Fons

Kreeg een broek met een scheur in de stiknaad. Dit is netjes opgelost

Zeer snelle levering en correct

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dankjewel voor de leuke beoordeling. Veel plezier gewenst met de aankoop en alvast een fijne Carnaval!

OK

Nicole

Goede ervaring!

Rodger

Snelle levering en een tevreden clowntje in huis. Er was iets mis met een accessoire maar dit is ook erg goed opgelost door e-Carnavalskleding. Bedankt, ik kom zeker terug.

Hiel goed

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Ik had mijn bestelling gedaan, toen ik erachter kwam dat ik het verkeerde e-mail adres had ingevuld. Ik had gelijk een appje gestuurd en kreeg binnen tien minuten reactie. Ze belde me op en het was... Ik had mijn bestelling gedaan, toen ik erachter kwam dat ik het verkeerde e-mail adres had ingevuld. Ik had gelijk een appje gestuurd en kreeg binnen tien minuten reactie. Ze belde me op en het was gelijk opgelost. Een hele attente en aardige vrouw.

Meh

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Beste klant, we hebben je meermaals geprobeerd te bellen en hebben ook al gemaild echter geen reactie van jouw kant mogen ontvangen. Graag zouden we willen kijken naar een passende oplossing.

Kathleen Sterckx

Heel correcte en snelle levering

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hoi Kathleen, fijn dat je ons een mooie beoordeling hebt gegeven. Dankjewel hiervoor.

Ben V.

Prima! Goede en zeer nette communicatie met het bedrijf.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dank Ben voor de mooie beoordeling. Tot een volgende keer.