Dick

Prettig bedrijf, men neemt alle tijd voor de klant.
Zeer tevreden over de elec. fiets Spark One.
Aanrader !!

Marja Gobius du Sart

Het was september 2016 dat wij onze fietsen bij E bikes gekocht hebben. Op het internet waren we aan het zoeken naar modellen en pats boem....... dáár was ie!!! De E bike One ,, een zwarte voor mijn...

Trudy Hendrikx

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

De fiets voldoet aan alle verwachtingen en ik ben dus zeer tevreden.
Toen ik wat problemen met de fiets had, is er na een afspraak, vrij snel iemand bij mij thuis gekomen, heeft de fiets toen nagekeken en er zonder meer een nieuw wiel met motor ingezet.
Dat was een super service. Vanaf die doet de fiets het weer perfect.

J. Wernsing

Ik heb inmiddels in zes maanden tijd meer dan 1.500 kilometer woon-werk verkeer afgelegd op mijn E-bikez NeXt. En ik stap nog elke dag met een brede glimlach op de fiets! E-bikez bedankt!

Beschrijf hier uw ervaring

Bij de proefritten heb ik het als zeer positief ervaren dat er echt werd meegedacht over wat ik met de fiets van plan was, hoe ik de fiets echt wilde gaan gebruiken = als forens en fietsend in zwaar verzet. Dat heeft uiteindelijk geleid tot de keuze geleid voor de NeXt, met als persoonlijke aanpassing een tandwiel met een hoger overbrengingsgetal. Niet de fiets waar ik op basis van de website was uitgekomen, maar de proefrit was overtuigend.

Nu, 6 maanden en meer dan 1.500 fietskilometers verder, kan ik de balans opmaken. Ik heb mijn persoonlijke doelen 100% behaald: verkorting van de reistijd en iedere dag onbezweet op het werk (en weer thuis), ongeacht het weer. Ik ben dus heel tevreden!

Goede punten:
- krachtige ondersteuning die snel reageert
- stille motor in vergelijking met andere e-bikes
- hydraulische remmen zijn in woon-werk verkeer een pre voor de veiligheid, echt top!
- actieradius in stand 5 (hoogste stand) zo'n 65 kilometer
- na 1.500 kilometer nog geen enkel merkbaar teken van afnemende accucapaciteit

Verbeterpunten:
- de koplamp ging binnen garantieperiode stuk, misschien een maandagochtend lampje?
- niet alle fietstassen passen op de bagagedrager, omdat de ruimte tussen drager en accu best krap is. Andere merken hebben hiervoor een extra stang op de drager. Zelf heb ik een fietstas van Basil met vrij dunne haken die precies tussen accu en drager passen.

Gebruikerstips:
- Ik heb gemerkt dat de positie van de voet op het pedaal invloed heeft op de ondersteuning. Door de bal van de voet net iets achter de as van het pedaal te plaatsen krijg je krachtiger ondersteuning. Wielrenners zullen me direct corrigeren, voor onbekrachtigde fietsen is de optimale positie immers de bal van de voet midden op de pedaalas. Maar door de bal van de voet iets achter de pedaal as te plaatsen wordt het hefboomeffect van de trapbeweging vergroot. En de krachtsensor harder aangesproken. Ik merk een duidelijk verschil.
- Gebruik van deze fiets in combinatie met regenpak is prima mogelijk zonder bezweet te raken. Zet hiervoor de fiets in de hoogste ondersteuningsstand en span je niet teveel in. Met een beetje conditie kan je dan toch nog een prima kruissnelheid van meer dan 20 km/uur halen.
- Volledig opladen van de accu past net binnen een werkdag.

Ik rijd nu ongeveer een jaar een e-bike Spark Deluxe van E-bikez. En ik kan niet anders zeggen dan dat ik daar erg enthousiast over ben. Het is een kwalitatief zeer goede e-bike voor een...

Annie Kappenburg-Roosjen

Perfect te woord gestaan bij aankoop Spark Evo en ze komen alle afspraken na!

