Klantgericht

Anja

Uitmuntend

Communicatie

Petra

Heldere afspraken die ze ook nakomen. En ze leveren goed werk.

Werken netjes
Keurig resultaat

de Zwart

Fijn contact, snel geleverd, goed resultaat

Annemiek

Goed werk zeer slechte communicatie

Afwerking

Reactie Easy-Stuc:

Beste mevrouw Heideveld,
Beste mevrouw Heideveld,
Fijn om te lezen dat we goed werk hebben geleverd. Wel jammer dat u, ondanks dat we ons steeds in allerlei bochten hebben gewrongen om u tegemoet te komen, de communicatie als zeer slecht heeft ervaren. Ondanks dit wensen we u toch heel veel woonplezier in uw nieuwe woning.

Annemarie Woldring

Goed. De mannen: Rephay, Dave en Quincy hebben mooi en strak werk afgeleverd. Het huis was in no time behangen en voorzien van een vloer. De communicatie vooraf zou nog wel wat soepeler kunnen gaan.... Goed. De mannen: Rephay, Dave en Quincy hebben mooi en strak werk afgeleverd. Het huis was in no time behangen en voorzien van een vloer. De communicatie vooraf zou nog wel wat soepeler kunnen gaan. Telefonisch is easystuc niet altijd bereikbaar waardoor je genoodzaakt bent om naar de winkel te komen om de kleuren door te geven. Ook was het verwarrend dat er een aparte communicatie en bestond voor de muren en voor de vloeren. Het personeel is vriendelijk en denkt mee maar de bereikbaarheid en communicatie kan dus iets strakker. Wanneer jullie echter eenmaal aan het werk zijn gaat het allemaal supersnel en is het eindresultaat super!

Snelle oplevering, mooi resultaat.

Fam. Van Rooijen

Professioneel

Goed meedenken, werkzaamheden ruim binnen de afgesproken tijd opgeleverd, een goede communicatie en zeer prettig dat de wanden en vloeren in 1 konden.

Nina

Goede kwaliteit, snelle en duidelijke communicatie

Vriendelijk personeel, goede communicatie en hoge kwaliteit van het werk

G.H van den Hul

Grote klasse

Keurige afwerking en een geweldig medewerker die het uitgevoerd heeft. Mag u trots op zijn.

Van Leeuwen

Uitstekend

Prima werk afgeleverd.

Van den Bogerd

Goede ervaring.

Prima uitleg in de showroom en perfect uitgevoerde werkzaamheden.