E-bikez.nl

E-bikez.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop E-bikez.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company189
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen E-bikez.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 189 ervaringen.

Prima (7/10)
Score voor E-bikez.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf.

Joop van Boxtel

E-bikez is een toonbeeld van hoe het behoord te zijn !!!!!.
na 8 jaar een bekend e-bike merk te hebben gereden met de nodige problemen met de accu en onderhoud is de kennismaking met e-bikez een enorme opsteker..
als nederbelg wonend aan de grens van maastricht een beetje huiverig om via internet twee fietsen aan te schaffen..
maar nu na twee jaar en twee onderhoud beurten verder kan ik alleen maar lovende woorden uitten naar de firma e-bikez..
altijd binnen een week na een telefonische afspraak op tijd voor de deur ook in belgië..
ik wilde graag een verandering aan de fiets die door e-bikez tegen zeer gereduceerde prijs is uitgevoerd. waar vind je dat nog in deze tijd. .
jullie zijn een toonbeeld !!!.
de fietsen "spark" rijden voortreffelijk ook in ons heuvellandschap, ik haal op eco stand nog steeds 130 km heuvel op en heuvel af op normaal stand nog 100 km in heuvelachtig terrein. .
bij mijn oude fiets had ik daar twee batterijen voor nodig !.

Lida

Sinds een maand ben ik in het bezit van een spark evo. ik ben onder de indruk van dit bedrijf, dat niet alleen een prachtig product levert maar ook een verademing is waar het gaat om communicatie en service. proefrit en levering verliepen in alle rust, op vragen na aankoop wordt snel gereageerd..
met de evo is fietsen sinds lange tijd weer een feestje; comfortabel, prima ondersteuning, stevig en fraai!.
bedankt!!.

R.Aarts

Ben onder de indruk van de service van dit bedrijf.heb een valse start gehad met mijn volt evo, maar tot volle tevredenheid opgelost.zijn denk ik weinig bedrijven met zo een goede en snelle service.de fietsen zijn in het echt nog mooier dan op de foto's.robuuste, sportieve fietsen die ook nog heerlijk fietsen.wat mij betreft een dikke pluim voor dit bedrijf.

Yvonne Broekhoven

Heb tot volle tevredenheid sinds 1 mei 2017 een e-bikez next. prijs-kwaliteit verhouding zeer gunstig. beschikt over o.a. een nuvincy 330 naaf schakeling en een accu van 13 ah/468 wh. fietsen van andere merken met een dergelijke uitrusting zijn beduidend duurder. verder ziet de fiets er mooi uit. krijg er veel complimenten over, zowel bij 2 fietsdealers als bij de bewaakte fietsenstalling. ook de service van e-bikez is uitstekend. wij zijn in utrecht geweest om een proefrit te maken en mochten er zo lang over doen als we zelf wilden. onlangs was mijn voorlamp afgebroken doordat ik klem kwam te zitten tussen de toegangsdeurtjes van de metro en ik kreeg na een telefoontje meteen een splinternieuwe, zonder kosten! op vragen wordt zowel telefonisch als per e-mail snel gereageerd. ook de service aan huis prima. kortom, mijn beste koop sinds jaren en binnen mijn familie- en vriendenkring vertel ik dat ook..

Jip

Wij hebben contact gezocht met een atall internet fietsbedrijven zowel eigen merk en bedrijven als fietswinkel.nl. zijn ook in utrecht geweest voor een proefrit, wat een verademing. geduld geïnteresseerd in de klant, alle tijd. wij gaan zeker het experiment aan met ebikez en een next aanschaffen wij hebben vertrouwen in de garantie en de gebruikte producten..
misschien verstandig goed te letten op kwaliteit van minder in het oog springende producten zoals spaken en bevestiging, paar 1o tjes meer mag best, jullie hebben als bedrijf voldoende toegevoegde waarde . succes. misschien is het een idee om een vriendengroep van ebikez op te richten met als doel feed back overleg toekomstperspectief voor gebruikers en ebikez.

Monique Lammerinks

Wat een ongekende super service heeft dit bedrijf. denken met je mee en zijn ontzettend klant vriendelijk en behulpzaam. hier kan menig ander bedrijf nog wat van leren!.

Albert
Uitstekend (10/10)
Albert

Beschrijf hier uw ervaring

Wij zijn nu een jaar in het bezit van twee Evo Spark. Hebben nu 3000 km gefietst en is het tijd om een feedback te schrijven. Vanaf de eerste proefrit zijn we enthousiast. Nadat we veel proef gereden hebben bij andere firma' s kwam deze fiets er met kop en schouders bovenuit. De specificaties waren precies ons wensenpakket. Middenmoter, goede remmen, dichte kettingkast en naafversnelling van Shimano. De trapkrachtsensor geeft een natuurlijke ondersteuning. Net 85 km over het Romantische fietspad in Duitsland gereden en nog 20% accu vermogen over! Ook bij hoge snelheden (meer dan 40 km/uur) zeer stabiele ligging van de fiets. Ook het remmen bij hoge snelheden en bij lange afdalingen gaat perfect. Ook de support aan huis is prima. Er komt een volledig uitgeruste fietsenreparatiewagen voorrijden. Dus al et al de E-bikez is een goede keuze.

Score voor E-bikez.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig bedrijf, kleinschalig, maar zeer correct. je wordt hier nog als klant en vooral persoonlijk benaderd.

C van Verseveld

Sinds 2012 in het bezit van 2 e-bikez al die die tijd zonder problemen. nu na 5 jaar bij alle twee de fietsen de knopjes van het bediening display totaal vergaan. dit betekent dat het niet meer waterdicht is en er dus vocht komt in het display. oplossing gegeven door e-bikez om nieuwe displays aan te schaffen, is toch voor 2 fietsen bijna 115 euro inclusief verzendkosten. verder zeer tevreden.

H. Naterop

Sinds september 2016 in het bezit van een spark evo en een volt evo, dit zijn in een woord geweldige fietsen. altijd bereikbaar voor vragen via mail en geven snel antwoord. men denkt daar in oplossingen, prima service zonder gezeur. kort geleden brak bij de spark evo plotseling de complete voorlamp af, mail met foto gestuurd en per ommegaande een nieuwe voorlamp met bevestigingsbeugel ontvangen. top service!.

Bedrijfsinformatie

Het Nederlandse elektrische fietsmerk E-bikez ontwerpt vanaf 2011 comfortabele en gebruiksvriendelijke e-bikes met een sterke prijs/kwaliteit verhouding. Zij hanteren een concept waarin service centraal staat. E-bikez verzorgd alle service aan huis of op het werk. Je kunt de e-bikes thuis uitproberen met de vrijblijvende proefritservice. Als je na aankoop zou twijfelen, heb je 14 dagen bedenktijd.
Adres
Laan van Chartroise 174