Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Arne Meuleman

Heel netjes, super strak en volgens afspraak

Snelle service, zeer goed resultaat, vriendelijk en denken mee!

Daniel

Prima, van verkoopgesprek tot levering.

Productkennis, prima afwerking.

Gerhard en Peter Meenks van den Broek

Perfect werk afgeleverd!

snelle en duidelijke communicatie, mooie showroom

Voogt

Dit is onze tweede ervaring met Easy-Stuc. Easy Stuc heeft wederom prachtig werk geleverd! De muren zijn zo enorm opgeknapt na het schuren, vullen, behangen en aanbrengen van de latex! Goede,... Dit is onze tweede ervaring met Easy-Stuc. Easy Stuc heeft wederom prachtig werk geleverd! De muren zijn zo enorm opgeknapt na het schuren, vullen, behangen en aanbrengen van de latex! Goede, gezellige en aardige vakmannen aan het werk gezien. Het offerte-traject was helder en duidelijk.
Als je mooie muren wilt en een goede basis voor jaren:
Doe het dan met Easy-Stuc. Ik ben een redelijke Piet-Lut maar heb niets te klagen.
Bedankt mannen!!!!!

Geen zwakke punten is een heel sterk punt.

de Reuver

Heel goed

Netjes opgeleverd, personeel vriendelijk en professioneel

C. Van der Heijden

We zijn zeer tevreden over Easy Stuc, leveren vakwerk en denken mee

Vakwerk en planning

Jeffrey Tsang

Resultaat is top & flexibel qua planning. Ook erg aardige behangers die goed communiceerden en met zorg werken!

Jan

We zijn erg blij met de 2 heren van easy-stuc die onze muren keurig hebben voorzien van stucbehang.
Netjes en snel gewerkt, top resultaat!

Netjes en duidelijk

Edwin van Keulen

Wat een fijn bedrijf, fijne mensen en vakmensen

Communicatie was geweldig, ondanks dat ik er niet bij kon zijn vanwege Corona, was het contact met Sam geweldig. Hij is geduldig en gaf hele goede tips. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het... Communicatie was geweldig, ondanks dat ik er niet bij kon zijn vanwege Corona, was het contact met Sam geweldig. Hij is geduldig en gaf hele goede tips. Klantvriendelijkheid staat hier hoog in het vaandel.

Bosboom

Duidelijke voorwaarden komen afspraken na.