Consumed

Ik kan mijn facturen niet terugvinden in mijn account. Er zijn sinds een aantal maanden ook dubbele facturatie. Jullie telefonische hulplijn is onbereikbaar vanuit België, de chat is een lachertje

Raf

Belgische rekeningnummer wordt niet erkend als geldig IBAN nummer

Hi Raf,
Hi Raf,
Wat vervelend dat het niet helemaal lukt! In principe zou een Belgisch rekeningnummer ook erkend moeten worden als geldig IBAN nummer. Is er niet perongeluk een typfout gemaakt? Zo niet? Stuur mij dan even een mailtje, dat mag naar marketing@e-flux.nl. Dan zorg ik dat er zo spoedig mogelijk contact met je wordt opgenomen.

Frank

Ik sta wederom met een defecte kaart.
Net als vorige keer jullie fout.
NL-EFL-C58128512-X
Graag per direct contact opnemen.
E-mail adres is bekend.

Hi Frank,
Hi Frank,
Wat super vervelend dat je niet kon opladen met je pas toen het nodig was. Mijn collega heeft jouw pas inmiddels weer geactiveerd en nu zou je weer moeten kunnen laden. Het spijt ons dat dit al twee keer is gebeurd. Natuurlijk doen we onze uiterste best dit nooit meer te laten gebeuren!
Om onze excuses aan te bieden stuur ik je een chocoladereep toe. Hopelijk ligt hij snel in je brievenbus.
Graag wens ik je nog heel veel veilige kilometers met E-Flux!

Gabriela

Dubbele facturering een factuur sturen die twee maanden geleden is betaald klantenservice zegt dat het werkt tot 17.30 uur maar niemand antwoordt omdat het mogelijk is om geld van mensen aan te... Dubbele facturering een factuur sturen die twee maanden geleden is betaald klantenservice zegt dat het werkt tot 17.30 uur maar niemand antwoordt omdat het mogelijk is om geld van mensen aan te nemen als het al betaald is zeer slecht werk

Hi Gabriela,
Hi Gabriela,
Vervelend dat het je niet gelukt is met onze klantenservice de dubbele betaling op te lossen. Ik wil je graag helpen en heb je daarom een mail gestuurd of je met mij wil delen onder welke gegevens je bij ons bekend bent, dat kan ik op basis van deze review niet zien in ons systeem. Zodra je je gegevens stuurt ga ik meteen voor je aan de slag om het op te lossen!
Fijne dag!
Met energieke groet,

Michiel

Na 4 jaar trouwe klant opgezegd. Factuur dubbel afgeboekt. Vervolgens contact gehad met de klantenservice. Storneren was het meest praktische. Vervolgens twee maanden later een betalingsherinnering... Na 4 jaar trouwe klant opgezegd. Factuur dubbel afgeboekt. Vervolgens contact gehad met de klantenservice. Storneren was het meest praktische. Vervolgens twee maanden later een betalingsherinnering terwijl de factuur betaald is. Dus maar weer contact zoeken met de klantenservice. Al twee dagen geen reactie en geen mogelijkheid om de klantenservice te bereiken. Aangezien ik hier nu meer lees over dubbele afschrijvingen gaat er iets goed fout bij de administratie.

Hi Michiel,
Hi Michiel,
Vervelend om te horen dat je vanwege onze administratieve fouten hebt besloten je abonnement op te zeggen. Nadat de factuur dubbel afgeboekt was en gestorneerd had er geen betalingsherinnering gestuurd mogen worden. We werken er bij E-Flux hard aan om zulke fouten in de toekomst te voorkomen! Om onze excuses aan te bieden stuur ik je graag een presentje op.
Wellicht kunnen we in de toekomst nog wat voor je betekenen.

marco

Dankjewel voor de leuke attentie.....eindelijk na lange tijd het probleem opgelost na veel mail en tel ....niet te vergeten het is en blijf Mensen werk

Hi Marco,
We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen en het probleem opgelost is. Geniet van je presentje!

Staalmontage van Schie

Helemaal goed vind ik!

Reactie E-Flux:

Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met E-Flux!

Anne

Slechte ervaring ze zeggen dat ze het hebben opgestuurd maar dat is tot op heden niet gebeurt .(ook de 2e keer na beloftes nog steeds niet opgestuurd)

Hi Anne,
We vinden het vervelend dat het even moest duren, maar gelukkig hebben we je kunnen helpen en kun je nu je E-Flux pas gebruiken. Veel plezier ervan!
Kirsten...
Hi Anne,

Aghyad

Looks great from the outside, but once you are in, many mistakes and unexpected changes occur.

Hi,
Unfortunate to hear that your experience wasn't that good. Feel free to contact me if there is anything I can help you with. I would be happy to improve your experience!
Kind...
Hi,
Kind regards,

Mark Baaijens

Dubbel betaald?? Geen uitzondering bij e-flux

Hi Mark,
Hi Mark,
Helaas is er afgelopen tijd inderdaad tweemaal een dubbele afschrijving gedaan. Vervelend dat dit ook bij jou is gebeurd. Gelukkig hebben wij alles kunnen oplossen en zou ook jij je geld terug moeten hebben. Wel kan het 10 werkdagen duren voordat het op je rekening staat. Laat je het even weten als je het dan nog niet hebt? Dan los ik het voor je op!
Fijne dag!
Groetjes,