van Engelen

Geweldig bedrijf! We kregen goed advies van Dennis.

Goede service!

Hendrie

Na testrit een Huyser Maleo aangeschaft. Levering zou 10 werkdagen zijn. Werd al na 3 dagen geleverd. Top

Beschrijf hier uw ervaring

Prima ebike, stoer uiterlijk met oog op details. Weggedrag is uitstekend evenals de trap ondersteuning. Inmiddels meer dan 200km gereden. Had een klein mankement werd direct opgepakt en andere dag... Prima ebike, stoer uiterlijk met oog op details. Weggedrag is uitstekend evenals de trap ondersteuning. Inmiddels meer dan 200km gereden. Had een klein mankement werd direct opgepakt en andere dag verholpen.

Remko

2 fietsen gekocht. Prima contact. Afspraken worden nagekomen.

Beschrijf hier uw ervaring

Fietsen zijn van goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Anita Goedhart

Prima bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Vorige week Maleo ontvangen. Superfijne fiets heel blij mee.

Wim Bleeker

Prima bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijk en prima geholpen bij de keuze van mijn nieuwe E-bike.

Renske Schippers

Wat ben ik blij met mijn splinter nieuwe fiets van E-bikez. Zelfs in de regen is het een feest om naar mijn werk te fietsen op de prachtige Gaia met belt-drive.
Ben goed geholpen en kreeg...
Ben goed geholpen en kreeg duidelijk betrouwbaar advies.
Kundige eigenaren ???

Beschrijf hier uw ervaring

Ben goed geholpen en kreeg...
Ben goed geholpen en kreeg duidelijk betrouwbaar advies.
Kundige eigenaren ???

n.v.t.

Geweldig bedrijf waar ik als klant prima werd geholpen en geadviseerd zowel bij de aankoop als de service.

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens onze zomervakantie kwam Hans met 2 GAIA E bikes naar de camping voor een proefrit. Wij kregen alle tijd om de fietsen te testen en werden goed en vriendelijk door Hans geholpen.
Na...
Na aankoop wat problemen gehad met de accu maar die werden door het service team goed en snel verholpen. Goed contact of je werd snel terug gebeld, Martijn top!

Elze Strasky

Zonder twijfel weer een e-bikez

Beschrijf hier uw ervaring

In 2015 mijn eerste e-bike hier gekocht. Toen was ik al erg te spreken over de prijs-kwaliteit en de goede service. Nu mijn fiets na intens gebruik echt aan vervanging toe was heb ik zonder twijfel... In 2015 mijn eerste e-bike hier gekocht. Toen was ik al erg te spreken over de prijs-kwaliteit en de goede service. Nu mijn fiets na intens gebruik echt aan vervanging toe was heb ik zonder twijfel contact gezocht en ben ik enorm goed geholpen. Ze zijn 2 keer langs geweest om fietsen te testen en heb ik uit eindelijk mijn oude fiets kunnen inleveren voor korting. Mijn nieuwe lazzise fiets heerlijk! Dus zoek je kwaliteit en persoonlijke service, zoek dan niet verder en ga naar e-bikez!

Herman

Proefrit bij E-Bikes

Beschrijf hier uw ervaring

Proefrit gemaakt in Utrecht. Geholpen door Dennis. Hij neemt de tijd om de mogelijkheden te bespreken. Hij adviseerde goed en legt rustig de verschillen tussen de diverse fietsen uit.... Fiets... Proefrit gemaakt in Utrecht. Geholpen door Dennis. Hij neemt de tijd om de mogelijkheden te bespreken. Hij adviseerde goed en legt rustig de verschillen tussen de diverse fietsen uit.... Fiets besteld!

H vd Zwet

Problemen gehad met een band en met de ophanging van de koplamp.

Beschrijf hier uw ervaring

Perfect geholpen tijdens de verkoop. Uitgebreide proefrit kunnen maken. Bovenstaande probleempjes goed opgelost.