Sandra

De bestelling is snel en correct geleverd!

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dankjewel voor deze mooie beoordeling.

Inge

Waardeloos , ook al is het budget de kwaliteit is waardeloos en het model is ook waardeloos

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Beste klant, vreemd dat we nu pas een beoordeling ontvangen over een bestelling die je in december reeds hebt ontvangen. We kunnen na deze lange periode niet meer met een oplossing komen.

20 euro betaald voor een doktersjas die totaal niet lijkt op de bijpassende foto, en van verschrikkelijk materiaal is gemaakt. Dacht ik stuur hem terug maar dat kost 8,95 en is me zeker de moeite... 20 euro betaald voor een doktersjas die totaal niet lijkt op de bijpassende foto, en van verschrikkelijk materiaal is gemaakt. Dacht ik stuur hem terug maar dat kost 8,95 en is me zeker de moeite niet waard. Kortom let goed op wat je koopt want dit is verschrikkelijk gebleken.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Beste klant, jammer dat je niet tevreden bent over je aankoop. Wanneer je de bestelling retour stuurt ontvang je wel de verzendkosten van de heenzending à 5.95 terug. Op deze manier draagt ieder van... Beste klant, jammer dat je niet tevreden bent over je aankoop. Wanneer je de bestelling retour stuurt ontvang je wel de verzendkosten van de heenzending à 5.95 terug. Op deze manier draagt ieder van ons 1x de verzendkosten. Retour sturen kan bij ons niet gratis, dit staat ook vermeld bij onze voorwaarden.

Erg slecht, helft van de bestelling niet gekregen en geen antwoord op mij mail

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Beste klant, wij hebben jou netjes een antwoord gestuurd. Binnen het uur is je mail beantwoord. Na onze mail met de mededeling dat de accessoires in de verpakking van het kostuum zijn gedaan (ter... Beste klant, wij hebben jou netjes een antwoord gestuurd. Binnen het uur is je mail beantwoord. Na onze mail met de mededeling dat de accessoires in de verpakking van het kostuum zijn gedaan (ter bescherming). Hebben wij niets meer van je vernomen. Jammer dat we dan deze beoordeling krijgen.

Ine

Wat een goede en snelle service, snelle reactie bij een vraag en doen er alles aan om je te helpen. Top!

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dank Ine voor de super mooie beoordeling. Hier zijn wij blij mee. Tot een volgende keer.

Martine ceusters

Heel goed aan gekomen en goede personeel en vriendelijke personeel en goed bezorgd en goed material

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Tot een volgende keer.

Marjon

Bestelling werd correct geleverd. Afhandeling van klacht was correct.

Quinta

We hadden besteld en het pakketje is nog niet aangekomen.

Fons

Kreeg een broek met een scheur in de stiknaad. Dit is netjes opgelost

Zeer snelle levering en correct

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dankjewel voor de leuke beoordeling. Veel plezier gewenst met de aankoop en alvast een fijne Carnaval!