Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

P VERHOEVEN

Perfect werk geleverd,alle afspraken volgens afspraak nagekomen.
Wij zullen Easy Stuc zeker aanbevelen.

Afspraak is afspraak en keurig werk verricht

Robin

Ieder contact was zeer aangenaam en iedere afspraak is netjes nagekomen. Er wordt goed meegedacht en, zoals dat nu eenmaal gaat met nieuwbouw en planning, werd er zonder problemen op last-minute... Ieder contact was zeer aangenaam en iedere afspraak is netjes nagekomen. Er wordt goed meegedacht en, zoals dat nu eenmaal gaat met nieuwbouw en planning, werd er zonder problemen op last-minute veranderingen geageerd. Uiteindelijk ook nog eens enkele dagen eerder al kunnen opleveren en samen met de behulpzame mensen van Easy stuc door de woning om alles na te lopen. Het resultaat is boven verwachting, TOP! Wij zijn zeer tevreden en blij voor dit product en bedrijf te hebben gekozen.

Heldere afspraken en communicatie, inspringen op veranderingen. Snelle reactie op mail of telefoon. Zeer netjes gewerkt, alles schoon achter gelaten.

Fabiën

Prettig

Heel strak werk geleverd binnen een zeer korte tijd!

Veerle

Fantastisch!

Goede en heldere communicatie, snelle beschikbaarheid, Maikel en zijn team hebben vakwerk afgeleverd.

P. Henssen

Uitstekend geholpen - precies wat we hadden gehoopt! Alles heel strak opgeleverd - we zijn er heel blij mee!!

Goede communicatie, fijn meegedacht en sublieme uitvoering! We waren onder de indruk van het vakmanschap. De wanden zijn nu bijzonder strak. We bewonderen nu dagelijks ons eigen huis dankzij... Goede communicatie, fijn meegedacht en sublieme uitvoering! We waren onder de indruk van het vakmanschap. De wanden zijn nu bijzonder strak. We bewonderen nu dagelijks ons eigen huis dankzij Easy-Stuc :-)

Leon Brunenberg

Prima partij, komen hun afspraken na, communiceren goed en vriendelijk en de klus wordt ook met prima resultaat afgeleverd!

Heldere offerte, Goed stuc en schilderwerk.

L. Korkis

Zeer goed

Duidelijke afspraken en betrouwbaar

Marcel

Werken snel en alles wordt tot in detail afgewerkt. Aanrader.

Kwaliteit

A U

Zeer goed

Alles tot in de puntjes uitgelegd en toegelicht en perfect eindresultaat met oplevering.

Delfgou

Duidelijke afspraken, vakwerk prachtig resultaat

duidelijke offerte, goeie communicatie, vakmensen. mooie strakke wanden