Wim salmon

Nadat ik problemen had met de E-flux facturatie heeft Stephanie mij heel goede en klantvriendelijke oplossingen aangeboden

H.W. Blom

Zeer goede app en duidelijke facturen

Hi,
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de app en facturen. Wil je ook een review achterlaten in de app store?
Android:...
Hi,
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eflux.ev&hl=nl
Apple: https://apps.apple.com/nl/app/e-flux-by-road/id1488299113
Dankjewel!

De jong showjumping

Zeker goed en nooit geen probleem

Lucas

Onvolledige informatie, dure service, rommelige support

Hi Lucas,
Jammer om te lezen dat je E-Flux by Road niet zou aanbevelen aan anderen en dus geen goede ervaring hebt.
Als ik de gegevens er even bijpak begrijp ik dat je de support als...
Hi Lucas,
Als ik de gegevens er even bijpak begrijp ik dat je de support als rommelig ervaart. Hiervoor wil ik namens mijn collega's onze excuses aanbieden. Wat betreft de onvolledige informatie zou ik graag horen wat je gemist hebt aan informatie. Met die feedback kunnen wij blijven verbeteren. Mocht je je feedback willen toelichten dan kan dat door te mailen naar marketing@road.io.

Henk van.Rijkom

Het systeem werkt geweldig

A. van het Veld

Relatief voordelige tarieven bij openbare laadpalen, ook zonder abonnement

Stephan Grin

Werkt altijd, overzichtelijk

Hi Stephan,
Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat het altijd werkt en dat je het als overzichtelijk ervaart. Dat vinden we belangrijk.
Kirsten van den...
Hi Stephan,

Jan de Neef SF

Rit naar Fréjus Frankrijk, laden werkte op de grote wegen met de E-Flux pas goed.

Hi Jan,
Hi Jan,
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat de E-Flux by Road laadpas je op je weg naar Frankrijk zo goed van dienst is geweest. Ook in het buitenland willen we er voor zorgen dat je altijd kunt laden.

Edwin de Vries

Heb E-Flux via het werk. Geen auto van de zaak maar het voordeel is wel dat ik op deze manier erg goedkoop laad.

Hi Edwin,
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je zo tevreden met met E-Flux by Road.