Je aankoop wordt beschermd

philippens

Goed,snel,duidelijk.

kan ik niet beoordelen pas 1 keer wat besteld, deze bestelling is zeer snel en goed geleverd

n.v.t.

Jan Antoon Leppink

Een besteld keramisch keukenmes van Victorinox was niet meer te leveren, ook niet meer te bestellen bij de importeur.
Ik kreeg een keurige mail dat mijn bestelling helaas niet door kon gaan....

Vakkundige voorlichting en perfecte service

Niets veranderen of proberen iets te verbeteren... Wat goed is moet goed blijven

kan makeklijk van alles en nogwat o je mes laten zetten.

ik heb geen verzendbevesteging gehad.

neen

neen

Lainy

Bedrijf prima service, maar t product viel tegen

Snelle reactie op de mail en duidelijke site

Controleer een product voor t versturen. Product paste niet op mijn basis product terwijl het daar wel voor verkocht wordt. En retour verzenden gratis maken!

Laurian

Houten messenblok besteld met 5 mooie messen. Levering duurde wat langer, helaas was het houten blok niet geleverd. Uiteindelijk als (snel) alternatief de zwarte variant geleverd. Hele goed kwaliteit.

nee

nee

Krijn de Visser

Prima messen basic beginnersset,

Erik S.

Juiste maat mes gevonden, die niet in winkels te krijgen is. Besteld en volgens afspraak snel geleverd! Precies wat je van een online bedrijf verwacht!

Groter aanbod dan gewone winkels

Prima ervaring goed contact goede service

Mijn pakketje was vermist, maar de communicatie tussen de klantenservice en mij was perfect!! Toch nog mijn pakketje gehad

Voor nu niet

H. Koning

Ik bestelde een broodmes, het werd vlot geleverd en was van prima kwaliteit, alleen de vertanding was te grof voor onze toepassing. Geretourneerd en vlotte terugbetaling. Uitstekende service.