Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

A. Pherai

Onze ervaringen met Easy-Stuc zijn erg positief. Onze planningsdatum was geen probleem en toen bleek dat er geschoven moest worden met de dagen omdat er tegelijkertijd nog andere werkzaamheden...

Communicatie, terugkoppeling

Gerd Bakker

Prima, fijn contact in de aanloop van het afwerken van de wanden. Het afwerken van de wanden in ons appartement gebeurde, snel, netjes en de mannen van Easy Stuc ze waren zeer klantvriendelijk in...

Correct, snel en er wordt een prima product geleverd binnen de afgesproken tijd.

Meijer

Zeer blij met het werk! Alles keurig volgens afspraak en het resultaat mag er zijn.

Goede communicatie, snelle reactie en afspraken worden nagekomen.

Jolanda van Schaik

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf: het eerste contact leek erg goed maar daarna ging het mis. We wilden een offerte maar deze wilden ze niet maken voor we met zekerheid de opdracht bij hen...

Reactie Easy-Stuc:

Beste mevrouw van Schaik,

Helaas hebben we een slechte ervaring met elkaar gehad. Ondanks hopen we voor u dat u een partij vindt die het werk wel bij u wil uitvoeren.

Rob Krauts

Zéér professioneel bedrijf en een perfect resultaat.

Goede communicatie, efficiënte werkwijze en perfecte afwerking

Michael Gouman

Top bedrijf! Servicegericht, eerlijk en transparant!

Absoluut aan te bevelen.

Bas Tuinenga

Snel en uitstekend resultaat

Snelheid
Kwaliteit

Steven Mostert

Hele prettige samenwerking.
Geluk gehad dat er eerder gestart kon worden met de werkzaamheden, en netjes binnen de afgesproken tijd opgeleverd.

De duidelijke communicatie.
Vriendelijke medewerkers.
Voorafgaand aan begin van de werkzaamheden met een behanger/schilder zelf de offerte ook nog eens doorgelopen om te kijken of het allemaal nog steeds klopte. Dat is echt geweldig want dan kun je nooit de discussie krijgen "Ja, maar ik heb op mijn papieren dit staan" terwijl ik misschien iets anders afspreek met het kantoor.
Gewoon zorgen dat er direct voorafgaand aan de werkzaamheden geen "hiaten" meer zijn.

Stijn

Prima.

Snel gewerkt met prima resultaat. Flexibel in de uitvoering ook met de nieuwe opleveringsdatum van de woning kon het werk snel worden ingepland.

Richard de Bie

5 jaar geleden in de gehele nieuwbouw woning in Zuidoostbeemster aangebracht. Nu nog steeds super strak!!

Tja, moet nu alleen bij kinderkamers de muurposters veranderen 😄