Denzel

Werk heel goed nooit storing

H.Markens

E-flux werkt prima

Willem De jong

We zijn aan het rond reizen door zuid Europa
België en Frankrijk Duitsland Oostenrijk Zwitserland geen probleem alleen Spanje en Portugal geen goede dekking

JeffV

Heel erg goed, werkt gewoon altijd!

R.Ekelschot

Ik zou E-Flux bij iedereen aanbevelen . De pas en app werken perfect duidelijke overzichtelijke facturen super goed geregeld.

Hi,
Bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over E-Flux by Road. Zou je ook een review willen achterlaten over de app in onze app store?
Google Play Store:...
Hi,
Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eflux.ev&hl=nl
Apple App Store: https://apps.apple.com/nl/app/e-flux-by-road/id1488299113

taxiquick

Wordt gek van ze vaker dubbele laadkosten en dan komen ze met een formulier aan waar de mensen niks van begrijpen ben echt aan het denken om over te stappen mvg taxiquickmaastricht@gmail.com

Hi,
Allereerst onze excuses voor het feit dat er dubbele laadkosten zijn berekend. Jouw factuur wordt altijd opgebouwd uit de laadsessies die wij doorgestuurd krijgen van de laadpaal aanbieders....
Hi,
Helaas kunnen er soms fouten zitten in de factuur en daarom hebben wij een proces om dit te controleren en dan ook de kosten terug te betalen als het inderdaad niet klopt. Hiervoor moet een formulier ingevuld worden, dit proces hanteren wij zodat we zeker weten dat we alle nodige informatie ontvangen en het juiste kunnen onderzoeken.
We vinden het jammer om te horen dat je het formulier lastig in te vullen vindt. Graag horen we van je wat er onduidelijk is aan het formulier zodat we dit wellicht kunnen verbeteren. Je mag je feedback mailen naar marketing@road.io.

M. Nijholt

Alles is goed geregeld heb er geen omkijken naar.

Uni

Rijd sinds juni 2023 electrisch en E Flux werkt perfect heb de kaart alsook de druppel om laden mee te starten / eindigen. Maandelijks via mail rekening en 1 x per
Maand afrekening . Super...
Maand afrekening . Super tevreden !

Pinar

De laadpaal is of helemaal defect of een van beide punten werkt niet. Het moet gewoon naar behoren werken. En dat het defect is kom je pas achter als je de kabel erin plugt en met de pas probeert... De laadpaal is of helemaal defect of een van beide punten werkt niet. Het moet gewoon naar behoren werken. En dat het defect is kom je pas achter als je de kabel erin plugt en met de pas probeert aan te melden. De parkeerplaats staat daardoor onnodig leeg en moet op zoek naar een andere die vaak al bezet is. Een klacht is ook niet in te dienen. Niet ok de hele gang van zaken.

Hi,
Wat vervelend dat je een defecte laadpaal bent tegengekomen toen je wilde laden. Als dit een E-Flux by Road laadpaal is kun je altijd contact opnemen met onze support afdeling door het scannen van de QR code op de laadpaal of via de contactgegevens op onze website. Mijn collega's kunnen dan kijken of ze het defect op afstand kunnen oplossen of de eigenaar van de laadpaal hierover inlichten.