Wim Scholte

Uitstekend geholpen na diefstal van onze fietsen in Spanje

Beschrijf hier uw ervaring

Na thuiskomst werden onze nieuwe fietsen keurig afgeleverd, zeer tevreden met onze Spark Evo fietsen met midden motor.

Aad Arkesteijn

Ik heb alleen maar positieve ervaringen.

Beschrijf hier uw ervaring

Na ruim 5 jaar ervaring en veel reparaties (5 accu's, 2 keer voorverlichting, een nieuwe motor voor € 721,= ) van twee e-bikes van Trek heb ik nu de Next van e-bikez gekocht. Ik ben super... Na ruim 5 jaar ervaring en veel reparaties (5 accu's, 2 keer voorverlichting, een nieuwe motor voor € 721,= ) van twee e-bikes van Trek heb ik nu de Next van e-bikez gekocht. Ik ben super enthousiast over de kwaliteit van de fiets en over de kwaliteit van de ondersteuning. Verder is het een stabiele fiets met prima remmen.
Iedere keer als ik terug kom na een ritje op mijn fiets vertel ik mijn vrouw hoe goed deze fiets me bevalt.

Erwin Bout

Mijn vrouw heeft hier een fiets gekocht 1 jaar geleden en was er uitermate tervreden over , daarom heb ik nu ook een fiets hier gekocht , nu 2 maanden in mijn bezit en ik ben er uitermate tevreden... Mijn vrouw heeft hier een fiets gekocht 1 jaar geleden en was er uitermate tervreden over , daarom heb ik nu ook een fiets hier gekocht , nu 2 maanden in mijn bezit en ik ben er uitermate tevreden over , versnelling werkte niet goed , dit is gelijk opgepakt en opgelost ,klasse

Bert

Snelle service en geen gezeur, na 2 jaar ging het zadel defect en is gratis vervangen.
Meer dan tevreden over E-bikez

Nico

Eerlijk betrouwbare fabrikant die goede fietsen op de markt brengt

M.de Roos

Fiets (Sparke One) bevalt goed ondanks een vocht probleem waardoor de motor telkens uit viel, dit is dan ook netjes opgelost, en daar is het precies waar het om draait, er kan altijd wat kapot en... Fiets (Sparke One) bevalt goed ondanks een vocht probleem waardoor de motor telkens uit viel, dit is dan ook netjes opgelost, en daar is het precies waar het om draait, er kan altijd wat kapot en juist dan merk je dat je bij een goede partij gekocht hebt :)

Helaas wel veel problemen met het stuurmandje wat er bij geleverd is, eerst een steun die afbrak wat netjes opgelost is maar nu (fiets is 11 maanden oud) blijkt het draadmandje van binnenuit doorgeroest te zijn en uitgescheurd, heb dit gemeld maar blijkbaar vinden zij ondanks de extra aangekochte garantie dat de garantiepot voor ons leeg is, kregen wel nog het advies om elke dag het mandje droog te maken met een doekje en of ik een nieuw mandje wil bestellen, heb nog retour gemaild dat de fiets nog volledig in de garantie zit en dat ik maar doe alsof ik dat droogmaken niet gelezen heb, hier heb ik verder geen antwoord meer op gehad :(

Prima fiets dus maar houdt er rekening mee dat zij garantie niet al te serieus nemen!!

Eddy

2 fietsen (Spark en een Next)in gebruik sinds okt.2017 en met 600km op de teller hebben we een eerste ervaring opgedaan.We zijn uitermate tevreden van onze aankoop en vinden het fantastische... 2 fietsen (Spark en een Next)in gebruik sinds okt.2017 en met 600km op de teller hebben we een eerste ervaring opgedaan.We zijn uitermate tevreden van onze aankoop en vinden het fantastische fietsen.Nu onze eerste batterijen ingeruild zijn voor de zwaardere uitvoering (waren bij aankoop niet beschikbaar-wat een service !) kijken we de lente met veel fietsplezier en vele fietsplannen tegemoet.(met dank een e-bikez)

Lida

Wat een superfiets en - zeker zo belangrijk - wat een topservice!
Wat een superfiets en - zeker zo belangrijk - wat een topservice!
Een maand na de eerste servicebeurt botste ik met mijn Spark Evo op een ( hoge) trottoirband. Het feit dat mijn spieren direct protesteerden geeft aan hoe hard dit aankwam. Niet vreemd dus dat de ondersteuning uitviel ; ik verwachtte een slag in het wiel en andere schade.
Na prettig contact met E- bikez stond een paar dagen later de monteur voor de deur. Er bleek nauwelijks iets mis, een paar minuten later al bleek dat ik weer comfortabel kon fietsen.
Bedankt voor de werkelijk uitstekende service na mijn melding!

Jan

Perfecte service!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Ben erg tevreden met me Spark one!!! Heb hem nu een jaar en pas geleden nog 1 aangeschaft voor mijn vrouw.
Laatst met die storm is me fiets in het water gewaaid(zat er gelukkig zelf niet op) daar kon hij alleen niet tegen.
Heb daarna gelijk gebeld met Ebikez die hebben me goed verder geholpen met de nodige adviezen en die hebben een monteur langs gestuurd om een paar onderdelen te vervangen met waterschade.
Ook wil ik de monteurs die voor Ebikez werken erg bedanken ze zijn wat heen en weer gereden naar Amsterdam om onderdelen te vervangen die toch bezweken door het water!!! Niks was te veel voor ze wat een service!!!
Echt een aanrader Ebikez

C.Wiegers

Geweldig bedrijf. Goed bereikbaar en geweldige service.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb twee en een half jaar geleden de Ebikez Volt EVO aangeschaft na veel zoeken en proefritten. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze. De fiets is degelijk en voldoet volledig aan... Ik heb twee en een half jaar geleden de Ebikez Volt EVO aangeschaft na veel zoeken en proefritten. Ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn keuze. De fiets is degelijk en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Het bedrijf E-bikez verleent een geweldige service. Er waren een paar kleine probleempjes met mijn fiets ( slechte koplamp en een rammelend spatbord) voor dit bedrijf geen probleem er wordt een nieuwe lamp en spatbord opgestuurd. Waar zie je zo’n service tegenwoordig nog. Kortom zeer goede fiets en een geweldige service.