G.Aldershof

Afgelopen zomer bij -bikez in Utrecht een van Dijck Gaia fiets gekocht. Op afspraak heen geweest en uitgebreid uitleg gekregen en ik kon proefritten maken zo lang als ik nodig had. De levering van... Afgelopen zomer bij -bikez in Utrecht een van Dijck Gaia fiets gekocht. Op afspraak heen geweest en uitgebreid uitleg gekregen en ik kon proefritten maken zo lang als ik nodig had. De levering van de fiets liet door de corona maatregelen wat op zich wachten en e-bikez gaf daar, ongevraagd, een kleine financiële vergoeding voor. Heel attent.
De fiets werd geleverd en afgemonteerd volgens afspraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over mijn keuze voor e-bikez

Gerard Putman

6 jaar geleden kochten wij onze eerste 2 E-bikez bij de toen nog starters in deze markt. Inmiddels hebben wij 2 nieuwe Van Dijcks bij heb gekocht en de oude E-bikez ingeruld.
Zoals altijd...
Zoals altijd prima services, advies en afwikkeling van de aankoop.

Top bedrijf...!

Peter Haag

E-Bikez - TOP bedrijf / kwaliteit / service en transparant

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf het eerste contact tot op heden zeer goede ervaringen met E-bikez. Open over prijzen t.o.v. con-collega’s, geen agressieve verkoop, gewoon zoals het hoort, goed zijn voor de klanten en met... Vanaf het eerste contact tot op heden zeer goede ervaringen met E-bikez. Open over prijzen t.o.v. con-collega’s, geen agressieve verkoop, gewoon zoals het hoort, goed zijn voor de klanten en met service. Mond op mond reclame doet dan de rest.

Groot verschil met een grote con-collega welke mij recent belde en vroeg wat de reden was waarom ik gekozen had voor E-bikez. Toen ik dat vertelde kwam er na halve minuut een geluid uit mijn mobiel van; tuut - tuut - tuut...... Dus voor mij een overduidelijke bevestiging dat we een goede keuze gemaakt hebben met E-bikez - die er gewoon zijn voor hun klanten. Voor ons een reden daar binnenkort nog een E-bike te kopen.

Bij E-bikez tellen niet de aantallen maar de klant.

Doreth

Betrouwbaar bedrijf, goede service en duidelijke uitleg.

Beschrijf hier uw ervaring

k heb de Lazisse aangeschaft en die overtrof mijn verwachtingen, wat een fijne fiets! Een krachtige motor, robuust, elegant. Heuvels fiets ik nu omhoog alsof het niets is en ook met lichte... k heb de Lazisse aangeschaft en die overtrof mijn verwachtingen, wat een fijne fiets! Een krachtige motor, robuust, elegant. Heuvels fiets ik nu omhoog alsof het niets is en ook met lichte ondersteuning heerlijk fietsen. Echt een aanrader!

Remco Roersch

Remco

Beschrijf hier uw ervaring

Wij hebben 6 jaar geleden onze elektrische fietsen bij E-bikez gekocht (type Spark One). Deze fietsen bevallen nog steeds erg goed. Ook de accu's zijn nog steeds in topvorm, alleen was bij een van... Wij hebben 6 jaar geleden onze elektrische fietsen bij E-bikez gekocht (type Spark One). Deze fietsen bevallen nog steeds erg goed. Ook de accu's zijn nog steeds in topvorm, alleen was bij een van de accu's het pinnetje afgebroken, waardoor die niet meer kon worden opgeladen. Ik heb deze accu naar E-bikez in Utrecht gebracht voor reparatie. Vanwege de Coronaperikelen duurde het wat langer alvorens er uitsluitsel kon worden gegeven of reparatie nog mogelijk was en omdat we intussen de fietsen mee wilden nemen op onze campervakantie, werd een leenaccu aangeboden die per post werd verzonden.
Anderhalve maand later kreeg ik bericht dat zij de accu retour hadden gekregen van de reviseur en dat het afgebroken pinnetje was vervangen door een nieuwe.
De kosten van de reparatie waren (slechts) €28,50 (inclusief BTW) en over (porto)kosten van de leenaccu werd niet gesproken.
Dat noem ik nog eens service!!

