Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Martin van Dee

Het eindresultaat voldeed aan de verwachting, zeer netjes afgewerkt.

Tijdens de werkzaamheden zijn de afspraken nagekomen en kwalitatief hoogwaardig eindresultaat

Fam

Zeer goed!

Snelle communicatie en zeer mooi in de uitvoering!

Hans de Haan

Heel erg goed. Werkzaamheden zijn professioneel en vakkundig uitgevoerd. Wij zullen Easy-Stuc zeker aanbevelen.

Heldere offerte. Duidelijke planning. Beloofd vakmanschap is volledig waargemaakt

P. H. van der Jagt

Goede voorlichting over aanpak en materiaal; heldere afspraken vooraf; perfecte kwaliteit product en dienstverlening.

kwaliteit van het werk.

Reinoud

Professioneel, duidelijk. Afspraak is afspraak. Goed meegedacht met ons.

No nonsense. What you see, is what you get.

van Duijnhoven

Nette en snelle afwerking

De Jong

Prima werk!

Vriendelijk contact, vakbekwame mensen en supersnel en heel strak werk geleverd.

Robben

Er is goed contact via de mail geweest en indien nodig zijn zij ook telefonisch goed bereikbaar. Ondanks alle wijzigingen in de oplevering van onze woning kon Easy Stuc wel starten met hun...

Keurige afwerking van de woning en goede communicatie.

Alex Tavassoli

Top werk. Vak mannen, die helder communiceren en met de klant mee denken. Werkelijk geen minpunt die ik kan bedenken.

Ervaring met nieuwbouw. Liefde voor het vak. Werken nauwkeurig. Leveren resultaat.

D.verheul

Ik had er al positieve geluiden over gehoord maar ik ben zeer tevreden!!!
En de medewerker Lee heeft geweldig werk afgeleverd! Alles is naar wens verlopen en snel gereed.

In aanvang een goed ontvangst in de showroom waar je bekend wordt gemaakt met de producten die worden verkocht.
Het appartement is tot 3 keer uitgesteld van oplevering en Easy-Stuck paste de agenda zonder problemen hierop aan.
En de aflevering doe je samen.