Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

L.U.

Mijn ervaringen zijn zeer positief. Afspraken zijn goed nagekomen. Dit bedrijf denkt mee met de klant. Daar kunnen andere bedrijven van leren :-)

Super snelle reactie. Van offerte-aanvraag tot aan het geleverde werk. Dit alles binnen 1 wk.

J. Hilgeman

Zeer tevreden over de uitvoering. Renovlies behang is strak op de muren aangebracht. Medewerkers waren deskundig en klantvriendelijk, in het bijzonder Vincent uit Schiedam (met hem hebben we het...

Maken waar wat ze beloven in hun offerte. Deskundige, klantvriendelijke medewerkers

C. Hooijmans

Alles overziend goed tot zeer goed. Denken met je mee en doen wat extra. Dit alles heeft geleid tot een mooi strak resultaat.

Flexibiliteit.

a bennink

Zeer deskundige voorlichting en netjes de muren en sauce werk afgeleverd

de afspraken worden correct nagekomen .

J Kamsteeg.

De samenwerking vond ik plezierig en correct.
Afspraken werden na gekomen.

Duidelijkheid en snel reageren.

Eddy Toetenel

Easy-Stuc is een bedrijf die zich aan de gemaakte afspraken houd, netjes werkt, een duidelijke offerte geeft en de boel netjes afwerkt en aflevert. Ook nemen ze de rommel netjes mee. Zeer tevreden.

Duidelijkheid in de offerte. Vriendelijk en deskundig personeel.

Koster

Vriendelijk meedenkend personeel. Werken erg netjes en vlot!

Goed te bereiken, snel antwoord op mails.

FAM. van den Broek - Weijers

Uitstekende ervaring. Goede communicatie en heldere offerte. Afspraken worden nagekomen en zijn zelfs sneller klaar dan verwacht. Goede materialen en afwerking is meer dan verwacht. We zijn erg...

Vakmanschap en afspraak is afspraak!

Janet

Erg goed. Zeer strak afgewerkte wanden en voor elkaar in no-time. We zijn er heel blij mee.

Het eindresultaat!! Wauw wat een ander huis. Veel dank daarvoor.

L Wijburg

Perfect resultaat

Afwerking alsof het gestuukt is.