Sociale verzekeringsbank

Ik ben zeer tevreden en de service is uitstekend

Ruhé Engineering

Alles was goed geregeld

Proef Streekproducten

Prima bedrijf. Goed werkende procedures. Afspraken worden stipt nagekomen. Wat mij betreft een aanrader!

Vista Mar Fashion

Snel en overzichtelijk

Gerrit

Zeer prettige telefonische contacten, correcte verpakking en snelle afhandeling. 100% tevreden

VNPI

Zeer professioneel en supersnelle service verleent. Ik had afgesproken dat ik na een belletje het pakket naar beneden zou brengen (22e etage) maar het pakket werd keurig op ons kantoor afgehaald.

Vista Mar Fashion

Excellent

vromans

Op zich goed. Alleen als ontvanger geen duidleijkheid van tijdstip ontvangst. Een hele dag daar voor nemen houdt een hele dag rekening daarmee houden. Een tijdvak zou beter passen. Daarnaast is het... Op zich goed. Alleen als ontvanger geen duidleijkheid van tijdstip ontvangst. Een hele dag daar voor nemen houdt een hele dag rekening daarmee houden. Een tijdvak zou beter passen. Daarnaast is het mij niet bekend hoe het verder gaat met het niet thuis cq aanwezig zijn. Communicatie en afhandeling met het bedrijf goed

Reactie Easy2send.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Hartelijk dank voor uw review.
Het betreurt ons om te horen dat u niet volledig tevreden bent. Wij hebben voor u een groupage zending uitgevoerd en het is correct dat bij deze service enkel een afleverdatum wordt vermeld met een eindtijd. Op aanvraag kunnen wij in de meeste gevallen wel een korter tijdvak overleggen wanneer u de zending kunt verwachten.
Wij hebben echter ook meerdere diensten waarbij wij wel een exact tijdvak met u kunnen overleggen of waarbij u zelf de exacte aflevertijd en datum aangeeft. Dit betekent dat wij, indien gewenst, in het vervolg voor u een koerier kunnen inzetten waarbij een exact aflevertijdstip wordt afgesproken.
Easy2send

anoniem

Snelle en zeer verzorgde levering --