Klantgericht

Arjen

Goed werk ageleverd

Binnen de afgesproken tijd

Jan Seinen

Had het zelf niet zo strak en netjes kunnen maken

Je weet duidelijk waar je aan toe bent

Sander

Zeer tevreden over het eindresultaat! Alles netjes afgewerkt en sneller uitgevoerd als van tevoren gehoopt.

Carolien van Overbeek

Wat een top bedrijf! Heel erg tevreden super strakke wanden on ons appartement, heel netjes gewerkt

Komen afspraken goed na, werken heel netjes!

Van Empel

Bijzonder goede ervaring. Het werk is snel en zeer netjes afgeleverd.

Goede communicatie, fantastische afwerking.

A. Pherai

Onze ervaringen met Easy-Stuc zijn erg positief. Onze planningsdatum was geen probleem en toen bleek dat er geschoven moest worden met de dagen omdat er tegelijkertijd nog andere werkzaamheden... Onze ervaringen met Easy-Stuc zijn erg positief. Onze planningsdatum was geen probleem en toen bleek dat er geschoven moest worden met de dagen omdat er tegelijkertijd nog andere werkzaamheden dienden plaats te vinden in de woning, was dit in overleg goed te regelen.
De mannen werken erg netjes, communiceren goed en de wanden zien erg mooi uit!

Communicatie, terugkoppeling

Gerd Bakker

Prima, fijn contact in de aanloop van het afwerken van de wanden. Het afwerken van de wanden in ons appartement gebeurde, snel, netjes en de mannen van Easy Stuc ze waren zeer klantvriendelijk in... Prima, fijn contact in de aanloop van het afwerken van de wanden. Het afwerken van de wanden in ons appartement gebeurde, snel, netjes en de mannen van Easy Stuc ze waren zeer klantvriendelijk in hun doen en laten.

Correct, snel en er wordt een prima product geleverd binnen de afgesproken tijd.

Meijer

Zeer blij met het werk! Alles keurig volgens afspraak en het resultaat mag er zijn.

Goede communicatie, snelle reactie en afspraken worden nagekomen.

Jolanda van Schaik

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf: het eerste contact leek erg goed maar daarna ging het mis. We wilden een offerte maar deze wilden ze niet maken voor we met zekerheid de opdracht bij hen... Zeer slechte ervaring met dit bedrijf: het eerste contact leek erg goed maar daarna ging het mis. We wilden een offerte maar deze wilden ze niet maken voor we met zekerheid de opdracht bij hen neerlegden. Daarom hebben we prijsindicaties opgevraagd per verdieping, dit vonden ze allemaal maar lastig. 'We zijn een productiebedrijf en wanneer je persoonlijk contact wilt en meerdere vragen hebt, kun je beter een schildersbedrijf bellen' werd er gezegd. Omdat we toch snel door wilden hebben we aangegeven de opdracht bij hen neer te leggen. Enige tijd later vroegen ze ons tekeningen te sturen zodat ze de offerte konden opmaken. We vroegen hen de data dat het werk zou starten alvast te reserveren en ze gaven aan dat ze dat niet doen zonder dat er een offerte was gestuurd, maar dat ze nog genoeg ruimte hadden dus dat dat wel goed kwam. Een week na het sturen van de tekeningen kregen we reactie dat ze geen plaats meer hadden en de opdracht niet konden uitvoeren. Nu moeten we dus hals over kop op zoek naar een andere leverancier, door de vreselijk slechte communicatie en teleurstellende hulp vanuit Easy-stuc.

Reactie Easy-Stuc:

Beste mevrouw van Schaik,

Helaas hebben we een slechte ervaring met elkaar gehad. Ondanks hopen we voor u dat u een partij vindt die het werk wel bij u wil uitvoeren.

Rob Krauts

Zéér professioneel bedrijf en een perfect resultaat.

Goede communicatie, efficiënte werkwijze en perfecte afwerking