Klantgericht

van Duijnhoven

Nette en snelle afwerking

De Jong

Prima werk!

Vriendelijk contact, vakbekwame mensen en supersnel en heel strak werk geleverd.

Robben

Er is goed contact via de mail geweest en indien nodig zijn zij ook telefonisch goed bereikbaar. Ondanks alle wijzigingen in de oplevering van onze woning kon Easy Stuc wel starten met hun... Er is goed contact via de mail geweest en indien nodig zijn zij ook telefonisch goed bereikbaar. Ondanks alle wijzigingen in de oplevering van onze woning kon Easy Stuc wel starten met hun werkzaamheden op het moment dat wij het wilden. Er is goede en tijdige communicatie geweest over het moment waarop zij de woning klaar zouden hebben. Wij hebben lang getwijfeld of we de woning zouden laten stucen of toch zouden kiezen voor het werk wat easy stuc levert en uiteindelijk in onze keuze op easy stuc gevallen (we zijn ook naar de showroom geweest om te kijken). We hebben er zeker geen spijt van en raden het iedereen aan ! De woning is keurig afgewerkt en je ziet helemaal geen lijntjes van het behang (waar wij bang voor waren in het begin).

Keurige afwerking van de woning en goede communicatie.

Alex Tavassoli

Top werk. Vak mannen, die helder communiceren en met de klant mee denken. Werkelijk geen minpunt die ik kan bedenken.

Ervaring met nieuwbouw. Liefde voor het vak. Werken nauwkeurig. Leveren resultaat.

D.verheul

Ik had er al positieve geluiden over gehoord maar ik ben zeer tevreden!!!
En de medewerker Lee heeft geweldig werk afgeleverd! Alles is naar wens verlopen en snel gereed.

In aanvang een goed ontvangst in de showroom waar je bekend wordt gemaakt met de producten die worden verkocht.
Het appartement is tot 3 keer uitgesteld van oplevering en Easy-Stuck paste de agenda zonder problemen hierop aan.
En de aflevering doe je samen.

Danny

Goed vakmanschap, afspraken nagekomen en binnen afgesproken termijn opgeleverd. Remco is heeft uitstekend werk geleverd, is aardig en fijn in de omgang. De precisie en zorgvuldigheid van zijn werk... Goed vakmanschap, afspraken nagekomen en binnen afgesproken termijn opgeleverd. Remco is heeft uitstekend werk geleverd, is aardig en fijn in de omgang. De precisie en zorgvuldigheid van zijn werk is zichtbaar in het eind resultaat. Professioneel eindresultaat!

kwaliteit van het materiaal, nakomen van afspraken en oplevering

Fabian

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat wat Easy Stuc heeft gedaan in onze nieuwbouwwoning! Van begin tot eind was de service top. Tijdens het bezoek in de showroom zijn we goed te woord gestaan... Wij zijn zeer tevreden met het resultaat wat Easy Stuc heeft gedaan in onze nieuwbouwwoning! Van begin tot eind was de service top. Tijdens het bezoek in de showroom zijn we goed te woord gestaan door Wirin.
Het 'stucwerk' werd verzorgd door Sebastiaan en Michel, welke flink hebben doorgewerkt en binnen 5 dagen klaar waren. Kleine onvolkomenheden e.d. werden direct door de mannen opgepakt/gecorrigeerd. Daarnaast werd er goed telefonisch contact onderhouden door Eric. Easy Stuc is echt een aanrader!

Communicatie met Eric (voor- en nazorg), snelheid, resultaat van het stucwerk.

Sharon

De mannen hebben goed werk geleverd. Het was veel sneller klaar dan gepland. Totaal hebben ze 4 dagen gedaan om drie verdiepingen mooi te maken. Wij zijn zeker tevreden!

- Meteen een vaste prijs,
- Meteen een vaste prijs,
- Telefonisch contact met Eric is heel fijn. Hij belde na de oplevering van het huis om alles nog eens door te bespreken en tips te geven en de nazorg was ook goed. Vragen of alles naar wens is gegaan en of we tevreden zijn met het resultaat.

Stefan van Keulen

Uitstekend! Netjes en snel gewerkt, goede communicatie!

Snelheid, vakmanschap en goede communicatie.

R. Koks

Super! Er wordt snel en netjes gewerkt, en het ziet er ontzettend strak afgewerkt uit.

Goede communicatie. Zaken worden snel opgepakt.