Klantgericht
Visueel eindresultaat
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

Mo & Seb

Onze woning is prachtig geworden!

Vakkundig gewerkt. Hartstikke strak. Enorm snel gedaan. En zo aardige en enthousiaste mensen. We love Sam! HAHA. We zijn echt ontzettend blij met het eindresultaat.

En ze zijn nog in de...

En ze zijn nog in de rest van het appartement bezig, dus als er nog iets zou zijn, mogen we altijd even aankloppen. Maar... er is niks hahaha. Het is gewoon allemaal heel mooi.

Chantal

Heel erg goed

Vriendelijk, vakkundig, denken mee

bert

Prima.

Heldere communicatie

Lemmers

Professioneel bedrijf, denken mee met allerlei vragen en een geweldig eindresultaat. Nooit gedacht dat de muren zo mooi strak afgeleverd zouden worden!!!

Vakmanschap, goede communicatie, meedenken met klant.

Cees v Dijk

Prima ervaring prettige communicatie

snel en schoon

David van Asten

Positief

Snel, mooi resultaat en onvolkomen werden na de eerste oplevering ik allemaal netjes opgelost.

Goed en prettig

Doet wat u belooft

Follie Hengeveld

Deze zijn positief. Zowel met de medewerkers in Renkum als de medewerkers die de muren hebben voorzien van vliesbehang en sauswerk. snel en goed.

visueel duidelijk door de heldere gekleurde strepen op de plattegrond

Derksen

Goed stukje werk geleverd

Afspraken goed nagekomen

M. Versteeg

Uitstekend werk geleverd, daags na ondertekenen offerte al direct begonnen en binnen een paar dagen in perfecte staat opgeleverd.

Communicatie, vakwerk, snelheid