William

Na rustig advies gesprek en proefrit, witte Maleo lowstep belt bafang 420 gekocht. sept 2021

Beschrijf hier uw ervaring

na rustig adviesgesprek en kort rijden op verschillende modellen de witte Maleo lowstep gekozen. Week later kunnen ophalen in Woudenberg. Fiets goed afgesteld. Nu eerste kilometers gemaakt. Mooie... na rustig adviesgesprek en kort rijden op verschillende modellen de witte Maleo lowstep gekozen. Week later kunnen ophalen in Woudenberg. Fiets goed afgesteld. Nu eerste kilometers gemaakt. Mooie fiets met krachtige stille motor. Fijne support handvaten en zit houding.

Fuchten

Goede service.

Beschrijf hier uw ervaring

We hebben nu de Ultremo van Huyser. Fijne fiets die zeker aan de verwachtingen beantwoord. Top fiets.

René van der Wurf

Goed en uitgebreid advies over Huyser-fiets.Levertijd iets later maar dat gaat buiten schuld van E-Bikes om.Accu probleem op vakantie opgelost in samenwerking met dealer Boek uit Sneek.De nieuwe... Goed en uitgebreid advies over Huyser-fiets.Levertijd iets later maar dat gaat buiten schuld van E-Bikes om.Accu probleem op vakantie opgelost in samenwerking met dealer Boek uit Sneek.De nieuwe accu werd keurig aan huis omgeruild.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima ervaring met E-bikez zowel in adviestraject als in de nazorg.

koorevaar

Ik heb vrij lang moeten wachten voor het oplossen van een storing aan mijn fiets, n.l. een tik in de motor bij iedere trapomwenteling.
De oorzaak blijkt lange levertijden van onderdelen uit...
De oorzaak blijkt lange levertijden van onderdelen uit Azie te zijn, door de coronaperikelen. Deze onderdelen zijn nu onderweg en zullen volledig onder garantie worden vervangen. Prima geregeld en ik hoop binnenkort weer geruisloos te kunnen fietsen.

Zie hierboven

H.Dekker

Uitstekend bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

De eerste indruk was de aandacht voor de klant, geen vraag was te veel, werd goed geadviseerd.Lekker bak koffiekan niet beter.

Ellen Niemantsverdriet

We hebben onlangs 2 Huyser Ultremo fietsen gekocht. Kregen alle aandacht en uitleg van Dennis. Door omstandigheden buiten hun schuld konden de fietsen niet voor onze fietsvakantie geleverd worden,... We hebben onlangs 2 Huyser Ultremo fietsen gekocht. Kregen alle aandacht en uitleg van Dennis. Door omstandigheden buiten hun schuld konden de fietsen niet voor onze fietsvakantie geleverd worden, maar we kregen zonder voorwaarden 2 leenfietsen.

Beschrijf hier uw ervaring

De fietsen zijn heel fijn, het wachten waard.

PietdH

Niks op aan te merken.

Prima fiets.

Begin 2018 een Spark Evo van E-bikez aangeschaft.
Inmiddels zonder problemen 21000 km gefietst. Onlangs wel de accu laten reviseren.

Hans Roosendaal

In april een Huyser Domaso fiets gekocht. Ik heb bij de 2 eigenaren een uitstekende klantervaring gehad, waarbij aandacht op plek 1 staat. Prima deal kunnen doen. Na zo,n 350 gereden km,s ook vol... In april een Huyser Domaso fiets gekocht. Ik heb bij de 2 eigenaren een uitstekende klantervaring gehad, waarbij aandacht op plek 1 staat. Prima deal kunnen doen. Na zo,n 350 gereden km,s ook vol lof over de fiets. Voldoet 100% aan de verwachtingen. Beantwoorden je vragen per direct. ( zelfs mail ontvangen om 23.30 uur).

Beschrijf hier uw ervaring

Kortom een goede partner en adres als u een e bike zoekt!

H. V. D. Koedijk

Zeer goed

Beschrijf hier uw ervaring

6 jaar geleden 2 ebikez volt met voorwielmotor gekocht en ondanks dat we er niet echt zuinig op zijn voldoen deze fietsen nog steeds prima. We hebben ongeveer 10000 km gefietst.
Ook de accu...
Ook de accu capaciteit voldoet nog steeds. Kortom niet zo goed voor Ebikez want wij denken nog niet aan nieuwe fietsen

Albertine

Erg tevreden en snelle flexibele levering

Beschrijf hier uw ervaring

Kon snel een afspraak maken in de showroom in Utrecht en kreeg alle tijd om vragen te stellen die eerlijk en oprecht beantwoord werden! Heb de fiets gelijk besteld en na 10 werkdagen al geleverd!... Kon snel een afspraak maken in de showroom in Utrecht en kreeg alle tijd om vragen te stellen die eerlijk en oprecht beantwoord werden! Heb de fiets gelijk besteld en na 10 werkdagen al geleverd! Vandaag mijn fiets ontvangen:). De fiets kon niet op de aangegeven tijd geleverd worden op mijn huisadres. Toen ik vroeg of ze de fiets op dezelfde dag misschien elders konden bezorgen ,was dat geen probleem (omdat die locatie ook in de route zat)! Prettig persoonlijk contact en zeker geen nummertje. Bedankt!