Rob Hendriks

Snelle service!

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling geplaatst en ondanks melding dat de levertijd 2 weken zou zijn ivm niet voorradig toch binnen 3 dagen product ontvangen.

Geen op- of aanmerkingen.

R Stam

Wij kochten een ergonomisch toetsenbord. Bakker Elkhuizen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het toetsenbord werkt fijn, voelt solide aan, de 10 extra knoppen voor o.a. knippen, plakken, www en opslaan vind je niet op een regulier toetsenbord. Ze zijn een praktische extra om het gebruik van... Het toetsenbord werkt fijn, voelt solide aan, de 10 extra knoppen voor o.a. knippen, plakken, www en opslaan vind je niet op een regulier toetsenbord. Ze zijn een praktische extra om het gebruik van de muis te beperken, maar wel 1 waar je , evenals de lay out van het toetsenbord even aan moet wennen. Overall zijn wij zeer tevreden over het product en de prijs/kwaliteitverhouding.

Het is wellicht wat gezocht, maar de escapeknop is klein en door de extra toetsen in het begin wat lastig te vinden.

Monica Kruizinga-Hindriks/GR Drechtsteden

Goed produkt en snel geleverd.
Ook heel fijn dat je het produkt op proef kan gebruiken

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind de laptop standaard stevig en na gebruik weer heel klein op te vouwen en daardoor makkelijk in laptoptas op te bergen.

Heb ik niet

Jonasz Nunes

Bij Easy Ergonomics moet je zijn voor een ruim assortiment, producten van kwaliteit en een snelle efficiënte klantenservice. Ik kocht er de voetensteun ERGOSTRETCH ook daar zijn we enorm tevreden... Bij Easy Ergonomics moet je zijn voor een ruim assortiment, producten van kwaliteit en een snelle efficiënte klantenservice. Ik kocht er de voetensteun ERGOSTRETCH ook daar zijn we enorm tevreden van en voelde ik meteen dat ik een meer ontspannen houding had bij het thuiswerken.

SNK

Goed geholpen en snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Een muis besteld, maar zelf helaas niet goed gekeken en de muis was alleen geschikt voor rechtshandigen. Gebeld voor informatie en ben fijn geholpen. Verkeerde muis retour moeten sturen (helaas op... Een muis besteld, maar zelf helaas niet goed gekeken en de muis was alleen geschikt voor rechtshandigen. Gebeld voor informatie en ben fijn geholpen. Verkeerde muis retour moeten sturen (helaas op eigen kosten omdat we zelf niet het juiste hadden besteld) en daarna snel de juiste muis binnen.

Zelf nog achter de creditnota en retourbetaling aan moeten bellen. Vriendelijk geholpen en alsnog goed opgelost.

Margaret Kaij

Snelle levering, goed verpakt

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi product, ik was er al bekend mee via mijn werk

Joke Jansen

Snelle proefplaatsing

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer goede service, proefplaatsing was geen probleem. Produkt gehouden. Wij zijn uitermate tevreden.

Tanja Hoste - Stad Brugge

Kemps Project Engineering

Kantoorstoel besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk om samen te stellen en bestellen

PW

Snel geleverd, prima product erg blij mee.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijk website met fijne filtermogelijkheden, juiste muis kunnen vinden en goed geleverd, blij mee.