Marieke Brand

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb eerst mondeling advies ingewonnen, dat was prettig

Niet echt

Gerlinda Zuidema

Super snelle levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Eerdere bestellingen gedaan en alles prima verlopen en snelle afhandeling!

Geen verbeter punten

Joost Bijlsma

Prima product ontvangen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik wilde graag een verticale muis, deze ligt goed in de hand.

Geen.

Gerrit Mommen

Correcte levering

Kim van Dam / Gaasbeek Automaten Service

Snelle levering, niet erg vriendelijk klantcontact

Beschrijf hier uw ervaring

Na mijn proefplaatsing heb ik telefonisch contact opgenomen, waarbij de telefoon niet werd opgenomen.
Op mijn mail hierna werd snel teruggebeld, maar persoonlijk vond ik het gesprek niet erg vriendelijk. Er is geen enkele interesse getoond en ondanks dat ik aangaf een nieuwe bestelling te willen plaatsen, was een 'gesprek' niet mogelijk. Er werd simpelweg medegedeeld dat het 'op het formulier in de verpakking staat'. Het gaat mij voornamelijk op de manier waarop, niet eens om de uitkomst.

Een klantvriendelijkere instelling

Reactie Easy Ergonomics:

Beste mevrouw, jammer om te horen dat u het gesprek als niet prettig ervaren heeft. Onze medewerker heeft eenvoudig aan u uitgelegd hoe de retourprocedure werkt. U was het niet eens met de vooraf... Beste mevrouw, jammer om te horen dat u het gesprek als niet prettig ervaren heeft. Onze medewerker heeft eenvoudig aan u uitgelegd hoe de retourprocedure werkt. U was het niet eens met de vooraf overeenkomen retourvoorwaarden. Daarop hebben wij aangeven dat dit de standaard procedure is. Dit vond u niet klantvriendelijk, hoewel de voorwaarden duidelijk vermeld staan (website en formulier bij de levering) en overeenkomen zijn. Wij vinden het dan ook spijtig om te horen dat u een negatieve review schrijft, die naar onze mening niet terecht is.

Cecilia Hobbelen

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

moet wennen aan numlock geintegreerd in de lettertoetsen. Verder prima van maat.

numlock na gebruik automatich uitzetten ( ? ) of de cijfers toch rechter onder elkaar.

jeremy buisman

Service goed, product matig. Oplossing goed.

Beschrijf hier uw ervaring

Gebeld, advies gekregen. Product besteld, mee gewerkt en defect ontdekt. Retour gestuurd. Centen zullen onderweg terug zijn verwacht ik.

Upselling. Ik wilde eigenlijk een duurdere variant. Door iets door te vragen had ik gelijk deze besteld.

Angelique Martens

Super fijn artikel

Beschrijf hier uw ervaring

makkelijk te bestellen en goede service

n.v.t.

Teus Kool