Snelle reactietijd en offerte ontvangen, prima.

Lesley

Erg tevreden, zeer goed geholpen.

Super snel en makkelijk geregeld. Binnen 5 minuten wordt het voor elkaar gemaakt.

Duidelijke uitleg hoe Easy2Send te werk gaat, nette benadering, vlotte handelingen bij het geven van een offerte, bevestiging van de opdracht, en het betreffende poststuk werd stipt op het tijdstip... Duidelijke uitleg hoe Easy2Send te werk gaat, nette benadering, vlotte handelingen bij het geven van een offerte, bevestiging van de opdracht, en het betreffende poststuk werd stipt op het tijdstip van afspraak opgehaald.

Goed, offerte snel ontvangen en tegen concurrerende prijs. transport zelf ook uitstekend uitgevoerd

Snelle ophaaldienst

Bert Hermans Schilderijen

Uitstekende service. Doen precies wat is afgesproken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Monica Hereijgers Oosterberg

Mijn ervaring is dat als we een mail uit zetten dat toch meestal de koerier naar anderhalf uur hier te plaatsen. Hier en daar gaat er nog wel eens iets mis. Echter is dit ook wel eens van beide... Mijn ervaring is dat als we een mail uit zetten dat toch meestal de koerier naar anderhalf uur hier te plaatsen. Hier en daar gaat er nog wel eens iets mis. Echter is dit ook wel eens van beide kant. Maar zolang er respect naar elkaar is zal, zal het allemaal wel goed blijven gaan!

Raymondo van Dijk

Snel, behulpzaam en zeer vriendelijk. Top ervaring!

Rosario Kozijnen

Top!