Vermeulen

Zeer tevreden, goed service

Beschrijf hier uw ervaring

3 jaar geleden Lacros vouwfietsen gekocht. Met veel plezier worden ze gebruikt. Eén van de fietsen gestolen. E-bikez heeft snel voor ons kunnen regelen, dat we een nieuwe zelfde fiets hadden en op... 3 jaar geleden Lacros vouwfietsen gekocht. Met veel plezier worden ze gebruikt. Eén van de fietsen gestolen. E-bikez heeft snel voor ons kunnen regelen, dat we een nieuwe zelfde fiets hadden en op vakantie konden.
Op vakantie in Frankrijk waren we opladers vergeten. Contact met E-bikez gehad en zij regelden dat er twee naar de camping werden gestuurd. Super.

B. PIjnenborgh-Woonijk

Uitstekende klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring

6 jaar geleden de E-Bikez Spark One aangeschaft en daar geen moment spijt van gehad. Inmiddels vele kilometers gereden op deze fiets zonder enige problemen. Echter nu was de accuoplader defect en... 6 jaar geleden de E-Bikez Spark One aangeschaft en daar geen moment spijt van gehad. Inmiddels vele kilometers gereden op deze fiets zonder enige problemen. Echter nu was de accuoplader defect en inmiddels de accu qua capaciteit ook sterk afgenomen ( wat begrijpelijk is). Telefonisch contact gehad met Dennis van E-BIkez. Dit gesprek verliep zeer prettig. Dennis heeft alles doorgenomen en via de telefoon gecheckt om welke type accu en acculader het betrof. Nu voor een zeer nette prijs een nieuwe accu aangeschaft met daarbij de acculader en een nieuwe koplamp. Koplamp is het enigste van de fiets wat m.i. wat zwak is qua constructie. Maar alles bij elkaar genomen ben ik uitstekend te woord gestaan door Dennis en kan ik voorlopig weer flink wat kilometers maken met de E-Bikez Spark One.

Donald Ottens

Netjes geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Twee Huyser Ultremo fietsen gekocht. De ene na een tijdje klein mankement, echter netjes opgehaald en afgehandeld.

Sander Lith

Opvallend goede en vriendelijke service.

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf het eerste contact kreeg ik de indruk dat klantenservice hoog in het vaandel staat bij dit bedrijf. En tot op heden ben ik daar niet in teleurgesteld.
Ik heb inmiddels een prachtige...
Ik heb inmiddels een prachtige fiets aangeschaft.
De begeleiding en service was zo goed dat ik het bijna niet erg zou vinden als mijn nieuwe fiets van ellende uit elkaar zou vallen.
Alleen maar om te zien hoe de heren van e-bikez het gaan oplossen.
Drie dikke duimen voor Dennis en Hans!
Van harte aan te bevelen.

C van Oorschot

In september 2020 heb ik de Dana gekocht. Onlangs had ik pech met de fiets. Distri-net gebeld voor onderhoud, twee uur later werd de fiets opgehaald, een vervangende fiets aangeboden, de volgende... In september 2020 heb ik de Dana gekocht. Onlangs had ik pech met de fiets. Distri-net gebeld voor onderhoud, twee uur later werd de fiets opgehaald, een vervangende fiets aangeboden, de volgende dag al feedback en een zeer bescheiden kosten plaatje. Weer een dag later de fiets weer retour. Ik waardeer dit enorm en wil dat graag hard op zeggen. I Bikez denkt met je mee en ontzorgd. Nogmaals mijn dank en heel fijn dat er nog bedrijven zijn die meedenken met klant.

Beschrijf hier uw ervaring

In september 2020 heb ik de Dana gekocht. Onlangs had ik pech met de fiets. Distri-net gebeld voor onderhoud, twee uur later werd de fiets opgehaald, een vervangende fiets aangeboden, de volgende... In september 2020 heb ik de Dana gekocht. Onlangs had ik pech met de fiets. Distri-net gebeld voor onderhoud, twee uur later werd de fiets opgehaald, een vervangende fiets aangeboden, de volgende dag al feedback en een zeer bescheiden kosten plaatje. Weer een dag later de fiets weer retour. Ik waardeer dit enorm en wil dat graag hard op zeggen. I Bikez denkt met je mee en ontzorgd. Nogmaals mijn dank en heel fijn dat er nog bedrijven zijn die meedenken met de klant.

Sanne

Goede service, verstand van zaken, kan altijd terecht met vragen ook na aanschaf.

Frans M

Prima fiets KAL II , geweldig goede fiets , zeer tevreden , 9000 km in twee jaar. Netjes behandeld , goede service via Distri net .

Beschrijf hier uw ervaring

Na aanvankelijk wat aanloop problemen van dit type v Dijck fiets , alles goed en gratis opgelost . Distri.net keurig thuis fiets opgehaald en alles gedaan en vervangen wat nodig was om de fiets... Na aanvankelijk wat aanloop problemen van dit type v Dijck fiets , alles goed en gratis opgelost . Distri.net keurig thuis fiets opgehaald en alles gedaan en vervangen wat nodig was om de fiets 100% af te leveren . Ik ben blij met de fiets .

Anton, José

Prima bedrijf, geweldig geholpen ook bij een accu probleem

Beschrijf hier uw ervaring

Na 3000 fiets km zijn mijn vrouw en ik heel tevreden met onze Gaia’s met belt aandrijving. In het begin wel accu problemen, deze werden door E-Bikez onderkent. Er werd aangegeven dat deze zsm... Na 3000 fiets km zijn mijn vrouw en ik heel tevreden met onze Gaia’s met belt aandrijving. In het begin wel accu problemen, deze werden door E-Bikez onderkent. Er werd aangegeven dat deze zsm vervangen zouden worden en dat is samen met de 1ste onderhoudsbeurt gedaan. Ook werd er op mijn verzoek een spatscherm gemonteerd en een lak beschadiging netjes weggewerkt.
TOP

Willem Veen

Goed geholpen door Hans van E-Bikez.

Beschrijf hier uw ervaring

Eerst een Freebike Brooklyn besteld, maar moest daar op wachten.
Zonder probleem om kunnen zetten naar een Huyser Ultremo.
De actieradius valt mij een beetje tegen, maar wel de service om...
Eerst een Freebike Brooklyn besteld, maar moest daar op wachten.
Zonder probleem om kunnen zetten naar een Huyser Ultremo.
De actieradius valt mij een beetje tegen, maar wel de service om de accu te wisselen wat niet heeft geholpen.
Daar kan Bikez zelf niets aan doen maar heeft meer te maken met de Bafang motor.
Wel een hele fijne fiets overigens deze Huyser Ultremo.

Herman Callaars

Aankoop fiets

Beschrijf hier uw ervaring

Na het maken van een afspraak was er alle tijd voor een proefrit op diverse fietsen. De keuze is gevallen op de Huyzer. Na wat kilometers beviel zadel niet. Contact gehad en er is een fijnere zadel... Na het maken van een afspraak was er alle tijd voor een proefrit op diverse fietsen. De keuze is gevallen op de Huyzer. Na wat kilometers beviel zadel niet. Contact gehad en er is een fijnere zadel op geplaatst. Het is echt een fijne fiets! Dus conclusie: prima geholpen en geadviseerd door e-bikez.