Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Timmer

Ervaring was over het algemeen goed.
Persoonlijk vinden wij het jammer dat wij gedeeltelijk hebben meebetaalt aan de kosten en dus niet het complete bedrag hebben mogen ontvangen.
Ervaring was over het algemeen goed.

Wel fijn dat er snel betaalt is.

Online portal waar alles in te zien is

Warren Baillie

I had a payment problem and the E-Legal team were fast and efficient in helping me and answering all my questions.
I will be using their services again should it be necessary.

Fast and professional results

Rodaney Papa

Pareshma heeft snel contact met me opgenomen en ik kon alles volgen in het portaal. De zaak was binnen minder dan 2 weken betaald en de afdracht heeft slechts een paar dagen geduurd.

Je wordt goed op de hoogte gehouden en kunt alles volgen in het portaal

M. Knispel

Na lang wachten op de betaling heb ik e-legal ingeschakeld.

Eerdere onderhandelingen leverden niet het gewenste succes. Pas toen Mevrouw Mr Pareshma Duggal-Sukhai zich er mee ging bezighouden kwam het gewenste resultaat. Zij handelde doortastend, bekwaam en... Eerdere onderhandelingen leverden niet het gewenste succes. Pas toen Mevrouw Mr Pareshma Duggal-Sukhai zich er mee ging bezighouden kwam het gewenste resultaat. Zij handelde doortastend, bekwaam en professioneel. Daarnaast stond zij mij vriendelijk, helder en aangenaam te woord. Voor mij is zij een "Paradijsvogel". Ik beveel haar ten zeerste aan!!

P. Heijnis

Debiteur kwam toezegging van de betaling telkens niet na, middels
e-Legal uitendelijk toch de betaling ontvangen.

Dossier keurig bijgehouden, en op de juiste momenten met de juiste middelen druk gezet bij de debiteur.

Lemtech B.V.

Volgens ons staat er nog een klein bedrag open maar daar krijgen we vast nog antwoord

Communicatie is helder

Jan

Factuur van een nieuwe klant stond al even open en manen gaf geen resultaat. Na inschakeling E-legal was binnen 3 weken het dossier gesloten.

Snel en doeltreffend.

Luring A.

Klant beloofde steeds betaling, maar betaling bleef uit.

er werd direct actie ondernomen

Amantiszorg

Super fijne ervaring! Er word met je meegedacht en naar oplossingen gezocht.

Goede communicatie en snelle service

PraktijkvanMorgen V.O.F.

Cliënt betaalde niet ondanks de nodige inspanningen. Ik heb de dossiers aan e-legal overgedragen. Gekozen op basis van informatie op internet en reviews. 100 % is binnen korte tijd geïncasseerd op... Cliënt betaalde niet ondanks de nodige inspanningen. Ik heb de dossiers aan e-legal overgedragen. Gekozen op basis van informatie op internet en reviews. 100 % is binnen korte tijd geïncasseerd op wat kosten na, zeg2,5%

Snel, duidelijk, accuraat en zeer communicatief. Heel prettige attitude en laagdrempelig.