Marjan van der Donk

Prima advies en goede service

Beschrijf hier uw ervaring

De medewerker nam telefonisch alle tijd om mij te adviseren bij mijn aankoop van een ergonomische muis. De vrijblijvende 'proefplaatsing' waardoor ik op mijn gemak thuis 4 verschillende exemplaren... De medewerker nam telefonisch alle tijd om mij te adviseren bij mijn aankoop van een ergonomische muis. De vrijblijvende 'proefplaatsing' waardoor ik op mijn gemak thuis 4 verschillende exemplaren kon testen, was echt geweldig! Aankoop en retour probleemloos, vlotte levering.

ik zag pas na afrekenen dat ik 2,5% korting had kunnen krijgen. Ik heb de banner op de homepage niet bewust gezien. Zou fijn geweest zijn wanneer deze kortingscode automatisch in het afrekenproces... ik zag pas na afrekenen dat ik 2,5% korting had kunnen krijgen. Ik heb de banner op de homepage niet bewust gezien. Zou fijn geweest zijn wanneer deze kortingscode automatisch in het afrekenproces verwerkt zou zijn geweest.

akkeline van der Hauw

Super snelle bestelling en correcte afhandeling van het product.

top

nvt

L.

Prima service.

Snel geleverd, goed materiaal

P. Jansen

Prima service, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk te bestellen, snelle levering, goede producten

Ga zo door.

David van Bezooijen

Fijne muis, minder rsi-klachten

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is al de twee verticale muis die ik heb gekocht nadat ik milde rsi-klachten ontwikkelde. Door deze musi te gebruiken, gaart het sindsdine een stuk beter.

J.P.

Goed geholpen en goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

goed geholpen, alleen lange levertermijn.

Ik was al in het bezit van het toetsenbord, door inbraak was de aansluiting in de computer weg en moest ik een nieuw toetsenbord bestellen. 2 weken levertermijn is dan lang.

Hana Nobels

Via de mail bestelling geverifieerd mbt op de website vermelde tip : aankoop voor thuiszorg, daarvoor korting.

Beschrijf hier uw ervaring

Bestelling heb ik via ons bestelsysteem gedaan, en heel snel een mailtje ontvangen dat de bestelling in goede orde is ontvangen, en dat de bestelling in gang wordt gezet.

geen tip: wel een opmerking: Goede service, dmv een mail is de klant geinformeerd over de bestelling en gang van zaken. Ga zo door, terugkopppeling naar klant is een sterk communicatiemiddel.

Geert Cordier /Ides Ramboer NV

Zeer goed, duidelijke info

Brigitte Lem

Fijn toetsenbord

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi en lekker werkend toetsenbord. Geen last meer van polsen en nek door voorheen verkeerde houding. Order snel geplaatst en netjes op hoogte gehouden over de snelle levering. Aanrader!