Marielle Nieuwerf

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

De site werkt prima. En bij vragen is de klantenservice goed bereikbaar.

Bij het plaatsen van een bestelling is het handig om als bestaande klant eerst in te loggen. Als dit bij het plaatsen van de order gebeurd, loopt het systeem vast.

Stefan Reinders

Helemaal top. prima service en goed advies

Beschrijf hier uw ervaring

ik zocht een muis ivm polsklachten, na goed telefonisch advies uiteindelijk 2 modellen gekozen om te testen voor 30 dagen. Daarna mijn keuze gemaakt en 1 muis retour gestuurd

geen, alles liep perfect

Combi-tech

Snel geleverd

Perfect!

prima zo

Keukenplanten.nl

Snelle levering en product exact zoals omschreven

Beschrijf hier uw ervaring

Door mijn lange dagen achter de computer was ik toe aan een betere muis. Heb toen een ergonomische muis besteld en deze is exact zoals omschreven. Je hand blijft in de natuurlijke stand/houding bij... Door mijn lange dagen achter de computer was ik toe aan een betere muis. Heb toen een ergonomische muis besteld en deze is exact zoals omschreven. Je hand blijft in de natuurlijke stand/houding bij het bedienen van de muis. Sinds het gebruik van deze muis kan ik niet meer zonder. Een gewone muis voelt nu onnatuurlijk en het kost moeite om deze te bedienen. De ergonomische muis is helaas iets zwaarder, maar dat weegt nooit op tegen de onnatuurlijke houding die je hand de hele dag aanneemt bij een gewone muis. In het kort een geweldige aankoop die mijn werk een heel stuk makkelijker maakt.

Het duurde even voor ik de mail kreeg dat het was verzonden. Ik zat nog erg met de vraag wanneer deze precies verzonden zou worden. De levering zelf was overigens erg snel.

Mirjam

Hele goede klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn muis was toe aan vervanging. Ik ben heel goed geholpen (telefonisch) om een nieuwe muis te vinden.

Verder geen tips. Ga zo door!

Tav. Karel Postulart (Gem.Druten) --

En bedrijf met filosopie : simpel en doeltreffend!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel handelen en accuratesse > daarnaast mogelijkheid tot het uittesten van het produkt en daarna pas aanschaf ervan.

Graaco B.V.

Snel geleverd

Beschrijf hier uw ervaring

i.v.m. een werkplek aanpassing konden we snel e.e.a. gerealiseerd krijgen

per email kunnen bestellen, wij werken met onze eigen applicatie

RIA ROMEYNS

Top bedrijf ___ vlugge afhandeling van mijn bestelling zoals steeds ___ items zijn van grote kwaliteit ___ duurzaam ook

Apotheek Delfshaven

Snel geleverd, helaas geen uitleg gehad hetgeen wij wel hadden verwacht.

Beschrijf hier uw ervaring

helaas hebben we zelf uit moeten zoeken hoe de stoel in te stellen is. Was niet altijd duidelijk met de bijgeleverde beschrijving.

graag uitleg geven over het product

M. van Diemen

Goed geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ben goed geholpen met goed advies. Meedenkend.

Is al prima.