Kwakman Afbouw

Gister middag laat een order ingeschoten voor een transport van Helmond naar Groningen en dit was rond de lunch tijd op locatie. Heel vriendelijk geholpen en meegedacht met mijn vraagstuk.

sool

Gisteren volgens planning 10 dozen met schilderijen opgehaald voor verzending naar griekenland.
zeer vriendelijk geholpen bij easy2send. kies volgende keer weer voor hen.

Sanja Scholtes/Ardis

Reageren snel op verzoeken en zijn zeer vriendelijke en denken in oplossingen.

CP

Zeer snel en zeer klantvriendelijk! aanrader

Patrick zoon/ Rhenus offshore Logistics bv

Geweldige service.
Geweldige service.
Na rondbellen en diverse koeriers bedrijven die er reclame mee maken dat ze snelkoerier zijn 24/7 zijn maar het niet waar konden maken kwam ik terecht bij easy2send. Super vriendelijke telefoniste en direct kon er een koerier onze opdracht uitvoeren. Binnen gevraagde tijd afgeleverd. Kortom prettig en flexibel zakendoen met easy2send. Echt EASY

Het Nieuwe Instituut

Zeer snelle en goede hulp bij het verzenden van mijn goederen. Blij met de fijne samenwerking!

Meerdere goede ervaringen. Goede service en zeer correcte afhandeling. Een aanrader !

Dampf Audio

Goede ervaringen. Altijd snel en behulpzaam. Schakelen ook goed bij ongeregeldheden - dat wil je hebben. Zeker een aanrader voor bedrijven die opzoek zijn naar een flexibele logistieke partner. Goede ervaringen. Altijd snel en behulpzaam. Schakelen ook goed bij ongeregeldheden - dat wil je hebben. Zeker een aanrader voor bedrijven die opzoek zijn naar een flexibele logistieke partner.