Hans Lucas

Klantvriendelijk en klantgericht. Zeer goede actuele app. Zeer overzichtelijk

Simon Smit

Duidelijkheid over facturatie , veel mogelijkheden om te laden

Zijlstra Media

Klopt geen moer van de facturatie.

Reactie E-Flux by Road:

Hi,
Allereerst excuses voor het ongemak, ik vind het vervelend om te lezen dat de facturatie niet goed is verlopen. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen ben ik benieuwd naar wat er precies mis is gegaan. Zou je jouw factuurnummer willen delen met marketing@road.io? Op deze manier kan ik uitzoeken wat er mis gaat en alsnog met een passende oplossing komen. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,
Sjoerd
Team E-Flux by Road

T. Beyls

Vlot en zonder zorgen, beantwoorden ook snel telefonisch als je een vraagje heb. De rest volgt vlot via e-mail

Rene Bouwman

Probleemloos

janwillem

Simpel, vriendelijk en functioneel voor een "fair price".

Perry

Wat een snelle en correcte afhandeling van mijn aanvraag! Verademing.

Gerard Kool

Pas eenvoudig aangevraagd en snel geleverd

Martine

De aanvraag liep heel soepel, pas binnen een dag al in huis. App en rekeningen zijn zeer overzichtelijk en ik werd prettig geholpen aan de telefoon toen ik een vraag had. Pas werkt op plekken waar... De aanvraag liep heel soepel, pas binnen een dag al in huis. App en rekeningen zijn zeer overzichtelijk en ik werd prettig geholpen aan de telefoon toen ik een vraag had. Pas werkt op plekken waar ik hem nodig heb.

Reactie E-Flux by Road:

Hi,
Bedankt voor je review, wat fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt met onze app. Zou je ook een review achter kunnen laten in één van de app stores?
Google Play Store:...
Hi,
Google Play Store: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eflux.ev&hl=nl
Apple App Store: https://apps.apple.com/nl/app/e-flux-by-road/id1488299113
Sjoerd
Team Road

Freddy Vos

Alles is lekker snel geregeld van het bestellen van de pas of het omzetten van het abonnement.