Anneke B

1. Alles wordt goed opgevolgd
2. Poetsvrouw doet haar werk top
3. M.a.w een echte aanrader.

Maldegem

Dominique

Ik heb zeer goede poetshulp

Interim

Lw

Als je wil bestolen worden, als je wil dat uw dierbaarste bezit beschadigd wordt en dit alles ZONDER excuses, laat staan gevolgen dan ben je aan het beste adres!

Melle

Het is zeker een Neen. Ondanks hun snelle hulp, tonen ze geen verdere interesse in de opvolging van hun klanten. Ik heb al een paar goede maanden hulp van hun en ze hebben tot heden geen feedback... Het is zeker een Neen. Ondanks hun snelle hulp, tonen ze geen verdere interesse in de opvolging van hun klanten. Ik heb al een paar goede maanden hulp van hun en ze hebben tot heden geen feedback opgevraagd of alles goed loopt of als we tevreden zijn met ons hulp en hun manier van werken. Ik heb al twee weken opgevraagd voor een deftige factuur van hun administratieve kosten en tot nu toe hebben we geen reactie van hun gekregen.

Easy Life Maldegem

Esther Mélissa

Mijn zus is daar vorige jaar begonnen als huishoudhulp en ondertussen al gepromoveerd tot assistent manager.
Ze werven alleen mensen aan die zin hebben om te werken maar vooral die hun job goed doen. Dus zeker een aanrader als je geen tijd hebt om zelf u huis of app te kuisen zijn zal zorgen dat allemaal top in orde is.

OOSTDUINKERKE

Annick

Ik word altijd tijdig op de hoogte gebracht van afwezigheden en kan dan ook steeds rekenen op een vervanging

Schilde

Mijn poetshulp werkt goed en zelfstandig. Altijd leuk thuiskomen!

Evelien

Na mijn aanvraag werd er heel snel een goede match gevonden. Het is voor ons als jong koppel een enorme hulp. Wij zorgen er voor dat ons huis opgeruimd is en kunnen het met een gerust hart aan onze... Na mijn aanvraag werd er heel snel een goede match gevonden. Het is voor ons als jong koppel een enorme hulp. Wij zorgen er voor dat ons huis opgeruimd is en kunnen het met een gerust hart aan onze poetshulp overlaten. We hebben 2 honden en 2 katten, dus de vloeren zijn dikwijls behoorlijk schrobben door de natte poten en het winterse weer. Na 4 uur ziet ons huisje er weer fris en schoon uit. Een zalig gevoel iedere maandag voor ons. Hetgeen wat onze hulp in zo'n korte tijd kan, is voor ons als leek, een mirakel.
We zijn haar enorm dankbaar. Ze kent haar vak, weet waar eerst te beginnen en bezit houden tips die we tussendoor kunnen toepassen. Zeker een aanrader!

Veurne

Vriendelijk personeel en ik werd zeer snel geholpen! De poetshulp werkt ook correct en nauwkeurig.

Schilde

Vriendelijk personeel, zorgen steeds voor een vervanging wanneer dit aangevraagd is. Huishoudhulp is ook super vriendelijk en kent haar vak!

schilde