Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

A. Pherai

Onze ervaringen met Easy-Stuc zijn erg positief. Onze planningsdatum was geen probleem en toen bleek dat er geschoven moest worden met de dagen omdat er tegelijkertijd nog andere werkzaamheden... Onze ervaringen met Easy-Stuc zijn erg positief. Onze planningsdatum was geen probleem en toen bleek dat er geschoven moest worden met de dagen omdat er tegelijkertijd nog andere werkzaamheden dienden plaats te vinden in de woning, was dit in overleg goed te regelen.
De mannen werken erg netjes, communiceren goed en de wanden zien erg mooi uit!

Communicatie, terugkoppeling

Gerd Bakker

Prima, fijn contact in de aanloop van het afwerken van de wanden. Het afwerken van de wanden in ons appartement gebeurde, snel, netjes en de mannen van Easy Stuc ze waren zeer klantvriendelijk in... Prima, fijn contact in de aanloop van het afwerken van de wanden. Het afwerken van de wanden in ons appartement gebeurde, snel, netjes en de mannen van Easy Stuc ze waren zeer klantvriendelijk in hun doen en laten.

Correct, snel en er wordt een prima product geleverd binnen de afgesproken tijd.

Meijer

Zeer blij met het werk! Alles keurig volgens afspraak en het resultaat mag er zijn.

Goede communicatie, snelle reactie en afspraken worden nagekomen.

Jolanda van Schaik

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf: het eerste contact leek erg goed maar daarna ging het mis. We wilden een offerte maar deze wilden ze niet maken voor we met zekerheid de opdracht bij hen... Zeer slechte ervaring met dit bedrijf: het eerste contact leek erg goed maar daarna ging het mis. We wilden een offerte maar deze wilden ze niet maken voor we met zekerheid de opdracht bij hen neerlegden. Daarom hebben we prijsindicaties opgevraagd per verdieping, dit vonden ze allemaal maar lastig. 'We zijn een productiebedrijf en wanneer je persoonlijk contact wilt en meerdere vragen hebt, kun je beter een schildersbedrijf bellen' werd er gezegd. Omdat we toch snel door wilden hebben we aangegeven de opdracht bij hen neer te leggen. Enige tijd later vroegen ze ons tekeningen te sturen zodat ze de offerte konden opmaken. We vroegen hen de data dat het werk zou starten alvast te reserveren en ze gaven aan dat ze dat niet doen zonder dat er een offerte was gestuurd, maar dat ze nog genoeg ruimte hadden dus dat dat wel goed kwam. Een week na het sturen van de tekeningen kregen we reactie dat ze geen plaats meer hadden en de opdracht niet konden uitvoeren. Nu moeten we dus hals over kop op zoek naar een andere leverancier, door de vreselijk slechte communicatie en teleurstellende hulp vanuit Easy-stuc.

Reactie Easy-Stuc:

Beste mevrouw van Schaik,
Helaas hebben we een slechte ervaring met elkaar gehad. Ondanks hopen we voor u dat u een partij vindt die het werk wel bij u wil uitvoeren.

Rob Krauts

Zéér professioneel bedrijf en een perfect resultaat.

Goede communicatie, efficiënte werkwijze en perfecte afwerking

Michael Gouman

Top bedrijf! Servicegericht, eerlijk en transparant!

Absoluut aan te bevelen.

Bas Tuinenga

Snel en uitstekend resultaat

Snelheid
Kwaliteit

Steven Mostert

Hele prettige samenwerking.
Geluk gehad dat er eerder gestart kon worden met de werkzaamheden, en netjes binnen de afgesproken tijd opgeleverd.

De duidelijke communicatie.
Vriendelijke medewerkers.
De duidelijke communicatie.
Vriendelijke medewerkers.
Voorafgaand aan begin van de werkzaamheden met een behanger/schilder zelf de offerte ook nog eens doorgelopen om te kijken of het allemaal nog steeds klopte. Dat is echt geweldig want dan kun je nooit de discussie krijgen "Ja, maar ik heb op mijn papieren dit staan" terwijl ik misschien iets anders afspreek met het kantoor.
Gewoon zorgen dat er direct voorafgaand aan de werkzaamheden geen "hiaten" meer zijn.

Stijn

Prima.

Snel gewerkt met prima resultaat. Flexibel in de uitvoering ook met de nieuwe opleveringsdatum van de woning kon het werk snel worden ingepland.

Richard de Bie

5 jaar geleden in de gehele nieuwbouw woning in Zuidoostbeemster aangebracht. Nu nog steeds super strak!!

Tja, moet nu alleen bij kinderkamers de muurposters veranderen 😄