Stef

Super e-bike onlangs gekocht de Kalii2.0 Zeer vriendelijke goede service en zeker dikke aanrader

Beschrijf hier uw ervaring

Onlangs mijn tweede e-bike bij E-Bikez gekocht net als de eerste keer geweldige service en alle aandacht Nu de Kalii2.0 met belt aangeschaft Wat een heerlijke bike Super Wat mij ook zeer positief is... Onlangs mijn tweede e-bike bij E-Bikez gekocht net als de eerste keer geweldige service en alle aandacht Nu de Kalii2.0 met belt aangeschaft Wat een heerlijke bike Super Wat mij ook zeer positief is bevallen dat zij naar je luisteren Ik heb een moeilijke rug en wilde daar wat mee. Prompt kwamen zij met het idee de Red shift zadelpen te nemen niet goedkoop maar onwaarschijnlijk fijn
99% van de hobbelsvoel je niet! meer Echt super Bedankt mannen voor dit superb advies
Voorlampje knipperde af en toe even gebeld: direct opgelost!
Voor mij is elke keer als ik deze Kalii pak een feest.

jp

Goede telefonische bereikbaarheid

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas is de after sales uitermate slecht van dit bedrijf. Betreft aankoop van 2 vouwfietsen la Cross die uitstekend van kwaliteit zijn, maar een paar kleine "garantie" aandachtspunten nodig hebben.... Helaas is de after sales uitermate slecht van dit bedrijf. Betreft aankoop van 2 vouwfietsen la Cross die uitstekend van kwaliteit zijn, maar een paar kleine "garantie" aandachtspunten nodig hebben. Veel contact gehad en lange mail en telef gesprekken, die nauwelijks naar een oplossing leiden. Ja verwijzen naar Distri net die voor 2 fietsen 135 euro voorrijdkosten rekent en ik geen concreet opgaaf krijg van de andere kosten. Is dat service????
Uiteindelijk direct naar importeur Shinga gegaan die mijn problemen vakkundig, en heel snel weet op te lossen, zonder uitvluchten te zoeken.
Prima garantie bij Shinga, maar E-Bikez is niet mijn bedrijf. Jammer dat ze zo slordig met de klanten omgaan

Reactie E-bikez.nl:

Wij betreuren het dat de ervaring die u heeft niet naar wens is verlopen.
Wij betreuren het dat de ervaring die u heeft niet naar wens is verlopen.
Het servicelevel van E-bikez is sinds ons bestaan vanaf 2011 op hoog niveau in de branche. Dat geldt ook voor alle nazorg die aan ebikes dienen te gebeuren. Zowel garantie als algemene nazorg worden uiterst serieus gedaan door onze nazorg partner Distri-Net, welke alles namens E-bikez al vele jaren aan huis verzorgt. Wij trachten alles oplossingsgericht aan te pakken en proberen ons daarin telkens te ontwikkelen. Verreweg de meeste klanten ervaren dit dan ook als zeer positief.
Als reactie op de review wil E-bikez kenbaar maken dat dit duidt op een misverstand. Het is namelijk zo dat een dealer (dat is E-bikez van Shinga Lacros) een eigen bedrijf is met eigen voorwaarden. Helaas denkt u daar anders over en ziet E-bikez en Shinga Lacros als 1 bedrijf. Wij respecteren uiteraard een ieders mening.
Ondanks het feit dat E-bikez heeft aangeboden de garantiezaken - uiteraard kosteloos - netjes te willen oplossen is daar niet voor gekozen. De ebikes zijn per slot van rekening bij ons aangeschaft, vandaar dat dit dan ook volstrekt de logische route is. Helaas werd de focus gelegd op de kosten van een servicebeurt welke bij E-bikez 75 euro is voor 1 fiets en 135 euro voor 2 fietsen, vanzelfsprekend aan huis. Omdat Lacros ook zelf rechtstreeks verkoopt geeft men de 1e servicebeurt kosteloos. U wilde graag dat E-bikez de servicebeurt ook kosteloos deed omdat Lacros dat ook doet. Dat zouden wij willen uitvoeren voor u, alleen is de bedrijfsvoering anders vanwege een marge verschil tussen dealer en producent.
Hopelijk heeft u ontzettend veel plezier van beide Lacros ebikes want daar gaat het ons uiteindelijk om.
Met vriendelijke groet
E-bikez

Albertus

Proefrit in Utrecht

Beschrijf hier uw ervaring

Cancel hierbij review na contact met het bedrijf. Lijkt sprake van een misverstand.Zal op termijn nieuwe review schrijven

Ton Vonk

Sinds mei 2019 in het bezit van de Cordoba. Heerlijke fiets.
Vandaag bleek de accu niet meer op te laden. Na telefonisch overleg kon ik meteen langskomen om te kijken wat het probleem was. Sinds mei 2019 in het bezit van de Cordoba. Heerlijke fiets.
De oplader deed het niet goed meer.
Ondanks dat de voorraad miniem was door leveringsproblemen ivm corona, kreeg ik zonder problemen EN zonder kosten de oplader van e-bikez mee "want zonder oplader kan je niet fietsen". Weer een geweldige service.
Hartelijk dank.

zie boven

Fam. Spoor-de Wit

Ondanks net buiten de garantie , toch en nieuwe koplamp opgestuurd gekregen.

Prima after-sales dus...goed zp