Klantgericht
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Gerhard en Peter Meenks van den Broek

Perfect werk afgeleverd!

snelle en duidelijke communicatie, mooie showroom

Voogt

Dit is onze tweede ervaring met Easy-Stuc. Easy Stuc heeft wederom prachtig werk geleverd! De muren zijn zo enorm opgeknapt na het schuren, vullen, behangen en aanbrengen van de latex! Goede,... Dit is onze tweede ervaring met Easy-Stuc. Easy Stuc heeft wederom prachtig werk geleverd! De muren zijn zo enorm opgeknapt na het schuren, vullen, behangen en aanbrengen van de latex! Goede, gezellige en aardige vakmannen aan het werk gezien. Het offerte-traject was helder en duidelijk.
Als je mooie muren wilt en een goede basis voor jaren:
Doe het dan met Easy-Stuc. Ik ben een redelijke Piet-Lut maar heb niets te klagen.
Bedankt mannen!!!!!

Geen zwakke punten is een heel sterk punt.

de Reuver

Heel goed

Netjes opgeleverd, personeel vriendelijk en professioneel

C. Van der Heijden

We zijn zeer tevreden over Easy Stuc, leveren vakwerk en denken mee

Vakwerk en planning

Jeffrey Tsang

Resultaat is top & flexibel qua planning. Ook erg aardige behangers die goed communiceerden en met zorg werken!

Jan

We zijn erg blij met de 2 heren van easy-stuc die onze muren keurig hebben voorzien van stucbehang.
Netjes en snel gewerkt, top resultaat!

Netjes en duidelijk

Edwin van Keulen

Wat een fijn bedrijf, fijne mensen en vakmensen

Communicatie was geweldig, ondanks dat ik er niet bij kon zijn vanwege Corona, was het contact met Sam geweldig. Hij is geduldig en gaf hele goede tips. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het... Communicatie was geweldig, ondanks dat ik er niet bij kon zijn vanwege Corona, was het contact met Sam geweldig. Hij is geduldig en gaf hele goede tips. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.

Bosboom

Duidelijke voorwaarden komen afspraken na.

P VERHOEVEN

Perfect werk geleverd,alle afspraken volgens afspraak nagekomen.
Wij zullen Easy Stuc zeker aanbevelen.

Afspraak is afspraak en keurig werk verricht

Robin

Ieder contact was zeer aangenaam en iedere afspraak is netjes nagekomen. Er wordt goed meegedacht en, zoals dat nu eenmaal gaat met nieuwbouw en planning, werd er zonder problemen op last-minute... Ieder contact was zeer aangenaam en iedere afspraak is netjes nagekomen. Er wordt goed meegedacht en, zoals dat nu eenmaal gaat met nieuwbouw en planning, werd er zonder problemen op last-minute veranderingen geageerd. Uiteindelijk ook nog eens enkele dagen eerder al kunnen opleveren en samen met de behulpzame mensen van Easy stuc door de woning om alles na te lopen. Het resultaat is boven verwachting, TOP! Wij zijn zeer tevreden en blij voor dit product en bedrijf te hebben gekozen.

Heldere afspraken en communicatie, inspringen op veranderingen. Snelle reactie op mail of telefoon. Zeer netjes gewerkt, alles schoon achter gelaten.