Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Fam Trommel.

Uitstekende ervaring met Easy-Stuc!
Uitstekende ervaring met Easy-Stuc!
Ondanks dat de oplevering van onze nieuwbouw woning een paar maal werd uitgesteld kon er toch nog geschoven worden in de planning. Met een prachtig eindresultaat tot gevolg. In 4 dagen tijd werd een flinke klus geklaard! Alleen maar lof voor deze harde en nette werkers!!

Nette werkers, goede communicatie tegen een eerlijke prijs!

Vivian

Wij hebben de workshop gevolgd en zouden dit aan iedereen aanbevelen die zelf renovlies wil gaan behangen!

Geduld, duidelijke uitleg, compleet verhaal, kleine groep, handleiding nagezonden

Reactie Easy-Stuc:

Beste Vivian, bedankt voor je bericht! Je verbeterpunten heb ik hier toegevoegd: Opletten dat de workshop in Heteren is en niet in Renkum (postadres). Kwaliteit materiaal en visueel eindresultaat... Beste Vivian, bedankt voor je bericht! Je verbeterpunten heb ik hier toegevoegd: Opletten dat de workshop in Heteren is en niet in Renkum (postadres). Kwaliteit materiaal en visueel eindresultaat heb ik op 5/10 gescoord omdat wij dit nog niet weten omdat we nog aan de behangklus moeten beginnen. We zijn heel benieuwd naar je ervaring met het aanbrengen, we horen graag hoe het is gegaan!

Stephan

Op 2 februari heb ik de workshop vliesbehang plakken gevolgd. Dit gebeurde in een prettige, ongedwongen en gezellige sfeer. Gedurende 2 uur kregen we goede tips voor het verwerken van het renovlies.... Op 2 februari heb ik de workshop vliesbehang plakken gevolgd. Dit gebeurde in een prettige, ongedwongen en gezellige sfeer. Gedurende 2 uur kregen we goede tips voor het verwerken van het renovlies. Daarnaast kregen we ook nog wat goede tips voor het afwerken van de wanden met muurverf.
Het heeft me zeker het extra beetje vertrouwen gegeven om zelf aan de slag te gaan in ons nieuwbouwhuis met renovlies.
Vervolgens ook direct over gegaan tot het aanschaffen van het renovlies.

Prettige onspannen sfeer, maar zeker ook professioneel!

Rik kerkhof

Wij hebben een hele goede ervaring met dit bedrijf gehad. Door steeds weer uitstel van de oplevering van onze woning hebben wij dus ook easy stuc steeds moeten opschuiven. Dit was nooit een probleem... Wij hebben een hele goede ervaring met dit bedrijf gehad. Door steeds weer uitstel van de oplevering van onze woning hebben wij dus ook easy stuc steeds moeten opschuiven. Dit was nooit een probleem en uiteindelijk zijn ze precies in de week geweest die ons het beste uitkwam.
We begonnen de week met een rondje door het huis. Toen hebben we alles goed doorgesproken.
Daarna zijn de mannen van easy stuc aan de gang gegaan. Soms wel met 4 man tegelijk. Tussen door nog wat puntjes besproken dit was ook geen probleem en uit eindelijk op vrijdag het hele huis gedaan met een prachtig eind resultaat.
Alle wanden zien er super strak uit

Ze weten precies wat ze doen.
Eerst goed doorspreken wat de wensen zijn en dan aan de gang. En aan het eind samen door het huis om de oplevering te doen.
Rest puntjes werden toen gelijk opgelost

Bouwmeester

Super tevreden over het eindresultaat en je ziet geen verschil met behang of stucen

Werd voor ons snel een stukadoor geregeld die top werk heeft verricht. En de wanden waren in 3 dagen behangen en gesausd. Super service!

Letty Krapels

Uitstekend! Zeer tevreden over het eindresultaat en ook over het contact met Easy Stuc.

Flexibiliteit en vakmanschap.

Fam. van den Anker

In één woord geweldig!
De wanden zijn ontzettend strak door de vakmensen van Easy-Stuc afgewerkt.
Niet van echt stucwerk te onderscheiden!

Vakmanschap, klantvriendelijkheid

Vonhof

Vanaf het eerste contact is het goed geweest. Het resultaat van de werkzaamheden is buitengewoon bevredigend!!!!
Ziet er heel mooi uit: STRAK!!! Ook aardige mensen die het werk hebben...
Ziet er heel mooi uit: STRAK!!! Ook aardige mensen die het werk hebben gedaan.
We kunnen jullie aanbevelen bij mensen die ook iets met hun muren willen.

Goed overleg; mooi werk; duidelijke afspraken; aardige werkers

Patrick

Wij zijn zeer tevreden over Easy-Stuc. Het werk is perfect afgeleverd. Fijn contact gehad en goede service

Net afgewerkt

D. Nuijen

Wij zijn zeer tevreden over Easy-Stuc, echt een aanrader!
In het voortraject zijn wij goed en uitgebreid geïnformeerd en het eindresultaat is naar volle tevredenheid!

Goede bereikbaarheid, servicegericht en er wordt zeer netjes gewerkt.