Je aankoop wordt beschermd

Vakmanschap
Klantgericht
Behulpzaam

Femke

Zeer netjes gewerkt met een goed eindresultaat...op 1 wand na...door een verkeerde menging van de verf de verkeerde kleur op de muur gekomen. Hier hadden ze zelf ook al actie in ondernemen en dit is...

Zeer duidelijke werkafspraken en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Anne

Uitstekende ervaring, ons nieuwbouwhuis is prachtig geworden!

Snel in de communicatie, offerte is helder en duidelijk. Binnen 3 dagen was ons huis helemaal klaar!

J v Reenen

Vlot en netjes werk zelf door een persoon
Toch netjes op tijd opgeleverd en prettig contact
Ze weten waar ze het over hebben en eventuele nazorg is toegezegd maar lijkt niet nodig

Netjes werk en op tijd

Janssen Steenberg

Easy stuc heeft al onze wanden in onze nieuwbouwwoning gedaan. We zijn erg tevreden over het resultaat en waren verrast dat zij al zo snel klaar waren. In 1,5 dag waren alle wanden gedaan.

vlot gewerkt
mooi en strak resultaat

Nikki van der Kuijl

Heel fijn! Onze muren zijn heel netjes gedaan. Zal het zeker aanraden aan iedereen!

Er wordt een mooi eindresultaat afgeleverd, mensen zijn aardig en alles wordt duidelijk uitgelegd.

P. Menke

Prima firma om mee te werken, informeren je goed hoe de werkwijze is, laten weten wanneer ze komen als de afspraak gemaakt is. Erg attente mensen die een prima stukje vakwerk afleveren.

Goede uitleg over het product, de planning van de werkzaamheden en het eindresultaat

Han Aarssen

Heel erg tevreden met het resultaat. Werken snel en zeer correct.
Eventuele problemen met muren worden ter plekke opgelost.

Correcte medewerkers en het eindresultaat.

Boomsma

Kosten, snelheid

C. Bastiaansen

Helemaal perfect !

Goede communicatie, snel en efficiënt en vooral een perfect strak resultaat!

Dam

Goed. Ziet er allemaal netjes uit. Muren moeten wel heel recht zijn anders zie je onevenheden.

Netjes gewerkt