C. te Boome

Goede website, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

de bestelling werd binnen 24 uur geleverd.

betaalproces was toch wat onduidelijk, als je 30 dagen proefplaatsing hebt. ik dacht dat het dan anders zou werken.

Op zoek naar een ergonomische linkshandige muis voor blue tooth connect. Easy Ergonomics bleek de enige te zijn die dit kon leveren.

fast and flawless

zou leuk zijn als hij ook in andere kleuren leverbaar was!

Anne-Jan van Hulst

Prima stoel, maar hij kraakt steeds

Beschrijf hier uw ervaring

Zit met plezier op nieuwe stoel, maar bij wiebelen/verzitten kraakt de rugleuning nogal. Is storend tijdens calls en eigen werk.

Aandacht voor alle verbindingen? Oliën?

EK

Top oplossing!

Beschrijf hier uw ervaring

Vandaag contact gezocht met de klantenservice i.v.m. met een net 1 jaar oude muis steeds uitvalt. Stan kwam met een geweldige oplossing; ik krijg een nieuwe muis zonder kosten toegestuurd, TOP!

Die zijn er niet, dit is heel fijn opgelost!

Dennis Gaens

Uitmuntende service

Beschrijf hier uw ervaring

Een product dat ik had besteld bleek een lange levertijd te hebben. De klantenservice nam contact op om te kijken of ik een vervangend product wilde ontvangen – een beter, duurder product tegen... Een product dat ik had besteld bleek een lange levertijd te hebben. De klantenservice nam contact op om te kijken of ik een vervangend product wilde ontvangen – een beter, duurder product tegen dezelfde prijs. Dezelfde dag nog verstuurd. Erg behulpzaam & aardig.

Geen.

J.A. VAN DEURSEN

Perfect geadviseerd, snel geholpen, goed product geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed advies gegeven over het product. Het bestelde artikel
een handshoe mouse is in 2 maten geleverd, het niet passende model geretourneerd, het credit bedrag werd gelijk terug gestort. Goed advies gegeven over het product. Het bestelde artikel
Door deze werkwijze konden we weer direct aan de slag.
Dit was erg belangrijk ivm parkinsonnisme.

Bedankt !!!n

Nee

Trudie van der Graaf

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

Ervaring met Easy Ergonomics produkten is heel goed. Gebruik ze zowel thuis als op mijn werk.

geenn

Bas van den Elzen

Heel snel geholpen. Produkt zelfde dag in bezit.

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch Ergonomische muis besteld. Was op voorraad. Ik woon in de buurt, dus heb deze direct opgehaald. Dus al met al binnen enkele uren geholpen op vriendelijke manier.

Alfred Hoogland

Naast een overzichtelijke website ook telefonisch prima ondersteund bij het besluit om producten aan te schaffen, ook goede service rondom 30 dagen op proef!

Beschrijf hier uw ervaring

Onze ervaring is uitsluitend positief, al jaren.

Geen.

Reinout van Duijn

Prima service en snel geleverd!

Beschrijf hier uw ervaring

Producten waren zoals op de website beschreven en keurig geleverd bij het ophaalpunt binnen een dag!