J.B.Broers

STIPT EN EFFECTIEF !! (allemaal hoofdletters)

A E Tebbens Torringa

Ik heb een aquarel laten vervoeren. Ik heb al eerder op deze manier gebruik gemaakt van jullie diensten. De aquarel was nu slecht verpakt, alleen maar in noppenfolie en niet het geheel in een... Ik heb een aquarel laten vervoeren. Ik heb al eerder op deze manier gebruik gemaakt van jullie diensten. De aquarel was nu slecht verpakt, alleen maar in noppenfolie en niet het geheel in een sluitende doos. Gevolg is dat de rand van de aquarel beschadigt is. Ik ben dus niet tevreden. Als een en ander netjes wordt opgelost, dan nog blijft dat het niet goed verpakt is voor verzending, terwijl daar wel voor betaald wordt.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met ons. We betreuren het ten zeerste dat uw aquarel tijdens het vervoer beschadigd is geraakt en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
We begrijpen dat u eerder tevreden was met onze diensten en dat het gebrek aan een degelijke verpakking deze keer een teleurstelling voor u was. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen dit intern bespreken om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen.
Om het probleem op te lossen en tegemoet te komen aan uw ontevredenheid, willen we u graag vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen u verder helpen met het indienen van een klacht en het bespreken van mogelijke oplossingen. We streven ernaar om uw probleem naar tevredenheid op te lossen en ervoor te zorgen dat uw volgende ervaring met onze diensten positiever is.
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We waarderen uw voortdurende steun en vertrouwen in ons bedrijf. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, zodat we u kunnen helpen met uw specifieke situatie.
Het team van Easy2send

KvB

Perfect binnenkort weer een zending met vriendelijke groet KvB

Roy

Snel en prima service.

RP

Duur en Lange levertijden. Ter vergelijking: Een paar sieraden gekocht bij veiling Heritage: verzendkosten 15 euro en levertijd 5 dagen na betaling. Nu een paar vergelijkbare sieraden gekocht bij... Duur en Lange levertijden. Ter vergelijking: Een paar sieraden gekocht bij veiling Heritage: verzendkosten 15 euro en levertijd 5 dagen na betaling. Nu een paar vergelijkbare sieraden gekocht bij veilinghuis de Ruiter: verzendkosten Easy2 send 36 euro en levertijd Easy2send 11 dagen na betaling. Levering is prima, bezorger is vriendelijk

Beste klant,
Dank voor uw feedback. Zoals u van ons gewend bent versturen wij uw aankopen van de veiling per koerier en niet met de post. Dit is veiliger en op die manier kunnen wij u beter op de hoogte houden van status van uw zending. Wij hebben service, kwaliteit en veiligheid bovenaan onze prioriteiten staan. De verzendkosten passen bij deze service.
Team Easy2send.art staat ook de volgende keer weer graag voor klaar.

Reinier Nooteboom

Uiterst correct en punctueel.

Hans van den Berg

Veel te duur. ter vergelijking: 2 schilderijen vanuit Zeeland met koerier voor 40 euro, 1 schilderij vanuit Rotterdam via easy2send voor bijna 70 euro. verder levering is ok

Geachte meneer van den Berg,
Geachte meneer van den Berg,
Hartelijk dank voor uw review en het gebruikmaken van onze diensten. Wij zijn blij om te horen dat de levering goed is verlopen maar vinden het uiteraard jammer dat u het te duur vond. Als gespecialiseerd bedrijf in kunsttransport streven we ernaar om hoogwaardige en betrouwbare diensten aan te bieden die voldoen aan de specifieke eisen van het vervoeren van kunstwerken. Onze expertise in dit vakgebied stelt ons in staat om zorgvuldig om te gaan met uw kunst, waarbij we rekening houden met de delicate aard van deze objecten. Hierdoor zijn wij van mening dat onze prijzen redelijk en gerechtvaardigd zijn.
Easy2send.nl BV

Margot van Beem

Zeer vriendelijk en zeer goed