lieven Devoldere

Prima levering en afhandeling volgens afspraak.
Ook onderhoud was volgens afspraak in orde .

Ik heb nu iets meer dan 1 jaar mijn fietsen de volt en de evo,
en al rij ik niet zo veel met de fiets 1000 km per jaar, de fietsen bevallen ons prima.
ik zou het ook andere mensen aanbevelen.
Ook het onderhoud thuis was prima , geen complicatie's .
prima dus
gtz lieven

M.Lenderink

Sinds mei in het bezit van de nieuwste fiets, de Next. Bewust voor Ebikez gekozen, vanwege de passie en het vakmanschap dat uit alles spreekt. Hebben ze volkomen waargemaakt tot nu toe. De fiets is...

Patrick

Precies een jaar geleden een VOLT evo besteld, de laatste op voorraad was net verkocht.. Maar geen probleem, ik kreeg een nieuwe. En volgens afspraak eind januari 2017 geleverd, op n frisse maar...

De Joode

Het bedrijf levert een top service! Voor het testen van een fiets komen ze gratis bij je aan huis of kantoor en nemen ze de tijd om je vragen te beantwoorden. Er wordt niets opgedrongen en ze weten...

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben blij met de aanschaf van mijn fiets en heb er veel rijplezier mee. Zoek je een ebike? Dan raad ik zeker de fietsen van E-Bikez aan!!

Dick

Prettig bedrijf, men neemt alle tijd voor de klant.
Zeer tevreden over de elec. fiets Spark One.
Aanrader !!

Marja Gobius du Sart

Het was september 2016 dat wij onze fietsen bij E bikes gekocht hebben. Op het internet waren we aan het zoeken naar modellen en pats boem....... dáár was ie!!! De E bike One ,, een zwarte voor mijn...

Trudy Hendrikx

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

De fiets voldoet aan alle verwachtingen en ik ben dus zeer tevreden.
Toen ik wat problemen met de fiets had, is er na een afspraak, vrij snel iemand bij mij thuis gekomen, heeft de fiets toen nagekeken en er zonder meer een nieuw wiel met motor ingezet.
Dat was een super service. Vanaf die doet de fiets het weer perfect.

J. Wernsing

Ik heb inmiddels in zes maanden tijd meer dan 1.500 kilometer woon-werk verkeer afgelegd op mijn E-bikez NeXt. En ik stap nog elke dag met een brede glimlach op de fiets! E-bikez bedankt!

Beschrijf hier uw ervaring

Bij de proefritten heb ik het als zeer positief ervaren dat er echt werd meegedacht over wat ik met de fiets van plan was, hoe ik de fiets echt wilde gaan gebruiken = als forens en fietsend in zwaar verzet. Dat heeft uiteindelijk geleid tot de keuze geleid voor de NeXt, met als persoonlijke aanpassing een tandwiel met een hoger overbrengingsgetal. Niet de fiets waar ik op basis van de website was uitgekomen, maar de proefrit was overtuigend.

Nu, 6 maanden en meer dan 1.500 fietskilometers verder, kan ik de balans opmaken. Ik heb mijn persoonlijke doelen 100% behaald: verkorting van de reistijd en iedere dag onbezweet op het werk (en weer thuis), ongeacht het weer. Ik ben dus heel tevreden!

Goede punten:
- krachtige ondersteuning die snel reageert
- stille motor in vergelijking met andere e-bikes
- hydraulische remmen zijn in woon-werk verkeer een pre voor de veiligheid, echt top!
- actieradius in stand 5 (hoogste stand) zo'n 65 kilometer
- na 1.500 kilometer nog geen enkel merkbaar teken van afnemende accucapaciteit

Verbeterpunten:
- de koplamp ging binnen garantieperiode stuk, misschien een maandagochtend lampje?
- niet alle fietstassen passen op de bagagedrager, omdat de ruimte tussen drager en accu best krap is. Andere merken hebben hiervoor een extra stang op de drager. Zelf heb ik een fietstas van Basil met vrij dunne haken die precies tussen accu en drager passen.

Gebruikerstips:
- Ik heb gemerkt dat de positie van de voet op het pedaal invloed heeft op de ondersteuning. Door de bal van de voet net iets achter de as van het pedaal te plaatsen krijg je krachtiger ondersteuning. Wielrenners zullen me direct corrigeren, voor onbekrachtigde fietsen is de optimale positie immers de bal van de voet midden op de pedaalas. Maar door de bal van de voet iets achter de pedaal as te plaatsen wordt het hefboomeffect van de trapbeweging vergroot. En de krachtsensor harder aangesproken. Ik merk een duidelijk verschil.
- Gebruik van deze fiets in combinatie met regenpak is prima mogelijk zonder bezweet te raken. Zet hiervoor de fiets in de hoogste ondersteuningsstand en span je niet teveel in. Met een beetje conditie kan je dan toch nog een prima kruissnelheid van meer dan 20 km/uur halen.
- Volledig opladen van de accu past net binnen een werkdag.

Ik rijd nu ongeveer een jaar een e-bike Spark Deluxe van E-bikez. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar erg enthousiast over ben. Het is een kwalitatief zeer goede e-bike voor een...

Annie Kappenburg-Roosjen

Perfect te woord gestaan bij aankoop Spark Evo en ze komen alle afspraken na!

Beschrijf hier uw ervaring

Fiets besteld en bezorgd in Groningen, prima aflevering en zeer goede aflevering van de meneer die de fietshelm afgeleverd.
Na 750 km fiets opgehaald voor service-beurt en daarna weer aan huis afgeleverd.
Een fantastische fiets, rij gemiddeld 60 - 85 km km op een volle accu.
Heb hem nu een half jaar en heb gelukkig weer heerlijk 2000 km gefietst. (Lukt me niet op een gewone fiets).
Al met al een ergbgoed bedrijf.