Klantgericht
Kwaliteit materiaal
Helderheid offerte

P Meyer

Zeer positief!

Natuurlijk kan er onverwachte dingen gebeuren, maar zij hebben ons huis heel snel en goed behangen. Wij zijn onder de indruk! Sam, Youssef en Sebastian hebben top werk geleverd!

Fred Dingemans

Erg goed

Duidelijk en afspraak is afspraak

Jan Timmerman

Uitstekend

Wat is afgesproken gebeurd. Goede en vriendelijke vakmensen.

Middenhof/ Eijgelaar

Zeer goed

Duidelijk, netjes, goede prijs kwaliteit verhouding, vakkundige mensen.

Van de Poel

Zeer goed

Duidelijke uitleg, goede communicatie, mooi werk.

Elric

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad met Easy-Stuc van verkoop/informatie tot oplevering. Heldere offerte, duidelijke afspraken, zeer flexibel en niet onbelangrijk; goede prijs... Wij hebben een zeer goede ervaring gehad met Easy-Stuc van verkoop/informatie tot oplevering. Heldere offerte, duidelijke afspraken, zeer flexibel en niet onbelangrijk; goede prijs kwaliteitsverhouding.

Helaas liepen de werkzaamheden in onze woning uit waardoor Easy-Stuc niet kon starten. Na communicatie hierover heeft Easy-Stuc zonder problemen een nieuwe datum ingepland.

De mannen op de uitvoering waren zeer bekwaam. Communicatie en opleveringen liepen ook hier goed.

Ik zou iedereen Easy-Stuc aanraden. Uiteraard voor het product wat zij leveren, dat gewoon echt goed is maar ook vanwege de heldere communicatie (daar kunnen meer bedrijven wat van leren).

Goede communicatie, duidelijke afspraken, flexibel en zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Raimond Kollman

Erg goed! Alles perfect volgens afspraak, professionele werknemers die verstand van hun vak hebben. Iedereen ook even vriendelijk, vanaf offerte tot en met oplevering!

Tussentijds aanpasbaar ivm kleurkeuzes nog in de verschillende kamers

Larissa

Fantastisch werk afgeleverd en heldere en snelle communicatie

Vakwerk, goede communicatie, meedenkend, zorgvuldig en snel

Jeroen Bal

Fantastisch! Wat een goed werk!

Prijs/kwaliteit

Frank Peters

Vakkundig, meedenkend

Nette werkwijze, goed geïnformeerd en vakkundig.