Nina Bos

Very fast and good service!

Nelemans Etten Leur

Is goed. Werd snel en goed geholpen.

Menno Tummers

Transport van goederen

R. Bierdrager

Uiteindelijk is het goed gegaan. Het is heel goed ingepakt aangeboden bij transporteur fedex

F.J. Bolt

Traag

Reactie Easy2Send.nl:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wellicht dat onze Express services een uitkomst voor u bieden. Mocht u in de toekomst weer gebruik willen maken van onze diensten dan kunt u verzoeken of wij uw zending met onze Express service willen verzenden zodat deze met spoed afgeleverd wordt.
Team Easy2send

Dieter

Snel en goed geregeld

Margnat

Disaster, unfortunately

Danny Mehdi

Als je zelf goed op de hoogte bent van alle vereisten met internationaal transport, krijg je een goede prijs hier. Klantenservice goed bereikbaar, schakelde steeds met dezelfde persoon. Had wel... Als je zelf goed op de hoogte bent van alle vereisten met internationaal transport, krijg je een goede prijs hier. Klantenservice goed bereikbaar, schakelde steeds met dezelfde persoon. Had wel beter geadviseerd kunnen worden in alle voorbereidingen met internationaal transport. Check dit eerst zelf voor je iets laat verschepen, dat scheel onverwachte kosten.

Afdeling inkoop

De samenwerking met Easy2Send begon erg fijn. Hun flexibiliteit heeft ons toen goed uit de brand geholpen. Nadat we besloten om langdurig gebruik te gaan maken van de services van Easy2Send,... De samenwerking met Easy2Send begon erg fijn. Hun flexibiliteit heeft ons toen goed uit de brand geholpen. Nadat we besloten om langdurig gebruik te gaan maken van de services van Easy2Send, begonnen er wat klachten te ontstaan. Deze klachten werden echter goed opgepakt en er werden goede oplossingen geboden. Echter, bleef 1 klacht bestaan: de spoedservice is een aantal keer niet gegaan zoals zou moeten. Hier wordt echter volgens Easy2Send aan gewerkt. Al met al een prima bedrijf met potentie en prima prijzen voor de service die zij bieden.

Lies Heuvel van den

Goed, professionele dienstverlening