Rockingstone

Heel tevreden! Uitzonderlijk goed verpakt.

R.E.M. v Merkesteijn

The Greenery BV

Correcte en zeer snelle service

A.Cobelens

Uitstekend

Diana

De eerste keer dat we met Easy2Send samen hebben gewerkt. Goede service, gunstig tarief.

Serviceheroes B.V.

Dit was de tweede maal dat we gebruik maakten van Easy2Send en opnieuw niet teleurgesteld: wat een geweldige service!!!

Dirk

Perfecte service

Bertram

Absolutely great. Wonderful customer service, quick delivery. Highly recommended.

dr. U. Schuurs

De bezorger komt zonder mailtje vooraf, stelt zich niet voor, komt met het oog op corona veel te dichtbij, begint met je en jij terwijl ik hem met meneer aanspreek en hij moet en zal een... De bezorger komt zonder mailtje vooraf, stelt zich niet voor, komt met het oog op corona veel te dichtbij, begint met je en jij terwijl ik hem met meneer aanspreek en hij moet en zal een handtekening van me hebben - ik vind het schandalig

Reactie Easy2send.nl:

Goedemiddag meneer Schuurs,
Goedemiddag meneer Schuurs,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren het dat u ontevreden bent met de bezorging. Vanwege de waarde van uw product hebben wij een directe koerier ingezet om uw item persoonlijk af te leveren. Om er zeker van te zijn dat u daadwerkelijk het pakket ontving en bijvoorbeeld niet uw buren of een vreemde, werd er om uw handtekening gevraagd. Uiteraard had dit geen verplichting moeten zijn wegens de huidige Covid-19 situatie.
Wij zullen de chauffeur er op aanspreken dat hij zich niet aan de 1,5 meter afstand heeft gehouden, hiervoor onze oprechte excuses.
Wij hopen dat u in het vervolg direct contact opneemt met Easy2send zodra er iets niet naar wens verloopt zodat wij direct stappen voor u kunnen ondernemen.