Kwaliteit prijs verhouding is goed.

Beschrijf hier uw ervaring

kwaliteit prijs verhouding is goed.

thea willemse

Produkt bevalt goed

Beschrijf hier uw ervaring

ik kan het voetenbankje niet missen.

niet

Ellen Jobse

Deskundig en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Goeie deskundige informatie per telefoon, bereikbaar, supersnelle levering en de Proefplaatsing is een handige optie!

Ik vind het Ergo Compact Toetsenbord Zilver niet van Apple kwaliteit zoals er vermeld wordt!!! De toetsen gaan daarvoor veel te stroef en het frame klinkt hol en wiebelt en heeft een ondergrondje... Ik vind het Ergo Compact Toetsenbord Zilver niet van Apple kwaliteit zoals er vermeld wordt!!! De toetsen gaan daarvoor veel te stroef en het frame klinkt hol en wiebelt en heeft een ondergrondje als een mousemat oid nodig. Dit is echt goedkope Chinese kwaliteit en zou je dus niet hier op deze site verwachten voor een doelgroep die RSI gevoelig is.

Yura

Het product is makkelijk te installeren.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben tevreden met mijn inkopen. Ik heb meerdere producten gekocht in het verleden en nog steeds tevreden met de kwaliteit en de service die dit bedrijf biedt.

Jan Altenburg

Esther van Looijen

Super snelle levering. Netjes verpakt. Design is top, geen opmerkingen over. Op zich wel een bescherming hoes willen hebben. Neem hem namelijk ook regelmatig mee naar huis. Thuiswerken is nog steeds... Super snelle levering. Netjes verpakt. Design is top, geen opmerkingen over. Op zich wel een bescherming hoes willen hebben. Neem hem namelijk ook regelmatig mee naar huis. Thuiswerken is nog steeds actueel binnen ons bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Niet durven dromen, dat deze manier van werken zoveel verlichting zo geven. Mijn klachten worden met dag minder, en natuurlijk neem ik wel meer rust in mijn werk dan voorheen. Werken met de computer... Niet durven dromen, dat deze manier van werken zoveel verlichting zo geven. Mijn klachten worden met dag minder, en natuurlijk neem ik wel meer rust in mijn werk dan voorheen. Werken met de computer blijft een valkuil voor mij.

E. Smulders

Goed product, goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Eerst heb ik een toetsenbord op proef gehad dat toch niet beviel. Ik was eigenlijk iets te laat met retourneren, maar er was toch alle begrip en ik kreeg de betaling terug. Het volgende toetsenbord... Eerst heb ik een toetsenbord op proef gehad dat toch niet beviel. Ik was eigenlijk iets te laat met retourneren, maar er was toch alle begrip en ik kreeg de betaling terug. Het volgende toetsenbord voldeed wel prima. Bezorging was in orde en ook hebben de medewerkers naar aanleiding van een vraag van mij, de op dat moment geldende korting verrekend, die ik net niet gezien had.

H. Verheul

Super snelle levering, en een prima apparaat. Simpel te installeren, gewoon inpluggen en het werkt direct.

Beschrijf hier uw ervaring

Installatie was supersimpel. Even wennen als je altijd een gewone muis gebruikt hebt, maar het went snel. Degelijk materiaal.

Kan geen verbeterpunten bedenken. Gewoon een prima apparaat.

C. te Boome

Goede website, snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

de bestelling werd binnen 24 uur geleverd.

betaalproces was toch wat onduidelijk, als je 30 dagen proefplaatsing hebt. ik dacht dat het dan anders zou werken.