Beschrijf hier uw ervaring

Fiets besteld en bezorgd in Groningen, prima aflevering en zeer goede aflevering van de meneer die de fietshelm afgeleverd.
Na 750 km fiets opgehaald voor service-beurt en daarna weer aan huis afgeleverd.
Een fantastische fiets, rij gemiddeld 60 - 85 km km op een volle accu.
Heb hem nu een half jaar en heb gelukkig weer heerlijk 2000 km gefietst. (Lukt me niet op een gewone fiets).
Al met al een ergbgoed bedrijf.

Rob Bruijne

Na lang zoeken in "fietsen land" bij E-bikez in Utrecht terecht gekomen. Na een duidelijke uitleg in de showroom in Utrecht, een uitgebreide proefrit gemaakt. We kregen een Spark Evo en een Next...

Beschrijf hier uw ervaring

Een prettige ontvangst op de locatie Utrecht. Persoonlijke aandacht en goede vaktechnische voorlichting. Een behandeling van de klant die vertrouwen wekt. Ik zie de toekomst met mijn fiets en de after sale met vertrouwen tegemoet. Een prima bedrijf. Met mensen die service met hoofdletters schrijven. Ga zo door.

Wieke Mulder

Hoe valt mijn ervaring met en bij jullie te omschrijven? Zo'n persoonlijke en goede service, zo'n fijne benadering en zo'n fijne fiets! Jullie hebben een zaadje bij me geplant van vertrouwen en hoop...

Beschrijf hier uw ervaring

Net nu ik mijn fiets het hardst nodig heb gaf mijn oude exemplaar het op. Dus belde ik vanochtend op of het mogelijk was langs te komen en dat ik met spoed een nieuwe elektrische fiets nodig had. Enkele uren later zat ik al bij jullie aan tafel. Een fijne omgeving, menselijk, vriendelijk, klein van opzet en daardoor groots in klantvriendelijkheid.
Vol enthousiasme vertelde Alexander me alles over de One en de Ego. Geen gladde verkooppraatjes, maar eerlijk met de voors en tegens van beide modellen. Blij dat ik met een vriendin was, zo konden we beiden op een ander model aan de testrit beginnen. Daarbij was het geen probleem om naar een bepaalde bestemming te fietsen, waardoor ik mijn financieur in deze aankoop de fietsen kon laten zien. Heen op de One en terug op de Ego bracht me echter twijfel, voor welk model moest ik kiezen. De Ego was mijn manier van fietsen, de One past bij mijn leven. En ik wilde snel beslissen, want dan kon ik er vrijdag al mee op pad.
Alexander luisterde, opeens een twinkeling in zijn ogen en liep naar achter. Hij kwam terug met een volledig rijklaar exemplaar wat de voorganger van de Ego bleek. Nogmaals een testrit en mijn keus was gemaakt toen ik de straat uit fietste. Wauw! Dit was 'm!

En toen de service en de afhandeling! Wat een fijne mensen!!! Ze denken met je mee, doen voor je wat mogelijk is en je voelt je als in een warm bad! Zelf werd ik geholpen door Alexander en door Henk, één van de twee oprichters. Hoe kunnen twee totaal onbekende mensen tijdens de meest rotte periode in je leven je zo laten stralen?! Erger, ik heb mezelf met sluitingstijd de deur uit gestuurd! Als ik die avond geen verplichtingen had gehad, dan had ik ze gevraagd mee een biertje te pakken en verder te kletsen!

Op mijn nieuwe elektrieke ros ben ik in no time naar huis gescheurd, als een kind zo blij. Ik ben mobiel, een hele zorg minder! En ik kan niet in woorden omschrijven wat vandaag me nog meer gebracht heeft... Het meest gewone, het meest bijzondere, mens zijn voor een mens! Lieve Alexander en Henk, stiekem heb ik jullie een beetje in m'n hart gesloten. Ik hoop in de nabije toekomst het lef te hebben spontaan nog eens binnen te vallen om bij een kop koffie te vertellen hoe blij ik met mijn fiets ben. En als ik die lef weet te vinden, bereid jullie dan ook voor om de uitnodiging om een biertje te drinken eventueel op een nette manier af te slaan. Voor nu gewoon een grandioos bedankt!!!

Liefs,
Wieke

H. Petter

Uitstekende service en feedback.

Beschrijf hier uw ervaring

Vreemd geluid bij het fietsen. Het bleek achteraf niets ernstigs te zijn, maar er werd zonder gezeur, serieus naar gekeken!

Prima bedrijf.