Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

CTR Logistics BV

Ondanks vele malen vragen, bleef betaling van onze facturen uit. Na inschakelen van e-Legal geen omkijken meer naar gehad en binnen 1,5 maand later was alles betaald en de zaak afgehandeld.

Als het nodig is telefonisch contact over besluitvorming, maar verder is het heel prettig om via een online portal te werken.

Rijschool Terpstra

Mevrouw Mos-Bolier heeft op een zeer snelle en bevredigende manier mijn lang openstaande facturen geïnd voor mij.
De communicatie naar mij toe was steeds zeer duidelijk en up to date.
Ik...
De communicatie naar mij toe was steeds zeer duidelijk en up to date.
Ik hoop niet dat ik in de toekomst weer openstaande facturen moet zien te innen maar mocht dat het geval zijn dan roep ik zeker de hulp van E-Legal weer in.

Duidelijke communicatie, snel actie ondernemen

Sodexo

Met de hulp van E-legal, Ilonca Mos-Boiler hebben we het optimale resultaat wat in dit dossier mogelijk was kunnen behalen.
Snelle opvolging en duidelijke communicatie.

Snelle opvolging en duidelijke communicatie.

Fr. Meyer's Sohn (GmbH & Co.) KG

Goede en correcte service door Mw. Duggal-Sukhai waarbij ze uiteindelijk het gehele bedrag hebben weten te ontvangen.

Snelle service

Esesto

Uitstekend! Vriendelijk, snel en effectief. Na jarenlang moeizaam zelf incasseren, wat uiteindelijk alleen tot loze beloftes heeft geleidt, heeft Pareshma Duggal binnen ongelooflijke tijd een... Uitstekend! Vriendelijk, snel en effectief. Na jarenlang moeizaam zelf incasseren, wat uiteindelijk alleen tot loze beloftes heeft geleidt, heeft Pareshma Duggal binnen ongelooflijke tijd een regeling getroffen die ook nog eens is nagekomen. Duidelijke communicatie, tussentijdse afrekeningen. Voor iedere volgende incasso weer E-legal!

Alles

Nic-Jan Schrier Administratieve Diensten vof

Wat een verademing is E-Legal als incassokantoor(Mevr. mr. P.A. (Pareshma) Duggal-Sukhai verdiend alle lof). Wij hadden alleen maar slechte ervaringen met andere incassokantoren en was daardoor heel... Wat een verademing is E-Legal als incassokantoor(Mevr. mr. P.A. (Pareshma) Duggal-Sukhai verdiend alle lof). Wij hadden alleen maar slechte ervaringen met andere incassokantoren en was daardoor heel erg sceptisch. Maar E-Legal heeft het fantastisch, snel, correct, overzichtelijk en heel netjes afgehandeld. Een vordering die al jaren liep is heel snel geincasseerd. Fantastisch, zonder hierover te overdrijven. TOP!

Alles heel goed geregeld. Vantevoren een gesprekje gehad, waarin duidelijkheid gegeven werd over alles. Werkwijze gewoon perfect. Overzichtelijk dashboard. Echt een aanrader voor iedereen!!!! Wat... Alles heel goed geregeld. Vantevoren een gesprekje gehad, waarin duidelijkheid gegeven werd over alles. Werkwijze gewoon perfect. Overzichtelijk dashboard. Echt een aanrader voor iedereen!!!! Wat ons betreft de beste van Nederland!!

E-Legal incasso advocaten

Super goed afgehandeld! Geld ontvangen.

Snel en kundig

Reactie e-Legal incasso advocaten:

Beste Dirk,
Beste Dirk,
Vriendelijk dank voor jouw review. Fijn dat je jouw geld hebt ontvangen! Ik zie dat je tevreden bent met het resultaat, maar onze portal kennelijk minder handig vond. Zou je ons kunnen vertellen waarom? Alvast bedankt voor jouw feedback Dirk.

STC-KNRM B.V.

Klant had al een betalingsregeling bij ons na een ruime overschrijding betaaltermijn en kwam deze niet na, daarna E-Legal ingeschakeld welke het snel en correct hebben opgepakt.

Helder in communicatie en ontnemen volledige administratie voor de opgegeven debiteur.

R.Meijdam

Je hoopt het niet nodig te hebben,maar super goede ervaring met dit bedrijf.

Goede communicatie,en online de stand van zaken te volgen.

Klus&klaar

Top ervaring gehad de incasso advocaat adviseer ik iedereen, klant was te laat met betalen omdat ik voor iemand anders ging werken maakte dat het ook moeizaam incasso advocaat ingeschakeld en binnen... Top ervaring gehad de incasso advocaat adviseer ik iedereen, klant was te laat met betalen omdat ik voor iemand anders ging werken maakte dat het ook moeizaam incasso advocaat ingeschakeld en binnen paar weken me geld geïncasseerd hartelijke dank!

Snelle reactie