Nathalie Vermeersch

Zeer professionele dienstverlening

Shalini Bansie-Sjaam

Goede service. Goed product.

Kwalitatief goed product.
Zeer goede service. De levertijd van het product was langer dan gepland en daar werd ik netjes over gebeld.

Geen.

Jolanda Bakema

Aankoop bureaustoel werkplek

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch advies ingewonnen over het maken van een passende keuze. Er werd goed geluisterd en advies gegeven. Indien men twijfelt is telefonisch advies de moeite waard.

Dichterbij

Fijn bedrijf! Op locatie kregen we goed advies van Jody, duidelijke uitleg, alle tijd, fijne service dmv een proefplaatsing.

Beschrijf hier uw ervaring

Heel prettig geholpen, goed advies. Echt het gevoel dat er goed gekeken en geluisterd werd naar de behoefte. Hier werd op een fijne manier op ingespeeld. Dik tevreden.

Laurent Smeyers

Vlotte bestelling, snelle levering. Er ontbrak een toets op mijn keyboard, maar na contact werd er heel snel een nieuw toetsenbord opgestuurd, top service.

Inge Groeneveld

Snel geleverd, prima klein toetsen bord.
Zeer ontevreden over de technische kwaliteit.

De reden dat ik zeer ontevreden over de technische kwaliteit heeft 4 oorzaken:
1. Geen aanslag stiller toetsenbord dan de aanslag op mijn laptop, teleurstellend.
2. Bluetooth verbinding...
De reden dat ik zeer ontevreden over de technische kwaliteit heeft 4 oorzaken:
2. Bluetooth verbinding valt regelmatig weg
3. Na 3 maanden gebruik ben ik toe aan de derde set batterijen, dat vindt ik een onprettige situatie
4. Het toetsenbord lijkt deze week op hol geslagen te zijn: er worden zonder aanslag, cijfers en letters aan mijn tekst toegevoegd.

Goed werkend product afleveren met de mogelijkheid om zelf te besluiten of je hem draadloos of via bluetooth wil gebruiken.

Edwin Pelzer

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk te bestellen en goede info over levertijden

Sander

Ruime keuze in producten, prima communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Prima kunnen vinden waar ik naar op zoek was. Ook pro actief updates ontvangen betreffende levertijd

Marieke Brand

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb eerst mondeling advies ingewonnen, dat was prettig

Niet echt