Herman

Proefrit bij E-Bikes

Beschrijf hier uw ervaring

Proefrit gemaakt in Utrecht. Geholpen door Dennis. Hij neemt de tijd om de mogelijkheden te bespreken. Hij adviseerde goed en legt rustig de verschillen tussen de diverse fietsen uit.... Fiets... Proefrit gemaakt in Utrecht. Geholpen door Dennis. Hij neemt de tijd om de mogelijkheden te bespreken. Hij adviseerde goed en legt rustig de verschillen tussen de diverse fietsen uit.... Fiets besteld!

H vd Zwet

Problemen gehad met een band en met de ophanging van de koplamp.

Beschrijf hier uw ervaring

Perfect geholpen tijdens de verkoop. Uitgebreide proefrit kunnen maken. Bovenstaande probleempjes goed opgelost.

Kees Kool

Goede ervaringen met Volt evo

Beschrijf hier uw ervaring

After sales wordt serieus genomen en klacht correct afgehandeld

Kool

2 keer een ebikez gekocht en zeer tevreden over de fietsen.

Beschrijf hier uw ervaring

Kwaliteit is goed van de beide fietsen die ik heb gehad. 2 keer een probleem met de oplader gehad en dit werd gelijk opgelost door een nieuwe te sturen. Oom een probleem rondom een gebroken zadelpen... Kwaliteit is goed van de beide fietsen die ik heb gehad. 2 keer een probleem met de oplader gehad en dit werd gelijk opgelost door een nieuwe te sturen. Oom een probleem rondom een gebroken zadelpen is in overleg tot ieders tevredenheid opgelost. Ruim 15.000 km verder en gewoon een tevreden klant.

G.Aldershof

Afgelopen zomer bij -bikez in Utrecht een van Dijck Gaia fiets gekocht. Op afspraak heen geweest en uitgebreid uitleg gekregen en ik kon proefritten maken zo lang als ik nodig had. De levering van... Afgelopen zomer bij -bikez in Utrecht een van Dijck Gaia fiets gekocht. Op afspraak heen geweest en uitgebreid uitleg gekregen en ik kon proefritten maken zo lang als ik nodig had. De levering van de fiets liet door de corona maatregelen wat op zich wachten en e-bikez gaf daar, ongevraagd, een kleine financiële vergoeding voor. Heel attent.
De fiets werd geleverd en afgemonteerd volgens afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over mijn keuze voor e-bikez

Gerard Putman

6 jaar geleden kochten wij onze eerste 2 E-bikez bij de toen nog starters in deze markt. Inmiddels hebben wij 2 nieuwe Van Dijcks bij heb gekocht en de oude E-bikez ingeruld.
Zoals altijd...
Zoals altijd prima services, advies en afwikkeling van de aankoop.

Top bedrijf...!

Peter Haag

E-Bikez - TOP bedrijf / kwaliteit / service en transparant

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf het eerste contact tot op heden zeer goede ervaringen met E-bikez. Open over prijzen t.o.v. con-collega’s, geen agressieve verkoop, gewoon zoals het hoort, goed zijn voor de klanten en met... Vanaf het eerste contact tot op heden zeer goede ervaringen met E-bikez. Open over prijzen t.o.v. con-collega’s, geen agressieve verkoop, gewoon zoals het hoort, goed zijn voor de klanten en met service. Mond op mond reclame doet dan de rest.

Groot verschil met een grote con-collega welke mij recent belde en vroeg wat de reden was waarom ik gekozen had voor E-bikez. Toen ik dat vertelde kwam er na halve minuut een geluid uit mijn mobiel van; tuut - tuut - tuut...... Dus voor mij een overduidelijke bevestiging dat we een goede keuze gemaakt hebben met E-bikez - die er gewoon zijn voor hun klanten. Voor ons een reden daar binnenkort nog een E-bike te kopen.

Bij E-bikez tellen niet de aantallen maar de klant.

Doreth

Betrouwbaar bedrijf, goede service en duidelijke uitleg.

Beschrijf hier uw ervaring

k heb de Lazisse aangeschaft en die overtrof mijn verwachtingen, wat een fijne fiets! Een krachtige motor, robuust, elegant. Heuvels fiets ik nu omhoog alsof het niets is en ook met lichte... k heb de Lazisse aangeschaft en die overtrof mijn verwachtingen, wat een fijne fiets! Een krachtige motor, robuust, elegant. Heuvels fiets ik nu omhoog alsof het niets is en ook met lichte ondersteuning heerlijk fietsen. Echt een aanrader!

Remco Roersch

Remco

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben 6 jaar geleden onze elektrische fietsen bij E-bikez gekocht (type Spark One). Deze fietsen bevallen nog steeds erg goed. Ook de accu's zijn nog steeds in topvorm, alleen was bij een van... Wij hebben 6 jaar geleden onze elektrische fietsen bij E-bikez gekocht (type Spark One). Deze fietsen bevallen nog steeds erg goed. Ook de accu's zijn nog steeds in topvorm, alleen was bij een van de accu's het pinnetje afgebroken, waardoor die niet meer kon worden opgeladen. Ik heb deze accu naar E-bikez in Utrecht gebracht voor reparatie. Vanwege de Coronaperikelen duurde het wat langer alvorens er uitsluitsel kon worden gegeven of reparatie nog mogelijk was en omdat we intussen de fietsen mee wilden nemen op onze campervakantie, werd een leenaccu aangeboden die per post werd verzonden.
Anderhalve maand later kreeg ik bericht dat zij de accu retour hadden gekregen van de reviseur en dat het afgebroken pinnetje was vervangen door een nieuwe.
De kosten van de reparatie waren (slechts) €28,50 (inclusief BTW) en over (porto)kosten van de leenaccu werd niet gesproken.
Dat noem ik nog eens service!!

Stef

Super e-bike onlangs gekocht de Kalii2.0 Zeer vriendelijke goede service en zeker dikke aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Onlangs mijn tweede e-bike bij E-Bikez gekocht net als de eerste keer geweldige service en alle aandacht Nu de Kalii2.0 met belt aangeschaft Wat een heerlijke bike Super Wat mij ook zeer positief is... Onlangs mijn tweede e-bike bij E-Bikez gekocht net als de eerste keer geweldige service en alle aandacht Nu de Kalii2.0 met belt aangeschaft Wat een heerlijke bike Super Wat mij ook zeer positief is bevallen dat zij naar je luisteren Ik heb een moeilijke rug en wilde daar wat mee. Prompt kwamen zij met het idee de Red shift zadelpen te nemen niet goedkoop maar onwaarschijnlijk fijn
99% van de hobbelsvoel je niet! meer Echt super Bedankt mannen voor dit superb advies
Voorlampje knipperde af en toe even gebeld: direct opgelost!
Voor mij is elke keer als ik deze Kalii pak een feest.