Eveline

Alles is perfect! Super snel verzonden en bezorgd. Bedankt!

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dank voor de leuke beoordeling. Tot een volgende keer.

Han Spaaij

Prijs/kwaliteitverhouding is prima. Zeer goede service. De medewerksters aan de telefoon zijn heel klantvriendelijk!

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dankjewel voor de leuke beoordeling. Tot een volgende keer.

Verzending prima in orde. Helaas zijn 2 toverstafjes stuk en 1 diadeem niet compleet.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Goedemorgen, vervelend om te horen dat er iets niet goed is met de bestelling. Zoals telefonisch besproken ontvangen wij graag een foto van het defect zodat we dit even kunnen bekijken.

Cindy

Helemaal top!

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hoi Cindy, dankjewel voor deze mooie beoordeling. Hier doen we het voor.

Amelia Bakker

Snelle en goede levering

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hoi Amelia, wat een leuke beoordeling. Dankjewel hiervoor, hier worden we blij van.

Snelle levering, goede kwaliteit product.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Beste klant, dankjewel voor je positieve beoordeling.

Violetta

Goede service snelle levering

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Tot een volgende keer.

Alex

Zeer goed, top service

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dank voor de leuke beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Tot een volgende keer.

Pakket was ergens vastgelopen bij Bpost, snel verder geholpen voor evt herzending

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dankjewel voor de beoordeling. Tot een volgende keer.

Wim Donnay

Betaling en levering zijn top. Website is ook héél gebruiksvriendelijk. Enig minpunt: de afmetingen en de kwaliteit van sommige gekochte artikelen vallen tegen.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hallo Wim, fijn dat je onze webshop weet te waarderen. We proberen indien mogelijk de afmetingen van de accessoires bij de items te vermelden zodat je als klant weet wat je kunt verwachten.