Online incasso indienen
Dezelfde werkdag actie (bij indienen voor 16:00 uur)
Resultaat
Online portal

Lydia Hoefsloot

Alles correct en duidelijk afgehandeld

zie hierboven

Johan

Korte lijnen en een goed eindresultaat

Goed eindresultaat.

Michiel Bakker

Pareshma Duggal heeft ons geholpen met een ingewikkeld dossier. Geen standaard incasso traject, maar een onterecht gedane betaling die moest worden teruggevorderd. Op alle punten heeft ze gelijk... Pareshma Duggal heeft ons geholpen met een ingewikkeld dossier. Geen standaard incasso traject, maar een onterecht gedane betaling die moest worden teruggevorderd. Op alle punten heeft ze gelijk gekregen en hebben we de zaak gewonnen. Pareshma heeft ons tussentijds heel goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en het was zeer prettig samenwerken. Volgende keer kom ik zeker terug!

Communicatie
Snelheid

Warnke Real Estate BV

Heel vriendelijk en behuulpzam

Snel

VTV-Auto's

5 maanden zelf bezig geweest om mijn factuur te innen. Uiteindelijk E-Legal ingeschakeld en binnen een paar weken had ik mijn geld.

Prettig contact met Pareshma Duggal- Sukhai, korte lijnen en slagvaardig.

Bridget

Goede communicatie vanuit e-legal, volhoudend, effectief

Jullie nemen gedoe uit handen. Je staat in je recht maar krijgt het niet, dan is het fijn als advocaten dat recht voor je gaan halen.

Seijsener Rekreatietechniek B.V.

Ze hebben een zeer handige portal en daarnaast wordt je persoonlijk ook netjes op de hoogte gehouden! Mails en telefoongesprekken worden keurig genoteerd in de portal, kortom zeer transparant... Ze hebben een zeer handige portal en daarnaast wordt je persoonlijk ook netjes op de hoogte gehouden! Mails en telefoongesprekken worden keurig genoteerd in de portal, kortom zeer transparant allemaal. Mevr. Duggal-Sukhai bedankt voor uw hulp!

Communicatie en transparantie

MAL EZ

Uiteraard is het niet fijn om gebruik te moeten maken van een bedrijf als E-Legal. Maar gelukkig als het nodig is zijn ze er wel voor je. Het was een zeer goede ervaring met E-Legal, nogmaals dank... Uiteraard is het niet fijn om gebruik te moeten maken van een bedrijf als E-Legal. Maar gelukkig als het nodig is zijn ze er wel voor je. Het was een zeer goede ervaring met E-Legal, nogmaals dank daarvoor!

Zeer bekwaam en vakkundig!

Leads2business

Ik had enkele aanzienlijke facturen die nog niet waren betaald door mijn debiteur. Door de professionele aanpak en uitmuntende communicatie van e-Legal Incasso advocaten werd mijn zaak nog dezelfde... Ik had enkele aanzienlijke facturen die nog niet waren betaald door mijn debiteur. Door de professionele aanpak en uitmuntende communicatie van e-Legal Incasso advocaten werd mijn zaak nog dezelfde werkdag gestart en kon deze na 65 dagen worden afgerond vanwege de volledige betaling van de vordering. Om die reden beveel ik e-Legal Incasso Advocaten van harte aan bij iedereen!

Kundigheid en communicatie

ISA Training & Coaching

Helaas hebben ook wij te maken gekregen met achterstallige betalingen van debiteuren die niet (willen) betalen. Vanaf het moment dat wij het dossier heb ingediend is er direct actie ondernomen naar... Helaas hebben ook wij te maken gekregen met achterstallige betalingen van debiteuren die niet (willen) betalen. Vanaf het moment dat wij het dossier heb ingediend is er direct actie ondernomen naar de debiteur en zijn wij op de hoogte gehouden van de status.

Bijzonder goede ervaring met E-Legal (Erin Wolken en Harry Kanhai) gehad! Het resultaat, 2x het achterstallig bedrag in zijn geheel teruggevorderd!

Vriendelijk, duidelijk, snel, behulpzaam, goede bereikbaarheid.