Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

ISA Training & Coaching

Helaas hebben ook wij te maken gekregen met achterstallige betalingen van debiteuren die niet (willen) betalen. Vanaf het moment dat wij het dossier heb ingediend is er direct actie ondernomen naar... Helaas hebben ook wij te maken gekregen met achterstallige betalingen van debiteuren die niet (willen) betalen. Vanaf het moment dat wij het dossier heb ingediend is er direct actie ondernomen naar de debiteur en zijn wij op de hoogte gehouden van de status.

Bijzonder goede ervaring met E-Legal (Erin Wolken en Harry Kanhai) gehad! Het resultaat, 2x het achterstallig bedrag in zijn geheel teruggevorderd!

Vriendelijk, duidelijk, snel, behulpzaam, goede bereikbaarheid.

Ritense B.V.

Goede heldere communicatie over het traject en mogelijke vervolgstappen. Ik zou zo e-legal aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een goede incasso partij.

Communicatie, helderheid, resultaat

Het honingatelier

De aanpak is snel en doortastend, ook als de debiteur zijn kop in het zand blijft steken.... hij heeft gelukkig het licht gezien en heeft betaald

Vanaf het begin er meteen bovenop zitten

Online Marketing Heroes

Ze hebben een goede aanpak en hebben mooie resultaten behaald. Ik ben zeer tevreden met hun diensten. Bedankt, e-legal incasso advocaten, voor jullie werk!

Professioneel en deskundig: e-legal incasso advocaten blinken uit in hun professionaliteit en deskundigheid. Ze hebben diepgaande kennis van incassowetgeving en -procedures, waardoor ze in staat... Professioneel en deskundig: e-legal incasso advocaten blinken uit in hun professionaliteit en deskundigheid. Ze hebben diepgaande kennis van incassowetgeving en -procedures, waardoor ze in staat zijn om effectieve juridische oplossingen te bieden.

Klantgericht: Ze zetten de behoeften en tevredenheid van hun klanten altijd op de eerste plaats. Ze luisteren actief naar de zorgen en eisen van hun klanten en werken nauw met hen samen om de best mogelijke resultaten te behalen.

Resultaatgericht: e-legal incasso advocaten streven naar concrete resultaten. Ze hebben een bewezen staat van dienst in het succesvol innen van openstaande vorderingen en het beschermen van de belangen van hun cliënten. Ze zetten zich volledig in om de gewenste uitkomst te bereiken.

id Plein

Snel resultaat behaald

makkelijk in te dienen

Bas Fokken / Look At Media audiovisuele producties

Mijn vakgebied is een relatief klein wereldje. Ik werd ingehuurd door een mede freelance collega. Alles ging prima, totdat er geen enkele reactie kwam op mijn factuur en herinneringen/aanmaningen.... Mijn vakgebied is een relatief klein wereldje. Ik werd ingehuurd door een mede freelance collega. Alles ging prima, totdat er geen enkele reactie kwam op mijn factuur en herinneringen/aanmaningen. Onbereikbaar.

Uiteindelijk dit incassobedrijf ingeschakeld. Het dossier aanmaken ging verrassend simpel en er waren geen overbodige, tijdrovende mails of telefoontjes. Op de site kun je precies lezen wat ze gecommuniceerd hebben. Uiteindelijk bleek de collega een notoire bedrieger en zakkenvuller en weet zich heel goed onvindbaar en onbereikbaar te houden.

E-Legal heeft mij uiteindelijk gebeld met mogelijkheden en de daarbij behorende consequenties. In overleg hebben we toen besloten de claim te laten gaan. En dat koste mij, zoals afgesproken, geen cent. (No Cure, No Pay). E-Legal heeft mij veel (kop)zorgen uit handen genomen. Dat het helaas niet tot het gewenste resultaat heeft geleid is niet hun schuld. Ze hebben gedaan wat er binnen de wet mogelijk is, en hebben me tijdig ingelicht over volgende stappen en de daarbij behorende kosten. Dat ik besloten heb om het hierbij te laten is mijn beslissing.

Ik ben blij met E-Legal, en zal hen een volgende keer weer inschakelen. Maar hopelijk komt het nooit meer zo ver.

Toegankelijke en overzichtelijke website
Geen overbodig mail/telefoonverkeer
Heldere berichtgeving en communicatie

HH

Dit was voor mij de eerste keer dat ik te maken kreeg met een incasso bureau. Dit is iets dat stress oplevert, maar de duidelijke uitleg over ieder onderwerp en de werkwijze hebben mij erg geholpen.... Dit was voor mij de eerste keer dat ik te maken kreeg met een incasso bureau. Dit is iets dat stress oplevert, maar de duidelijke uitleg over ieder onderwerp en de werkwijze hebben mij erg geholpen. Ook al is het allemaal on line, als het nodig is dan is er contact met een medewerker wat heel prettig is.

Ik heb het portal als heel prettig ervaren, je kunt op ieder moment zien wat de stand van zaken is. Ik heb gemerkt dat er vrijwel onmiddellijk gereageerd wordt als je als opdrachtgever een vraag... Ik heb het portal als heel prettig ervaren, je kunt op ieder moment zien wat de stand van zaken is. Ik heb gemerkt dat er vrijwel onmiddellijk gereageerd wordt als je als opdrachtgever een vraag stelt. Dat geeft vertrouwen.

G. Koswal

De debiteur in kwestie weigerde gehoor te geven aan een oude verstrekte lening. De rechter bepaalde dat het openstaande bedrag in termijnen terugbetaald moest worden. Mocht de debiteur in gebreken... De debiteur in kwestie weigerde gehoor te geven aan een oude verstrekte lening. De rechter bepaalde dat het openstaande bedrag in termijnen terugbetaald moest worden. Mocht de debiteur in gebreken blijken en een termijn niet of op tijd betaald hebben, dan is het gehele restantbedrag zonder nadere kennisgeving ineens en terstond opeisbaar.

De inzet, de zeer professionele aanpak en de logische opbouw van de weerleggingen van Mr. I.M. Mos-Bolier waren prijzenswaardig!

I.v.m. privacy onbekend.

Top bedrijf en het werkt echt!

Bijzonder goede portal en update's m.b.t. het restultaat.

(kijk ook eens op de website die staat vol met waardevolle informatie)

Foqus

Onze vordering is snel opgepakt en binnen 35 dagen netjes en succesvol afgehandeld.

Zeer resultaatgedreven