Jean

Het jaar loopt ten einde. Even tijd voor een terugblik. Heel lang gewikt en gewogen om een ebike aan te schaffen. Het aanbod is namelijk dusdanig dat je door de bomen het bos niet meer ziet....

Mijn vrouw en ik hebben de meest bekende merken E-Bike's in de praktijk getest op;

1. de kwaliteit van alle technische onderdelen 2. de aanschafprijs 3. Fiets ervaring, goed gevoel...

Henk

Ik ben via internet bij E-Bikez terecht gekomen, ik zocht voor mij en mijn vrouw een fiets met middenmotor. E-Bikez had de Spark evo en de Volt evo voor een erg goede prijs op hun website staan....

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben de Spark evo en de Volt evo besteld in de zomer van 2016 en toto nu toe nog geen moment spijt van gehad. E-Bikez is een erg service gericht bedrijf waar ze alles doen om de klant tevreden te stellen. Een paar maanden geleden brak bij de fiets van mijn vrouw onderweg de koplamp af. Een mailtje naar E-Bikez gedaan en binnen no time een reactie met excuses en dat de nieuwe koplamp al onderweg was, met nog de mededeling dat als ik hem niet zelf kon monteren ze een service monteur langs zouden sturen. Top service!!!

Tot hiertoe werkt alles prima alsook de service

Marijke

Ruim anderhalf jaar ben ik in het bezit vande Spark One . Nog steeds ben ik superblij met deze aankoop. De witte fiets is mooi van kleur, valt op tussen de andere fietsen, maar heeft af en toe wel...

Beschrijf hier uw ervaring

In het begin even contact met het bedrijf gehad, daarna is het gelukkig niet nodig geweest. Sympathiek jong bedrijf zonder opdringerige verkooppraatjes.

Professioneel, vakkundig en zeer klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Allereerst is er een wereld voor ons open gegaan. We zijn woonachtig in Alkmaar en zijn 32 jaar op stap geweest met de auto om ergens te gaan wandelen. Nu we deze e-bikes hebben, zijn we in staat gebleken om vele malen meer te zien en genieten van onze omgeving: bossen, duinen, strand en een prachtig polderlandschap.
De fietsen zijn degelijk en robuust en de accu heeft genoeg vermogen om 65 tot 70 km te fietsen.
De service tijdens de garantieperiode was uitstekend. Ik heb zelfs, doordat ik viel, de display laten vallen. deze viel uiteen in behoorlijk wat onderdeeltjes. Na een telefoontje heb ik alles wat ik terug kon vinden opgestuurd. Tot mijn grote verbazing kreeg ik twee dagen later een nieuwe display opgestuurd, zonder dat ik iets hoefde bijbetalen. Hulde!!
Eén ding vond ik iets minder: de computer is twee keer gereset, waardoor alle totalen en gemiddelden terug gingen naar nul. Overigens geen drama, want de belangrijkste gegevens, te weten de snelheid en de tripafstand worden altijd correct weergegeven.
Samenvattend: deze aankoop van twee Spark de Luxe e-bikes hadden we jaren eerder moeten doen. Zoals ik eerder opmerkte: er gaat een wereld voor je open.

Tineke

Een verademing, vriendelijke jongens zonder verkoop praatjes, de fiets werd keurig op tijd afgeleverd met nogmaals volledige uitleg. Dus voor ons een prima ervaring ?

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben deze E-Bike nu 9 maanden en de fiets bevalt zeer goed, mijn man en ik maken er samen veel gebruik van en daarom vinden wij het handig dat het zadel in een tel omhoog en omlaag kan, we hebben lang getwijfeld over een E-Bike maar we hadden het echt jaren eerder moeten doen, want deze fiets gaat er niet met mij vandoor zoals op de verschillende fietsen die ik geprobeerd heb.
Dit is voor ons dus echt een top fiets!!

F. Wittenberg

Vriendelijke, behulpzame jongens met verstand van zaken. Goede service. Prijs - kwaliteit van E-bikez is uitstekend.

Beschrijf hier uw ervaring

De fiets bevalt prima. De kwaliteit van de accu is goed. Ik heb de fiets nu twee jaar en heb nog geen enkel probleem ondervonden.

lieven Devoldere

Prima levering en afhandeling volgens afspraak.
Ook onderhoud was volgens afspraak in orde .

Ik heb nu iets meer dan 1 jaar mijn fietsen de volt en de evo,
en al rij ik niet zo veel met de fiets 1000 km per jaar, de fietsen bevallen ons prima.
ik zou het ook andere mensen aanbevelen.
Ook het onderhoud thuis was prima , geen complicatie's .
prima dus
gtz lieven

M.Lenderink

Sinds mei in het bezit van de nieuwste fiets, de Next. Bewust voor Ebikez gekozen, vanwege de passie en het vakmanschap dat uit alles spreekt. Hebben ze volkomen waargemaakt tot nu toe. De fiets is...