Andrea Mengelberg

Snel geleverd, product laat te wensen over

Beschrijf hier uw ervaring

Dit is mijn derde easy ergonomics muis, voor mijn hand is hij heel goed, helaas is de muis minder responsive met de nieuwe mac M1 chip. Haperingen gebeuren regelmatig. Ook is het aan en uit pinnetje... Dit is mijn derde easy ergonomics muis, voor mijn hand is hij heel goed, helaas is de muis minder responsive met de nieuwe mac M1 chip. Haperingen gebeuren regelmatig. Ook is het aan en uit pinnetje bij deze muis te lang, waardoor hij toch niet goed soepel over de tafel kan bewegen. Dit is wel de laatste keer dat ik deze muis aanschaf helaas.

Verbeter het functioneren van de muis met mac M1 en maak een bluetooth versie zonder USB

CELLO Inkoop

Alles verliep snel en naar wens,

Geheel tevreden

TNH Nguyen

Goed en snel

Beschrijf hier uw ervaring

bestelling ging soepel. De levering is snel. Prijs is goed. Product en kwaliteit functioneren zoals het hoort.

nvt

Annelies Debergh

Bestelling en levering zijn heel vlot verlopen

Paul Hoppenbrouwers

Eindelijk mijn desktop van de vloer

Beschrijf hier uw ervaring

Een eenvoudig systeem om de desktop onder het bureau te bevestigen. De hoogte is instelbaar zodat bevestiging ook onder het bureau frame mogelijk is. De meeste type en mate van een desktop-kast... Een eenvoudig systeem om de desktop onder het bureau te bevestigen. De hoogte is instelbaar zodat bevestiging ook onder het bureau frame mogelijk is. De meeste type en mate van een desktop-kast kunnen worden gemonteerd. De montage vergt wel een behoorlijke handigheid. Maar de prijs met de kwaliteit is toch wel OK.

Er is geen (karton of papier) mal voor de te boren schroefgaatjes (in de onderzijde van het bureaublad) meegeleverd, dus voor het aftekenen zelf een mal maken. De schroeven voor in het bureau blad... Er is geen (karton of papier) mal voor de te boren schroefgaatjes (in de onderzijde van het bureaublad) meegeleverd, dus voor het aftekenen zelf een mal maken. De schroeven voor in het bureau blad zijn van het type kruiskop en dat had imbus moeten zijn om na stellen van deze schroeven mogelijk te maken, want tussen de kast en de schroef is er onvoldoende ruimte. Nog liever een kleine parker met 6 kant kop zodat een steeksleutel kan worden gebruikt om deze schroeven aan te draaien.

Noortje

Goed advies, super service

Beschrijf hier uw ervaring

Ik wilde graag een ergonomische werkplek om evt. lichamelijke problemen te voorkomen. Na wat zoeken kwam ik bij Easy Ergonomics terecht. Contact gehad voor een goed advies, spullen werden snel... Ik wilde graag een ergonomische werkplek om evt. lichamelijke problemen te voorkomen. Na wat zoeken kwam ik bij Easy Ergonomics terecht. Contact gehad voor een goed advies, spullen werden snel geleverd en ik werk heerlijk. Nog een ongemakje gehad bij de levering van het bureau, maar dit is direct opgepakt en super afgehandeld.

Ga zo door :)

Hilda van den Brand

Prima service goed geholpen en snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

prima, zeker ook omdat we dit artikel kunnen testen, omdat je nooit weet of het werkt.

FvD

Snel geleverd en goed verpakt

Beschrijf hier uw ervaring

Werk al jaren met de ergonomische muis Ergoslider Plus. Geeft mijn armen en handen veel rust tijdens het werken op de computer. Geen overstrekte arm met constant gespannen spieren. Heb nu voor het... Werk al jaren met de ergonomische muis Ergoslider Plus. Geeft mijn armen en handen veel rust tijdens het werken op de computer. Geen overstrekte arm met constant gespannen spieren. Heb nu voor het thuiswerken een extra muis gekocht. In het begin is het even wennen om er mee te werken, maar dit gaat erg snel.

Claudia van de Weijer

Proefplaatsing / aankoop ergonomische muis rechts draadloos

Beschrijf hier uw ervaring

Eenvoudige bestelling, proefplaatsing en betaling

Lien SOOGEN - BARNEY STONES & TILES BV

Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle levering, correcte opvolging.