Mia van Haren

Snel geleverd, mooi product, met proefplaatsingsmogelijkheid en vlot retourneringsproces. TOP!

J.A. van de Visch

De eerste bestelling was een positieve ervaring

Beschrijf hier uw ervaring

Voor het thuiswerken was op zoek naar een ergonomische ondersteuning voor de polsen zoals die ook gebruikt werd op het werk. bij Easy Ergonomics vond ik een gelijkwaardig product die ook nog... Voor het thuiswerken was op zoek naar een ergonomische ondersteuning voor de polsen zoals die ook gebruikt werd op het werk. bij Easy Ergonomics vond ik een gelijkwaardig product die ook nog vriendelijk geprijsd was. Artikel werd vlot geleverd.

TekstInUitvoering

Goed product, voldoet aan alle verwachtingen

Beschrijf hier uw ervaring

Het product was precies wat ik verwacht had. Heb goede ervaringen met de producten van Easy Ergonomics

Ik heb nog steeds een product staan dat verkkerd geleverd was en zou door DHL opgehaald worden. Is nog steeds niet gebeurd. Nr. 145023684

Kewi

Goed geholpen

Beschrijf hier uw ervaring

Item gekocht maar retourneert omdat het als cadeau bedoeld was maar niet in de smaak viel.

Niet dat ik weet.

Carine Cremers

Het aangekochte product is al stuk

Gé Hekman

Tevreden met de bestelling !

Beschrijf hier uw ervaring

Het bestelde werd, ondanks de drukte vlot geleverd

Op de site staat een product goed afgebeeld, het zou een goede aanvulling zijn als er nog een afbeelding van het product in wekelijkheid, gemonteerd er uit ziet.

Marianne van kempen

Correcte snelle levering toetsenbord

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website. Vraag over toetsenbord werd snel beantwoord en toetsenbord werd snel geleverd.
Lekker typend toetsenbord. Windows home toets mis ik wel.

C. Woltman

De bestelling was snel geleverd

De Easy Ergonomics ervaar ik als zeer prettig product

Ik vind deze goed genoeg

Niki

Fijn ergo toetsenbord

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben heel tevreden over het toetsenbord, het heeft een goed gewicht, toetsen aanslagen zijn lekker soepel. En doordat het kleiner is kan mijn muis dichterbij geplaatst worden. Dit ontlast mijn... Ik ben heel tevreden over het toetsenbord, het heeft een goed gewicht, toetsen aanslagen zijn lekker soepel. En doordat het kleiner is kan mijn muis dichterbij geplaatst worden. Dit ontlast mijn schouder, en voelde meteen goed. Echte aanrader!

Een hoesje om het toetsenbord in op de bergen. Zodat het straks ook meegenomen kan worden naar kantoor.

A Bos

Deze muis is wat slechter als de vorige
Op mijn bureaublad reageert hij slechter .
Hij is wel snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is mijn derde muis maar hij is lang niet zo goed als de eerste twee.

??