Hans

Perfectie verrekening

Alex

Betaal wat de laadpaal eigenaar vraagt.

Henk

De meeste laadpalen werken met E-Flux. Ik heb meerdere laadpassen, maar tot nu toe altijd met E-Flux geladen.

Ron de Vaal

Beter als Shell recharge met hun blokeer tarief!

Ton van Klooster

Mijn ervaring is super, de werking is zeer eenvoudig.
Mijn ervaring is super, de werking is zeer eenvoudig.
Het fijnste is de app waarin je elk laadpunt in de buurt kunt vinden inclusief het bijbehorende tarief, dit is zeer handig want er is nogal wat prijsverschil.
Ik zal vanaf u in de toekomst nog maar heel weinig van Uw service gebruikmaken, dit niet vanwege de service van Uw kant, maar omdat is sinds een week een eigen prive oplaadpunt op mij eigen parkeerplaats heb.
Verder niets dan lof voor U

Ton

Mart van de Ree

Goede app, tankpas werkt probleemloos, maand factuur oke, niets negatiefs te melden

Bedri Luijsterburg

Werkt zoals het hoort, tot nu toe actief op alle laadpalen die we zijn tegengekomen.

H.J. de Boer

Laadpas overal te gebruiken tot nu toe. Prima! En de prijzen zijn ook oké. Facturen komen wel wat later in de volgende maand dan aangegeven op de website (16e)

Ludo Valkenborgh

Zeer tevreden over mijn E-Flux kaart. Tot nu toe overal (in België) kunnen gebruiken.
Ik heb de E-Flux kaart snel ontvangen en heb gemerkt dat de (extra) kosten laag zijn tov andere aanbieders van laadkaarten.
De eerste faktuur ontvangen heeft wat langer dan normaal geduurd maar hopelijk is de administratie nu op orde.
Conclusie: een tevreden klant.