Klantgericht
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Meike Bunger

Gehele nieuwbouwwoning van 200m2 met renovlies voorzien in 3 dagen

Snelle, duidelijke overzicht van kosten en meerkosten, conform volgens afspraak

Henk Mittendorff

Positief

Gewoon goed werk

Rianne

We zijn heel goed geholpen, vanaf het showroombezoek tot aan de oplevering. Erg blij met het eindresultaat!

goede communicatie, meedenken, duidelijke afspraken

J.W.M. van Gulik

1. Eerste contact in Renkum prima, vriendelijk personeel.
1. Eerste contact in Renkum prima, vriendelijk personeel.
2. Opdrachtverstrekking eisend en dwingend, niet erg klantvriendelijk. Als er in het verleden problemen met klanten zijn geweest moet je daar nieuwe klanten niet mee belasten Wij begrijpen wel dat je, door ervaring uit het verleden, problemen wilt voorkomen. Het is beter om alles alvast te bespreken tijdens het eerste gesprek. Wij zullen jullie wel aan anderen aanbevelen, vanwege het vakwerk, maar hou rekening met het bovenstaande hoe het bij klanten kan overkomen.
3. Uitvoerder werkzaamheden was, volgens ons, een harde werker en een vakman. Hij was klantvriendelijk, klantgericht en behulpzaam.
4. De optionele vragen zijn lastig te beantwoorden, omdat wij de eerste aanzet anders beoordelen dan het uiteindelijke werk.

Goed materiaal, vakwerk.

Michel

De mannen van Easy Stuc hebben weer voortreffelijk werk geleverd. De muren zijn ontzettend strak geworden en de dakkap herken je niet meer terug. Heel erg blij mee.

Net zoals 9 jaar geleden is het ook nu weer erg mooi geworden, we zijn blij dat we weer terug gegaan zijn om de wanden van onze nieuwe woning door easy stuc te laten afwerken.

Henry en Marco

Prima werk afgeleverd… wij hadden Wim en Marco … wat een harde werkers en wat een geweldig mooi resultaat hebben deze mannen geleverd…. Zeer tevreden over deze vakmensen….

Vakmensen

P. de Bruijn

Transparante en klantvriendelijke communicatie ervaren

Er is vakwerk geleverd voor het afwerken van de wanden in ons appartement

Willem

Heel tevreden! Snel en ook nog eens kwaliteit werk.

Kwaliteit, duidelijk en hard doorwerken

Ian en Marit Steenbruggen

We hebben een zeer goede ervaring met Easy-stuc! Erg vriendelijke en hardwerkende mensen, zowel op kantoor als in de bouw. Er werd goed met ons meegedacht en de tijd genomen om zaken af te spreken.... We hebben een zeer goede ervaring met Easy-stuc! Erg vriendelijke en hardwerkende mensen, zowel op kantoor als in de bouw. Er werd goed met ons meegedacht en de tijd genomen om zaken af te spreken. Het resultaat is prachtig, zowel de vloeren als de muren!

Goede communicatie, zeer behulpzaam in het meedenken en super netjes en snel werk!

Leonard

Michel heeft het echt super netjes gedaan. Hij is van de structuur, komt afspraken netjes na en zijn communicatie naar ons is heel goed. Ook de hulp van Sebast was top! We zijn erg tevreden klanten.... Michel heeft het echt super netjes gedaan. Hij is van de structuur, komt afspraken netjes na en zijn communicatie naar ons is heel goed. Ook de hulp van Sebast was top! We zijn erg tevreden klanten. Het is ontzettend netjes afgewerkt.

Kwaliteit van Michel en Sebast. Afwerking van de muren