Freddy Vos

Alles is lekker snel geregeld van het bestellen van de pas of het omzetten van het abonnement.

Marten Edens

Eerst een beetje terughoudend maar nu een paar keer gebruikt en makkelijk onderweg vooral de diversiteit van laadpunten

L. Roza

Gemakkelijk systeem en lage tarieven

Autobedrijf Alex Soetekouw

Goed en snel geregeld

Arjen

De liefde is toch wel over. Bedrijf heeft zijn zaken niet voor elkaar.
De liefde is toch wel over. Bedrijf heeft zijn zaken niet voor elkaar.
Facturatie is niet op orde en het bedrijf is niet telefonisch voor financiële zaken bereikbaar. Verwijzen dan naar de chat, waar je geen response krijgt na een 1,5 uur daar te hangen. Verwijzen dan nog door naar whatsapp als je sneller geholpen wil worden. Echt hoor, hier heb je als zakelijke klant echt geen trek in. Vorige keer al 2 uur bezig geweest om een fout van hun met de facturatie proberen op te lossen.
Eerder al problemen met de laadpaal gehad waar de monteur van de leverancier maar niet uitkwam. Bleek er een probleem te zitten in de communicatie vanuit E-flux die na een reset vanuit E-flux backoffice opgelost was.
Dan de snelladers in beheer bij hun. Onlangs naar een snellader gereden die op beschikbaar en werkend stond. Daar aangekomen, storing. Medewerker gebeld en ze gingen resetten. Duurde wel even, dus eerst naar mijn afspraak. Wederom gebeld, ja weer online en werkend. Toch maar weer die kant op op mijn laatste %, want geen andere mogelijkheden in de buurt. Storing en niet werkend. ANWB en afslepen maar. Meerdere keren daar geweest dat de paal in storing was en niet aangetoond in de diverse laadapps. Toch maar op zoek naar iets anders.

Reactie E-Flux by Road:

Hi,
Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice. We streven ernaar om al onze klanten zo goed en efficiënt mogelijk te helpen. Als zakelijke klant verwacht je terecht een vlekkeloze communicatie, en we begrijpen dat dit niet altijd het geval is geweest. Onze oprechte excuses hiervoor. Met betrekking tot de facturatie ontvang ik graag meer details over wat er niet in orde is, op deze manier kunnen we ons blijven verbeteren. Aanvullende feedback kan worden gestuurd naar marketing@road.io.
Sjoerd
Team E-Flux by Road

Rene Koevoets

Op veel laadpalen te gebruiken.

Arie van Vliet

Pas naar Oostenrijk geweest op wintersport goed bevallen alleen met 5 laad sessie ben je wel langer onderweg

Stijn De Groote

Handige laadpas, maar... Bedrijf stuurt facturen voor beweerde laadsessies van enkele maanden geleden, zonder informatie over de locatie, uitbater, adres, ... van de laadpaal waardoor de laadsessie... Handige laadpas, maar... Bedrijf stuurt facturen voor beweerde laadsessies van enkele maanden geleden, zonder informatie over de locatie, uitbater, adres, ... van de laadpaal waardoor de laadsessie niet geverifieerd kan worden. Als je als respectabel bedrijf een factuur opstelt, moet deze ook te verifiëren zijn door de klant. Daar trekken ze zich bij dit bedrijf duidelijk niets van aan en verschuilen ze zich achter een flauw excuus dat 'zij er ook niets aan kunnen doen'.

Na heel veel mails heen en weer, waarbij ik 'zelf maar bij de uitbater van de laadpaal moet navragen waar de laadsessie was' (hoe kan ik dat doen als er alleen 'n/a' op de detaillering staat?) en dergelijke meer, ben ik geen stap verder. Ik ontvang al maanden berichten als 'We kijken het na'.

Ik meldde dat ik de volgende factuur zou verminderen met het onterecht afgehouden bedrag. Daar volgde geen protest op, maar nu ontvang ik aanmaningen met extra kosten.

Ik dacht dat Eflux/Road een goede klantendienst had, reden waarom ik deze aanbieder had gekozen.

Om te lachen. Bezint eer ge begint ;-)

Reactie E-Flux by Road:

Hi,
Bedankt voor je review. Allereerst onze welgemeende excuses dat jouw case, met betrekking tot een factuur, niet naar verwachting is afgehandeld. Voor het opstellen van de facturen zijn wij afhankelijk van de laadpaal beheerders waar jij je auto hebt opgeladen. Helaas komt het wel eens voor dat er een vertraagde laadsessie opduikt die dan alsnog gefactureerd moet worden. Zoals mijn collega aangaf bleek er een dashboard fout te zijn voorgevallen in één van deze vertraagde laadsessies, waardoor jouw factuur niet de juiste informatie bevatte.
Onze finance afdeling heeft een credit nota voor de factuur aangemaakt. Beide facturen zijn nu als betaald gemarkeerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, ik hoop dat we je op deze manier naar verwachting hebben geholpen. Mocht je nog vragen hebben, kun je mailen naar marketing@road.io.
Sjoerd Kortekaas
Team E-Flux by Road