Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

BD-energie

Vooral telefonisch contact onderhouden en weinig gebruik gemaakt van het portal. Persoonlijk contact was prettig en kundig. Afhandeling is passend bij onze bedrijfsvisie uitgevoerd.

persoonlijk contact, snelle acties.

A Datema

Alleen maar lof over de aanpak van E-legal. Er is snel actie ondernomen en ook met duidelijke afspraken richting de debiteur. De openstaande facturen zijn binnen 30 dagen met succes geïnd. Ik hoop... Alleen maar lof over de aanpak van E-legal. Er is snel actie ondernomen en ook met duidelijke afspraken richting de debiteur. De openstaande facturen zijn binnen 30 dagen met succes geïnd. Ik hoop ze niet meer nodig te hebben, maar mocht dit zo zijn, dan beveel ik E-Legal incasso advocaten absoluut aan!

Alle stappen die met de debiteur worden ondernomen zijn goed in te zien, zodat je op de hoogte blijft van alle ontwikkelingen.
Ook de desbetreffende documenten zijn in te zien, deze bieden meer...
Ook de desbetreffende documenten zijn in te zien, deze bieden meer duidelijkheid.

Versatility Studio 3.0

De hele procedure was super makkelijk te regelen met een positief resultaat.

Er wordt gedaan wat wordt beloofd.

Staalgoed Handel BV

I.v.m. het door een klant niet willen betalen van een factuur hebben we e-Legal gevraagd ons hiermee te helpen.

Snelle opvolging voorzien van advies.

Avicare

Poeh het was mij een rit wel met een zeer dwarsliggende wanbetaler. Gelukkig is het de juristen gelukt alsnog tot een verrassend resultaat te komen. Wat wij voor onmogelijk hielden is de juristen... Poeh het was mij een rit wel met een zeer dwarsliggende wanbetaler. Gelukkig is het de juristen gelukt alsnog tot een verrassend resultaat te komen. Wat wij voor onmogelijk hielden is de juristen toch gelukt. Het volledige bedrag is betaald!

Communicatie over elke ontwikkeling en advies.

Infinity Care

Thank you ! Na indiening van mijn incasso online is de betaling de zelfde week nog uitbetaald door de tegenpartij. Super blij met de snelle afhandeling door Mevr. mr. P.A. Duggal-Sukhai
Thank you !
Uitbetaling naar mij toe ging er even iets mis maar na contact met E-legal is er direct aan mij uitbetaald.
Dus ik zeg ga niet zelf tobben maar laat het aan de professionals over ;-)

Snel en betrouwbaar

Heel goede ervaring met E-Legal. Na een tijd de hoop opgegeven, gelukkig is E-Legal doortastend geweest met een positief einde.

Sterke communicatie, doelgericht en empatisch

Bakker Totaalglas bv

De opvolging van de incasso was traag, heb zelf diverse malen moeten vragen bij E-legal of er al gereageerd was aangezien er dan minimaal 2 weken verstreken waren. En 1x waren ze vergeten om mijn... De opvolging van de incasso was traag, heb zelf diverse malen moeten vragen bij E-legal of er al gereageerd was aangezien er dan minimaal 2 weken verstreken waren. En 1x waren ze vergeten om mijn reactie te verwerken en door te sturen

website

Reactie e-Legal incasso advocaten:

Beste Jack, dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat jouw vordering is
geïncasseerd. Nogmaals gefeliciteerd hiermee. Jouw feedback om sneller te communiceren zullen wij ter harte nemen. Onze excuses dat dit soms iets langer heeft geduurd vanwege de drukte. Fijne dag nog!

Rico’s Infra

Top bedrijf! Er werd gelijk actie genomen

Communicatie

Fijn en snel gecommuniceerd met hr. Vincent Ahuis. Gelukkig heb ik uiteindelijk geen gebruik hoeven maken van de verdere diensten van E.legal

Snelle duidelijke communicatie