Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Alex Tavassoli

Top werk. Vak mannen, die helder communiceren en met de klant mee denken. Werkelijk geen minpunt die ik kan bedenken.

Ervaring met nieuwbouw. Liefde voor het vak. Werken nauwkeurig. Leveren resultaat.

D.verheul

Ik had er al positieve geluiden over gehoord maar ik ben zeer tevreden!!!
En de medewerker Lee heeft geweldig werk afgeleverd! Alles is naar wens verlopen en snel gereed.

In aanvang een goed ontvangst in de showroom waar je bekend wordt gemaakt met de producten die worden verkocht.
Het appartement is tot 3 keer uitgesteld van oplevering en Easy-Stuck paste de agenda zonder problemen hierop aan.
En de aflevering doe je samen.

Danny

Goed vakmanschap, afspraken nagekomen en binnen afgesproken termijn opgeleverd. Remco is heeft uitstekend werk geleverd, is aardig en fijn in de omgang. De precisie en zorgvuldigheid van zijn werk...

kwaliteit van het materiaal, nakomen van afspraken en oplevering

Fabian

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat wat Easy Stuc heeft gedaan in onze nieuwbouwwoning! Van begin tot eind was de service top. Tijdens het bezoek in de showroom zijn we goed te woord gestaan...

Communicatie met Eric (voor- en nazorg), snelheid, resultaat van het stucwerk.

Sharon

De mannen hebben goed werk geleverd. Het was veel sneller klaar dan gepland. Totaal hebben ze 4 dagen gedaan om drie verdiepingen mooi te maken. Wij zijn zeker tevreden!

- Meteen een vaste prijs,
- Telefonisch contact met Eric is heel fijn. Hij belde na de oplevering van het huis om alles nog eens door te bespreken en tips te geven en de nazorg was ook goed. Vragen of alles naar wens is gegaan en of we tevreden zijn met het resultaat.

Stefan van Keulen

Uitstekend! Netjes en snel gewerkt, goede communicatie!

Snelheid, vakmanschap en goede communicatie.

R. Koks

Super! Er wordt snel en netjes gewerkt, en het ziet er ontzettend strak afgewerkt uit.

Goede communicatie. Zaken worden snel opgepakt.

Saila

Goeie prijs, duidelijke afspraken en top opgeleverd

Spik en span opgeleverd!!!

Gerard Compaan

Op de eerste dag stonden de mannen al klaar. Na de werkbespreking aan de slag. Tussendoor hebben we ze gewezen op kleine onvolkomenheden, die onmiddellijk werden opgelost. Ook bij de oplevering was...

accuratesse, luisteren naar de wensen van de klant.

M. Zervaas

Zeer prettig, duidelijke informatie, offerte alles goed uitgelegd, opties etc. profesioneel team.

Kennis, goed product, vakmannen, netjes werken.