Henk Pruijssers

Klein bedrijf, zeer klantvriendelijk. Doen wat ze zeggen.

Beschrijf hier uw ervaring

Geweldige e-bike ruim een jaar in gebruik. Precies wat ik wilde. Stevig, weinig onderhoud en krachtige ondersteuning. Service aan huis werkt uitstekend.

RUNAMARA

De spark-evo ruim 2 jaar geleden gekocht en bevalt uitstekend.
We zijn er al 2 zomers mee naar Frankrijk geweest.......heuveltje op en heuveltje af......geeft goede ondersteuning.

vd Bergh

Prima bedrijf!
Bezit sinds een jaar een Spark de Luxe. Prima fiets met één nadeel: Je hebt 2 sleutels nodig om te kunnen fietsen. Accuslot vind ik vervelend. Je bent altijd met 2 sleutels in...

Ria en kees van Vliet

Na alle feedback gelezen te hebben , zijn we nieuwschierig geworden en hebben een afspraak gemaakt in Utrecht .
En het moet gezegd worden , niets dan lof over de mensen die er werken .

Beschrijf hier uw ervaring

We zijn erg tevreden over de service en de hartelijkheid en de kunde van de mensen .
Uiteraard bevallen de Evo Volt en de Evo Spark geweldig .

BERT NOOITRUST

Mijn vrouw en ik hebben allebei een Spark Evo. Mijn vrouw heeft nog geen mankementen gehad maar bij mij is tweemaal de ondersteuning uitgevallen. Moet zeggen door het bedrijf bijzonder goed en...

Een jaar in het bezit van een Volt de luxe, en na wat problemen met o.a. wegvallen display en spaakbreuk in het achterwiel, wat prima is opgelost, fietst hij prima.
Fiets er dagelijks 30 km...

Bert Ramakers

We hebben nu een jaar geleden 2 fietsen gekocht en zijn meer dan tevreden over de service en de garantie

Beschrijf hier uw ervaring

Fijne fietsen die goed ondersteuning bieden en stabiel zijn

Telefonisch en persoonlijk kontakt vriendelijk en goed geholpen met duidelijke uitleg.

Beschrijf hier uw ervaring

Samen met mijn vrouw hebben wij na afspraak 2 modellen e-bikes meegekregen voor een lange proefrit langs de vecht,
zo konden wij goed beoordelen wat wij graag wilde kopen.
Aflevering aan huis met goede uitleg en een sevicebeurt na 750km ook prima geholpen aan huis
Wij zijn zeer tevreden met de aanschaf, rijdt heerlijk confortabel.

Tevreden E-Bikez rijder

Goed en eerlijk advies

Beschrijf hier uw ervaring

Na melding van los zittende standaard en piepende remmen bij nat weer, is er gelijk een reparatieopdracht uit gezet. De remblokjes zijn vervangen en de standaard is vastgezet .

Goede service, nemen direct contact met je op.