Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Sianne

Positief. Duidelijkheid, goede afspraken en het resultaat is mooi.

Het eind resultaat is hartstikke mooi en de prijs prima.

Martin

Prima, uitstekend geholpen in de offerte fase, duidelijke offerte en afspraken.

Komen afspraken prima na, er is prima contact, werk wordt keurig opgeleverd en ziet er fantastisch uit.

Renske van de Lockant

Ze werken snel maar netjes. Geen strepen of naden van het behang kunnen ontdekken.
Offerte en communicatie is duidelijk.

Ze werken netjes en ruimen alles op. Geen verfspatten, tapen alles netjes af.

Bouwmans

Informatie in de showroom is helder
De muren zitten er strak in en binnen de aangegeven tijd
Werkers op de vloer zijn altijd bereid om je vragen te beantwoorden.
Prima aansturing...

Werknemers zijn op tijd en leveren mooie strakke muren af.
De nacontrole door de administratie.
De restafval hoeft niet door de klant te worden afgevoerd.

Coen Wenting

Na annulering van een opdracht bij een ander bedrijf heeft Easy-Stuc ons op zeer korte termijn uit de brand kunnen helpen. Niet alleen heeft Easy-Stuc ervoor gezorgd dat de nog niet behangen muren...

Heldere communicatie, proactief meedenken, vriendelijk personeel, vakmannen!

Yvon Bueving

Zeer positief!vakwerk geleverd. Sammy was vriendelijk en behulpzaam.

Duidelijke afspraken, strakke planning, vakwerk afgeleverd! Na de opdracht werd ik teruggebeld of alles naar eens was verlopen.

Petra

Prima ervaring. Het is een prettig bedrijf dat een mooi produkt aflevert. Het is goed en gemakkelijk om overleg te hebben tijdens het proces.

De showroom is overzichtelijk en mooi en laat goed de mogelijkheden zien. Er wordt goede uitleg gegeven en er is veel bereid om mee te werken in het logistieke proces van afbouw van een woning.

Moget

Uitstekend! Heldere planning, afspraken en voorwaarden. Goede communicatie. En het uiteindelijke resultaat is echt boven verwachting, Strak stucwerk en naadloos behangwerk.

De communicatie. En natuurlijk de kwaliteit van het geleverde werk.

De jongh

Prettige medewerkers en kwalitatieve hoogwaardige afwerking

Samenwerking en afspraak is afspraak

Miriam Kort

Niet zo tevreden over de afwerking. Het zou naadloos zijn en 2 keer geschilderd worden volgens de offerte, echter dit blijkt niet het geval te zijn. Tevens zijn de hoeken van de muren erg slordig...

Reactie Easy-Stuc:

Beste mevrouw Kort,

Na een grondige inspectie van u en uw man hebben we het werk naar tevredenheid opgeleverd. Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan zijn wij bereikbaar op het u bekende telefoonnummer of mailadres