René van Beers

Makkelijk en goed overzicht

M. Terlouw

Waardeloos. Ik de druppel niet aangemeld. Als je om support vraagt reageert er 1 x per dag een robot. Vraag je om persoonlijk contact omdat het niet lukt reageert er helemaal niemand. Vervolgens... Waardeloos. Ik de druppel niet aangemeld. Als je om support vraagt reageert er 1 x per dag een robot. Vraag je om persoonlijk contact omdat het niet lukt reageert er helemaal niemand. Vervolgens wordt er wel geld van je rekening afgeschreven.

Hi,
Vervelend dat je hebt ervaren dat het moeilijk is om in contact te komen met ons. Ik zie dat mijn collega je een tijdje geleden gemaild heeft naar aanleiding van je vraag, maar daar geen reactie op heeft ontvangen en daardoor niet kon verder helpen. Een andere collega heeft vanochtend gereageerd en zal je verder helpen zodra je daarop reageert.
De aanschafkosten van de druppel zijn inderdaad afgeschreven. Deze betaal je voor het aanschaffen, ook al is de tag niet gebruikt. Uiteraard zijn dat ook eenmalige kosten en zullen er zolang de tag niet gebruikt wordt geen verdere kosten afgeschreven worden.
Hopelijk kun je er samen met mijn collega uitkomen en de tag in gebruik nemen.

Guus

Het werkt gemakkelijk

Holtkamp

Makkelijk te bestellen.
App kan verbeterd worden.

Hi,
Goed om te zien dat je tevreden bent met je E-Flux by Road laadpas. We zijn blijvend onze app aan het verbeteren en daarom ben ik benieuwd wat we precies zouden kunnen veranderen volgens jou. Als je dit met ons wilt delen kan dat door te mailen naar marketing@road.io. Ik hoor het graag!

F.v.Drielen

Prima card, niet te duur qua abonnement.

leni vinck

Slechte service, nadat ik een laad token bestelde, 5 keer moeten bellen voor deze te activeren.
ik moest deze token hebben, om thuis prive te laden.
alles was in orde vertelde ze me, de...
ik moest deze token hebben, om thuis prive te laden.
alles was in orde vertelde ze me, de token was geactiveerd op thuis laden zonder kosten.
een maand later krijg ik een factuur van 200 euro laadkosten.
opnieuw gebeld ( voor de 6 de keer al) nu vertelde ze mij dat dit via een toegangsgroep moest gaan.
nadat ze alles ingesteld hadden, konden ze aan de factuur niks veranderen.
dus ik moest de 200 euro betalen, door hun slechte instellingen.
ik raad iedereen af om voor road te kiezen.
de persoon van de klantendienst, was ook zeer onbeleeft.

Hi Leni,
Hi Leni,
Allereerst onze excuses voor hoe het activeren en gebruiken van de laadtag verlopen is. Helaas was de laadtag eerst niet goed ingesteld en heb je daarom die factuur voor de laadkosten ontvangen. Op 21 december heeft mijn collega Stèphanie hier contact over gehad en heeft zij u via email laten weten dat je de kosten van het laden terugkrijgt van ons. Hopelijk is het op deze manier correct afgehandeld.

Wim

Ik heb de ervaring dat de kant niet serieus genomen wordt.

Hi Wim,
Hi Wim,
Wat vervelend dat je je niet serieus genomen voelt door ons. Uiteraard zijn onze klanten het belangrijkste voor ons en nemen we die ook zeker serieus. Is er iets waar ik je verder mee kan helpen? Dan hoor ik het graag. Je kunt dan mailen naar marketing@road.io.

Hans Barth

Makkelijke manier om je auto van stroom te voorzien. Een beweging met je E-Flux kaart en het laden begint. Nog een beweging en het opladen stopt. En aan het einde van de maand volgt de rekening en... Makkelijke manier om je auto van stroom te voorzien. Een beweging met je E-Flux kaart en het laden begint. Nog een beweging en het opladen stopt. En aan het einde van de maand volgt de rekening en die valt dan heel erg mee..

Charles Bergmans

Ben nog geen oplaadpunt tegengekomen waar ik e flux niet heb kunnen gebruiken

Wim salmon

Nadat ik problemen had met de E-flux facturatie heeft Stephanie mij heel goede en klantvriendelijke oplossingen aangeboden