Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Saluda

Ik heb goede ervaringen met e-legal gehad. Ik had een vordering die maar niet betaald werd en ook geen enkele reactie kreeg van de wanbetaler. Pas na inschakelen van e-legal werd er betaald.... Ik heb goede ervaringen met e-legal gehad. Ik had een vordering die maar niet betaald werd en ook geen enkele reactie kreeg van de wanbetaler. Pas na inschakelen van e-legal werd er betaald. Uiteindelijk is de gehele openstaande factuur geïncasseerd.

E-legal probeert het maximale uit de zaak te halen

Jos Verploegen

Snel en accuraat uitgebreid gegevens bij me opgevraagd.
Eerst alles gecontroleerd, met aansluitend gepaste actie ondernomen.
Met een snel en 100% resultaat.

Snel op de juiste manier actie

Janco Catoen

Helaas na een half jaar een openstaande vordering uiteindelijk (moeten) overdragen aan een e-Legal incasso advocaten. In 1 maand tijd is door Pareshma Duggal-Sukhai de vordering volledig... Helaas na een half jaar een openstaande vordering uiteindelijk (moeten) overdragen aan een e-Legal incasso advocaten. In 1 maand tijd is door Pareshma Duggal-Sukhai de vordering volledig geïncasseerd. Voortgang en communicatie met debiteur eenvoudig te volgen in zeer inzichtelijk online portal. Mocht het weer nodig zijn melden we ons graag weer in de toekomst bij jullie!

Snelle afhandeling en zeer inzichtelijke online portal.

DEP WORKS Recruitment

Oprecht fantastisch geholpen door Mevr. mr. P.A. (Pareshma) Duggal-Sukhai en het team van e-Legal incasso bij het innen van een aantal lang openstaande facturen. Gelukkig niet heel vaak een partij... Oprecht fantastisch geholpen door Mevr. mr. P.A. (Pareshma) Duggal-Sukhai en het team van e-Legal incasso bij het innen van een aantal lang openstaande facturen. Gelukkig niet heel vaak een partij als e-Legal nodig, maar mocht het een volgende keer nodig zijn, dan werk ik heel graag weer samen met e-Legal.

Snel, zakelijk en doorlopend uitstekend geinformeerd.

Martijn Driessen

Geweldig !!!!

Duidelijk communicatie snel er reageren duidelijk. Mooi portaal waar je alles in kan bijhouden.

Ampowr BV

Na maanden de klant aanmanen heeft E-legal het na de eerste brief aan de klant het al voor elkaar, de betaling is binnen!

Snelle reactie, snelle afhandeling

Purple Purpose

Twee langslepende onbetaalde facturen werden maar niet uitbetaald, ondanks herinneringen en aanmaningen. In overleg met E-Legal een faillissementsprocedure opgestart. Uiteindelijk is er een... Twee langslepende onbetaalde facturen werden maar niet uitbetaald, ondanks herinneringen en aanmaningen. In overleg met E-Legal een faillissementsprocedure opgestart. Uiteindelijk is er een betalingsregeling getroffen en is er betaald, mede door de doortastend optreden en strakke deadlines die Amila stelde.

Doortastend, consequent en goede informatie over kosten en voortgang

De Wijde Blik

De collega's van E-legal gaan secuur en doortastend te werk. Ze beantwoorden alle vragen goed en nemen werk aan handen. Met positief resultaat.

Sterk is dat ze een goed doordacht proces hebben met heldere stappen. Ze leggen bij elk nieuw keuze moment helder uit wat de gevolgen van elke stap en de kosten zijn. Werkte erg prettig.

Rolmatic BV

Snel en vakkundig advies waarvoor grote waardering

Duidelijke en snelle communicatie

CSK Dienstverlening

Ben zeer tevreden over het werk dat Mevr. mr. P.A. (Pareshma) Duggal-Sukhai van de firma E-Legal voor me heeft verricht. Zeer indrukwekkend hoe zij in korte tijd mijn nog openstaande facturen alsnog... Ben zeer tevreden over het werk dat Mevr. mr. P.A. (Pareshma) Duggal-Sukhai van de firma E-Legal voor me heeft verricht. Zeer indrukwekkend hoe zij in korte tijd mijn nog openstaande facturen alsnog uitbetaald heeft gekregen! Dankzij haar snelle en doortastende manier van werken mag ik dit hoofdstuk nu afsluiten.
Nogmaals bedankt!👍

Doortastend optreden