Jim

Resentie volgt

Sabina

Topervaring. Hele fijne fietsen waar mijn vriend en ik nog elke dag blij mee zijn, met krachtige motoren (NeXt). De mensen zijn heel vriendelijk en doen echt hun best voor je.

Ilse de Ruyter

Fantastische service. Snel, adequaat en betrouwbaar. Al 4 jaar veel plezier met deze E-bikez.

Peter van den Berg

In juni 2018 contact opgenomen met E-bikez. De accu gaf niet meer dan 40 km ondersteuning. Verzekering zou in augustus 2018 op accu vervallen. Kreeg binnen 1 week leen accu en oude geretourneerd.... In juni 2018 contact opgenomen met E-bikez. De accu gaf niet meer dan 40 km ondersteuning. Verzekering zou in augustus 2018 op accu vervallen. Kreeg binnen 1 week leen accu en oude geretourneerd. Oude accu zou worden getest.
Bleek niet in orde en binnen 1 week nieuwe accu. Kosten .....niks... Ermee gefietst en na 65 km in stand 2/3 nog niet echt helemaal leeg. Conclusie... Service en Garantie bij deze toko zijn ook echt Service en Garantie.

Ardi vd Wagt

Zeer Goed

Beschrijf hier uw ervaring

Het beste adres om een fiets te kopen

Bob

Na veel vergelijken en eigen verkoop-ervaring met een ander merk in maart jl een E-bikez Evo Volt gekocht. Deze fiets heeft echt alles. Functioneert prima, rijdt lekker en is bovendien redelijk... Na veel vergelijken en eigen verkoop-ervaring met een ander merk in maart jl een E-bikez Evo Volt gekocht. Deze fiets heeft echt alles. Functioneert prima, rijdt lekker en is bovendien redelijk geprijsd. Ik had na een paar weken kritiek op de 8e versnelling. Deze is na mijn melding keurig aan huis verholpen. De Evo Volt is wat mij betreft een echte aanrader!

Ik ben twee keer voor een proefrit naar Utrecht geweest en was toen overtuigd van de kwaliteiten van de Ebikez Next. Ben beide keren vakkundig geholpen.

Mari Anne

Ik heb sinds september 2017 een E-bikez Evo Sparks e-bike, mooi design met zwaardere accu. Een e-bike die lekker zit en waar je wel langere afstanden mee kan fietsen zoals 70 km in een keer, maar... Ik heb sinds september 2017 een E-bikez Evo Sparks e-bike, mooi design met zwaardere accu. Een e-bike die lekker zit en waar je wel langere afstanden mee kan fietsen zoals 70 km in een keer, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je dan stand 1 en 2 alleen maar gebruikt. Tussendoor opladen in een rit kan ook waardoor je nog een langere afstand kan maken.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service en ze denken met je mee.

Erik

Wij zijn naar Utrecht geweest voor een proefrit. Daar zijn we heel vriendelijk en kundig geholpen. Uiteindelijk hebben mijn vrouw en ik gekozen voor de Next. Prachtige fietsen!
De fietsen...
De fietsen werden precies volgens afspraak aan huis afgeleverd. Ook hier een heel vriendelijke man die er de tijd voor nam. Inmiddels hebben we de eerste 200 km probleemloze kilometers erop zitten. De fietsen bevallen prima!

Thea Franssen

Ik heb nog weinig contact gehad met bedrijf wat eigenlijk betekend dat ik heel tevreden ben en er nog niets is geweest met mijn next. Ik ben heel blij met mijn e bikez next omdat ik ondanks mijn... Ik heb nog weinig contact gehad met bedrijf wat eigenlijk betekend dat ik heel tevreden ben en er nog niets is geweest met mijn next. Ik ben heel blij met mijn e bikez next omdat ik ondanks mijn aandoening (Myasthenia Gravis, spierziekte) kan blijven fietsen dankzij mijn e bike.