Cees Hartoog

Rekening blijft maar komen ondanks dat ik die betaald heb. Na vele chats en mails nog steeds niet opgelost. Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een rekening [bedrijf gehad] . Slechte... Rekening blijft maar komen ondanks dat ik die betaald heb. Na vele chats en mails nog steeds niet opgelost. Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een rekening [bedrijf gehad] . Slechte communicatie en administratie.

Hi,
Dank voor je feedback. Vervelend om te horen dat je problemen hebt ondervonden met een factuur. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik heb je klacht doorgestuurd naar mijn collega's. Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan bij het verwerken van de betaling. Om dit recht te zetten, hebben we de factuur als betaald gemarkeerd en de administratiekosten kwijtgescholden. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,

JSBB

Werkt altijd en goedekoper dan de meeste aanbieders.

Bianca

Heel makkelijk in gebruik , eigenlijk niets op aan te merken , gewoon doen !!!

Bouwens

Zeer vlot geleverd en zeer gebruiksvriendelijk

R van der Vegt

Perfect.

Verdaasdonk

Volledig onbereikbaar

Hi,
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te lezen dat je ons als onbereikbaar hebt ervaren. We streven ernaar onze klanten zo snel en goed mogelijk te hulp te staan, daarom is jouw feedback heel waardevol. Ik ben benieuwd naar meer details over je ervaring om beter te kunnen begrijpen wat wij anders kunnen doen om er zo voor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Mocht je wat extra details van je feedback willen delen kan dat door naar marketing@road.io te mailen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet,

Edo Aneke

Gebruik E-Flux sinds 7 maanden maar nog steeds geen vergoeding ontvangen. Heb sinds oktober mijn geld niet ontvangen. Waardeloos en een zeer slechte service. !

Gooische Zorgvrouw

Tag was binnen 1 dag al meteen binnen! En dat nog online ook. Duidelijke introductie en de app doet het naar behoren.

Markus Weber

Ik geef niet graag 1 ster beoordelingen omdat het onevenredig veel lijkt naast goede beoordelingen. In mijn geval kan ik helaas niets goeds vinden omdat de geautomatiseerde klantenchat mijn... Ik geef niet graag 1 ster beoordelingen omdat het onevenredig veel lijkt naast goede beoordelingen. In mijn geval kan ik helaas niets goeds vinden omdat de geautomatiseerde klantenchat mijn berichten helemaal niet verwerkt. Achtergrond: eind vorig jaar heb ik de gratis 30 minuten opladen met de kaart geactiveerd in de Lidl parkeergarage in Julianadorp. Het werkt ook altijd met een ADAC- of Audi-kaart en kost niets. Als E-Flux zijn 32 cent neemt, zou het ook goed zijn.
E-Flux rekende me 3,62 euro voor de elektriciteit die Lidl gratis aan klanten geeft. Een fout die af en toe kan gebeuren. Ik heb hier vriendelijk op gewezen in het klantenportaal. Dagen later werd ik echter alsnog afgeschreven. Ik heb hier bezwaar tegen gemaakt en heb nu aanmaningskosten van 16,12 euro voor het gratis opladen. Veel vervelender is de vermoedelijk geautomatiseerde klantenchat die nergens op reageert. Onjuiste facturering, geen klantenservice - op zijn best 1 van de 5 sterren.

Hi,
Bedankt voor je review en onze excuses voor het ongemak. Ik zou je graag verder helpen met dit probleem. Helaas kan ik nergens het contact wat je gehad heb met onze klantenservice terugvinden. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, heb ik het factuurnummer nodig. Zou je het desbetreffende nummer willen mailen naar marketing@road.io? Op die manier kunnen we alsnog met een passende oplossing komen.